Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

dank je! ze vind het superleuk op de basisschool.

en nee niet ernstigs, even wat dingen voor mezelf op een rijtje krijgen

ff vraagje he…

Ben gister begonnen, vandaag bonenplukker geworden.

Al mijn poppetjes onderin hun dingen gegeven.

Nu kon ik als bonenplukker komkommers en radijzen kopen. Die gekocht.

Maar nu komen er onderin geen poppetjes meer, moet ik gewoon afwachten of moet ik nog veeeeel meer doen terwijl ik het nog niet helemaal door heb :oops: :shifty:

HELP :lol:

@mariska89 wrote:

ff vraagje he…

Ben gister begonnen, vandaag bonenplukker geworden.

Al mijn poppetjes onderin hun dingen gegeven.

Nu kon ik als bonenplukker komkommers en radijzen kopen. Die gekocht.

Maar nu komen er onderin geen poppetjes meer, moet ik gewoon afwachten of moet ik nog veeeeel meer doen terwijl ik het nog niet helemaal door heb :oops: :shifty:

HELP :lol:

Je krijgt ongeveer 4 klanten per dag.

Dus je moet gewoon even wachten zer komen vanzelf :smiley:

Oessie gefeliciteerd met Melissa :dance:

En hoop dat alles snel weer goed komt :hug: :-*

oessie Geld: 68.344,56 gB Score: 3.789.560Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco.: 0 Gilde: [MI]

dit is mijn stand, ik spaar nog even wat geld en dan neem ik premium zodat ik dan gelijk een derde tuin heb, een extra kast en een waterkabouter, dus dan moet ik 101000 gb hebben toch romata? :think:

oke bedankt!

Oessie gefeliciteerd!!

Enne wat zijn die Quest??? Of zijn dat die poppetjes onderin?

Haha ben echt nog een leek 8)

@oessie wrote:

oessie Geld: 68.344,56 gB Score: 3.789.560Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco.: 0 Gilde: [MI]

dit is mijn stand, ik spaar nog even wat geld en dan neem ik premium zodat ik dan gelijk een derde tuin heb, een extra kast en een waterkabouter, dus dan moet ik 101000 gb hebben toch romata? :think:

ja want ik moet ongeveer 160.000 gb hebben want ik heb nog geen coins.

Maar jij bent er al bijna, ik moet nog iets van 80.000 gb sparen

@mariska89 wrote:

oke bedankt!

Oessie gefeliciteerd!!

Enne wat zijn die Quest??? Of zijn dat die poppetjes onderin?

Haha ben echt nog een leek 8)

Als je onderin je tuin kijkt zie je onderin je kast een link van het mollehil-forum.

Lees daar eens bij de newbies, dan kom je erg veel te weten over het spel en de regels :thumbup:

Succes, en heb je verder nog vragen brand maar los hoor, maar dit is voorjezelf ook makkelijker.

:-*

Priscilla83Geld: 13.000,33 gBScore: 807.081Level: VogelverschrikkerCoins: 0 | Deco.: 0Gilde:

Nu heel hard sparen voor die tweede tuin!

vanaf level 5 krijg je opdrachten. ergens in dit topic zal wel een lijstje staan met die opdrachten, kan je alvast gaan sparen.

spaar in ieder geval maar vast 1000 sla en 2400 wortelen :wink:

@oessie wrote:

dank je! ze vind het superleuk op de basisschool.

en nee niet ernstigs, even wat dingen voor mezelf op een rijtje krijgen

Leuk en erg fijn ook dat ze het naar d’r zin heeft op school.

Succes met je ding Oes :hug: :-*

Maar is er een Kok gilde? Ik heb alle gilden doorgekeken, maar er ging me nergens een belletje rinkelen.

molshoop imperium :wink:

en op server 2 molshoop imperium 2

ik heb een aanmelding gestuurd :mrgreen:

ik heb je geaccepteerd :wink:

:smiley:

Hey oes, ik zag je al wat minder voorbij komen op Kok. Nog gefeliciteerd met Melissa! :hug: voor jou!

Bijna quest 21 bij elkaar gespaard, kreeg m net binnen. Ben nu ff wat geld aan het sparen en de voorraden…

Bijnaaaaa mijn rozen bij elkaar hih voor server 2

Op server 1 van alles meer dan 1000 nu, pas 1 quest… vanaaf maar eens kijken wat de klanten bieden en anders marktplaats op… op naar de 90.000 punten daar

Op server twee moeten we ook hard door… maar daar gaat het geld sparen wel sneller door mijn tweede tuintje!

oes :-*

thanx meiden!

ik heb er een lading broccoli ingegooid! morgenavond gooi ik een lading asperges erin, dan zijn die klaar als ik vrijdag uit de kliniek kom met melissa :thumbup:

Goedemorgen!

Mijn stand:

AngelaV

Geld: 32.978,28 gB

Score: 4.658.766

Level: Kersenpit spuger

Coins: 30 | Deco.: 5

Gilde: [MI]

Oes: :hug: