Joehoee mijn 1ste 2 palmen zijn klaar
Heb ze ingestuurd
yeaaaah goed zo romata
we gaan lekker :mrgreen: :mrgreen:
Zo weer nieuwe cocosnoten geplant.
Straks als ik mijn Quest klaar heb en wat meer plek in mijn tuin heb zal ik er wat meer planten.
Zo er staat zelfs al iemand op 16% alleen jammer dat je dan niet kunt zien hoeveel ze er in totaal hebben.
Jaaa, maar dat kunnen wel van die langspelers zijn met heel veel geld die direct palmbomen kopen. En als je dan over de 90 leden in je gilde hebt…
Wat ik me ook eigenlijk afvroeg.
Stel dat sommige mensen heel erg veel palmen geven, en een ander bijvoorbeeld veeel minderd word de prijs dan gewoon onder de leden verdeeld of gaan ze kijken naar de ingestuurde palmen ?
En stel dat iemand 100 palmen heeft ingestuurd en die verlaat uiteindelijk de vereniging gaan die palmen dan weg ??
Wat ik begreep is dat de beloning naar verhouding wordt verdeeld. En bij iemand die weg gaat, weet ik eigenlijk niet… :think:
Uit een gilde gaan: Normale gilde leden kunnen op elk moment uit een gilde gaan. Bij een vrijwillige exit, word niks van de wereld wonder uitgaven vergoed. Als een voorzitter uit de gilde gaat word automatisch de plaatsvervanger voorzitter, als deze is ingesteld.
Bij een onvrijwillig exit krijgt een speler 75% van zijn uitgaven aan het wereldwonder terug.
Ik neem dus aan dat als iemand zelf weg gaat er niets met het gilde-totaal gebeurd. Als iemand wordt weggestuurd blijft er 25% van haar inleg achter.
Ow oke dankje Cynthia.
Ik ga in ieder geval mijn best doen met die palmen
Mijn palmboom is ook zojuist verstuurd :thumbup:
HEb net weer 2 cocosnoten geplant, dus er komen er weer aan hoor :mrgreen:
zit jij op server 2 tamara want zie jou namelijk niet in het ledenlijstje van server 1 :think:
Ik zit inderdaad op server 2
hihi leuk he die gildes
Maar op server twee moet ik ook doorsparen voor mijn derde tuintje en premium te blijven loL!
Moet zeggen die waterkabouter… wat een wereldventje weer, alleen daarvoor ben ik al blij met mijn premium hihi
En het voordeel van die twee kasten is ook wel ideaal, niet ,meer dat gedoe met die contracten
we sparen allemaal lekker door!
En op 1… richting mijn tweede tuintje
oessie Geld: 30.965,82 gB Score: 3.238.933Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco.: 0 Gilde: [MI]
we staan op 0,01% :dance: :dance: :dance:
op server 1 dan :mrgreen:
jihoeeeeee
sophie ik zag het inderdaad :dance:
mama van heeft heel veel gedoneerd :shock:
vanavond heb ik er ook weer 2 klaar!!! :dance:
ik heb er pas morgen weer 1 klaar :oops:
haha geeft toch niet!!!
komt vanzelf wel als je derde tuintje hebt :-*