Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

@Zusara wrote:

Ik wil ook wel lid worden van de gilde.

Waar moet ik me aanmelden?

bij de molshoop imperium op server 1

of molshoop imperium 2 op server 2

bij de tuinvereninging bij het gildehuis :wink:

Ben ff niet geweest maar heb het druk gehad maar eindelijk eindelijk ben ik een leven hoger pffff

Livanja

Geld: 1.304,04 gB

Score: 555.009

Level: Bosbes Baron

Coins: 0 | Deco.: 5

Gilde:

@Cynthia wrote:

@Elka wrote:
Je kan in het stadhuis de gegevens zien van de andere gildes en er kunnen maximaal 100 leden bij een gilde. Daardoor kunnen er in ieder geval niet al te grote gildes onstaan.

Het is trouwens geen wedstrijd, aldus de bedenkers van het spel. Ieder gilde die de palmentuin volplant krijgt een beloning.

Neemt niet weg dat je natuurlijk als gilde de eerste wil zijn die die tuin volplant :wink: . Ik speel op server 2 onder de naam Touwtie en kabouter stan, dus ik doe mijn best om dubbele bijdrages te leveren :lol:

Oooooh, 2 accounts op een server! Wie speelt er bij jou nog meer? :lol:

Ikkke ennne ikke! Ik heb het keurig gemeld in het spelforum, hoor en ik mag niets uitwisselen tussen mijn twee acounts, maar volgens mij maakt het voor de palmentuin niets uit.

ik heb een palm gedoneerd

en eeh cocosnoten gekocht

Hoe heet ons cluppie dan? En moet ik dan coinsbetalen om er bij te komen?

@TaMa wrote:

Hoe heet ons cluppie dan? En moet ik dan coinsbetalen om er bij te komen?

nee alleen cocosnoten kopen om mee te helpen aan het wereldwonder

zie hierboven voor de namen :wink:

ik heb me aangemeld en cocosnoten? Waar moet ik dat kopen dan?

ik heb je geaccepteerd

en je kan ze bij boomverzorging kopen :wink:

ow ik kan alleen nog maar frambozen kopen daar :oops:

Das niet waar dus haha ik zie ze staan de cocusnoten maar kom net 200 tekort dus ik moet eerst even wat verkopen en dan ga ik er 1 kopen :mrgreen:

oké goed bezig meiden :thumbup:

Hoi hoi,

Ik heb vanmiddag 10 cocosnoten gekocht en geplant die zijn dus morgen klaar.

Verder heb ik nu dus een vooraad van meer dan 1000 mirabellen.

Wat zal ik daar mee doen??

Bewaren voor de klanten of verkopen , maar waar dan op de markt (10% provisie) of op het forum.

Ik wil ook graag een derde tuin hebben maar dan heb ik dus premium nodig.

Dus 30 coins a 2000 (even duur gerekend, dan kan het altijd nog meevallen :wink: )= 60.000 gb dan nog 10.000 voor de kast, 90.000 voor de derde tuin = bijelkaar 160.000 gb die ik eerst bijelkaar moet sparen.

Hoe ga ik dat in hemelsnaam doen??!!

Dit is mijn stand nu:

Shaya81

Geld: 25.794,19 gB

Score: 2.916.999

Level: Groenten Goeroe

Coins: 0

Deco.: 0

Gilde: [MI

hahaha heel hard sparen meis :wink:

en je mirabellen weet ik niet…weet niet hoeveel de klanten ervoor geven anders kan je ze proberen te verkopen op het forum dan betaal je tenminste geen provisie

Mirabellen kun je het meeste mee verdienen als je ze aan klanten verkoopt. Zelfs op het forum kun je er niet zoveel voor krijgen als je er van klanten voor krijgt.

Als je ze allemaal verkocht heb heb je je geld al verdubbeld en ben je goed op weg naar je premium :wink:

@sophie wrote:

@Zusara wrote:
Ik wil ook wel lid worden van de gilde.

Waar moet ik me aanmelden?

bij de molshoop imperium op server 1

of molshoop imperium 2 op server 2

bij de tuinvereninging bij het gildehuis :wink:

Oh oke, dan gaan ibbeltje (server 1) en ubbeltje (server 2) zich melden!

goedemorgen wa sik ook weer, kon net een hele bups paprikas en asperges oogsten. :dance:

Muring… beetje last van kater… Was iets té gezellig gisteren :mrgreen:

Eens kijken wat ik kan doen in mijn tuin :slight_smile: Volgens mij waren mijn palmbomen klaar… :thumbup:

mamavan, ik wil dus ook een derde tuin, ik heb in middels 30 coins, ik heb 25000 gb, dus een extra plank en waterkabouter kan ik dan ok kopen, maar stiekem wil ik beetje doorsparen om ook gelijk een derde tuin te kopen

mijn palmen waren ook klaar

en er zitten weer nieuwe in :thumbup:

goed zo sophie!! vanavond komt ern een palm van mijn bij :thumbup: