check! ik sta ook goed op et lijstje:)
effe oesie der coins sturen:)
thanx knuffedraakje :thumbup:
Ik sta niet meer goed op het lijstje.
Ik heb quest 21 voltooid en ben nu rozenplukker.
De link naar mijn tuintje: http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3746219
Verder :
Senbroca
Geld: 44.513,38 gB
Score: 1.526.188
Level: Rozenplukker
Coins: 0
Deco: 16
Gilde: [MI]
voor het lijstje
server 1
cariska Geld: 15.309,87 gB Score: 2.438.866Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI
server 2
cariska Geld: 7.986,99 gB Score: 2.559.510Level: Groenten Goeroe Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
voor de lijstjes
server 1
sophie79
Geld: 1.816,17 gB
Score: 2.597.035
Level: Groenten Goeroe
Coins: 4 | Deco.: 0 Gilde: [MI]
server 2
sophie79
Geld: 13.575,39 gB
Score: 635.880
Level: Bosbes Baron
Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
server 1:
channiej
Geld: 7.212,20 gB
Score: 482.949
Level: Perceelhouder
|Deco.: 15
Gilde: [MI]
server 2:
chanbritje
Geld: 23,47 gB
Score: 2.162
Level: Tomaten Teler
Deco.: 0
Gilde:
Elka:
Beide op server 2
Touwtie
Geld: 30.961,79 gB
Score: 2.674.834
Level: Groenten Goeroe
Coins: 0 |
Gilde: [MI2]
kabouter Stan
Geld: 83.213,16 gB
Score: 1.991.887
Level: Rozenplukker
Coins: 0 |
Gilde: [MI2]
Groetjes!
ik ga nu eens even flink wat voorraad van alles verzamelen⦠ondertussen zo af en toe wat coins kopen dan kan ik er weer een maand premium aan vast plakken
Vraagje aan de dames die een derde tuin hebben:
Staat die 3e tuin (met een slotje) gewoon op de kaart als je eenmaal premium bent (en kun je hem net als je 2e tuin activeren door erop te klikken en betalen) of moet je naar bloesemdorp omām te kopen/activeren?
@Szus wrote:
Vraagje aan de dames die een derde tuin hebben:
Staat die 3e tuin (met een slotje) gewoon op de kaart als je eenmaal premium bent (en kun je hem net als je 2e tuin activeren door erop te klikken en betalen) of moet je naar bloesemdorp omām te kopen/activeren?
nee staat gewoon met een slotje op de kaart

@romata wrote:
@Szus wrote:Vraagje aan de dames die een derde tuin hebben:
nee staat gewoon met een slotje op de kaart![]()
Aangezien een derde tuin mijn belangrijkste reden is om premium te worden is er dus niets om me tegen te houden?
Plank en waterkabouter komen dan woensdag wel

Geld: 13,34 gB
Score: 121.504
Level: Onkruidverkoper
en ben nu ook boomstronk vrijā¦!!! :dance:
nu nog 2 mollen te gaan
@Szus wrote:
@romata wrote:@Szus wrote:Vraagje aan de dames die een derde tuin hebben:
nee staat gewoon met een slotje op de kaart![]()
Aangezien een derde tuin mijn belangrijkste reden is om premium te worden is er dus niets om me tegen te houden?
Plank en waterkabouter komen dan woensdag wel![]()
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk :thumbup: , ik heb meteen je voorbeeld gevolgd.
Whaaaaa eindelijk mān derde tuintje :dance: :dance: :dance: :lol:
@mamma van sharondenise wrote:
@Szus wrote:Aangezien een derde tuin mijn belangrijkste reden is om premium te worden is er dus niets om me tegen te houden?
Plank en waterkabouter komen dan woensdag wel![]()
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk :thumbup: , ik heb meteen je voorbeeld gevolgd.
Whaaaaa eindelijk mān derde tuintje :dance: :dance: :dance: :lol:
Heerlijk zoān derde tuin :mrgreen: :dance:
Meteen onkruid en gedeelte van de stenen eruit gehaald en volgezet met de dingen die door queries ver onder peil waren: asperges en courgettes en alvast wat paprikaās voor de volgende query

De mijne vol met brocolie gezet, dan kan ik eindlijk morgen quest 20 afronden :roll: :lol:
Ik heb nog nooit zolang over een quest gedaan, maar het was voor een goed doel.
Krijg er wel 4.500 gb voor dus das ook wel lekker heb nu geen cent meer.
Goeiemorgen,
Zo ik haak ook weer in. Voor de vakantie al ff gemeld dat ik weer actiever mee wilde doen en na een weekend van wassen, drogen en strijken ben ik weer helemaal klaar voor tuinieren.
Thanks to Sophie ben ik inmiddels rozenplukker :dance: en heb ik een mooie voorraad.
Ik heb mijn tuintje net weer volgegooid en ga zo eens kijken wat de volgende quest is.
Ook ga ik dat met die gilde uitzoeken, want dat snap ik dus nog niet helemaal.
Liefs Janneke :-*
szus, zo heb ik het ook gedaan hoor, inmiddels heb ik ook de waterkabouter en een extra kast. en ik heb alweer 18 coins. dus gaat best leuk zo. de geust 20 tja daar heb k ook een eeuwigheid over gedaan⦠nu guest 21, die heb ik bijnaā¦
Ik lees over extra kasten en waterkabouters.
Zijn jullie dan allemaal premium-lid of komen jullie op een andere manier aan extra kasten en waterkabouters :think:
JOEPIE ben al het onkruid/boomwortels/mollen kwijt⦠nu kan ik einderlijk gaan sparenā¦!!!
@Janneke1976 wrote:
Ik lees over extra kasten en waterkabouters.
Zijn jullie dan allemaal premium-lid of komen jullie op een andere manier aan extra kasten en waterkabouters :think:
inderdaad ben ik premium⦠maar zonder geld eraan uit tegeven. heb alles zelf gespaard. heb eerst 2e tuin gespaard, en toen premium, en derde tuin :thumbup: