gewoon net als je andere groenten koopt, of op het forum, (daar kun je ze soms wat goedkoper krijgen) moet wel zeggend at ik pas coins ben gaan kopen toen ik een tweede tuin had.
Oh ja ik zie het, bedankt! :thumbup: :-*
begin koppijn te krijgen :wall:
@Mich@ wrote:
Wat ik wel kan en zou willen doen: eigen forum opzetten voor ons.
Dan kunnen onze vriend/man er ook bij komen en de rest van de familie.
Dit kan weer handig zijn voor onderhandelen onder elkaar?
Zeg het maar. Doe het met plezier.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Dan is het helemaal niet meer bij te houden. Ik vind het prettig dat we hier op KoK kunnen kletsen en eventueel onderhandelen. Daar heb ik geen ander forum voor nodig.
Oh en ik heb net ook een twee tuin geopend op server 1 :mrgreen:
naam: molehunter 8)
Ik vind dat eigen forum juist wel lachen! Dat forum daar trekt me helemaal niet door de strenge regels over wat je wel en niet mag, vind het eigenlijk een beetje kinderachtig… :oops:
En als je zelf wat opzet met die dingen die je zo allemaal even verzon en competities enzo, lijkt me dat onwijs leuk! :mrgreen:
Ik hang hier ook niet meer zoveel rond, dit is bijna het enige topic nog en af en toe ergens een opmerking. Wij zijn anderhalf jaar geleden al met de juli 2006 mama’s verkast ivm privacy en meelezers; bevalt ons erg goed!
Maris, ik heb even gezocht naar wat er met Jasmijn aan de hand is en zit eigenlijk gewoon met mijn bek vol tanden. Wat afschuwelijk dat dit zo’n klein meisje moet overkomen aan wie je niks uit kan leggen en die waarschijnlijk ook helemaal niet begrijpt wat er aan de hand is en waarom ze zo beroerd is en zo’n pijn heeft.
Ik wens jullie alle liefde en kracht toe om dit samen te overwinnen en een mooie toekomst tegemoet te zien!
Hoe kun je een tweede kast krijgen ? :think:
Premium worden en dan voor 10.000 gb’s kopen.
jeetje wat een nieuws over jasmijn :shock:
verders nog bezig met de derde quest over 702 wortelen en 520 aardbeien en 500 radijzen en dat moet voor 0.00 uur klaar wezen anders niet gehaald
verders gaat het snel met de questen en tot nu toe alles gehaald behalve deze nog niet
kom nog 200 wortelen te kort dus druk aan planten en rooien.
mischien toch een 2 de account aanmaken eentje op server 2
dat mag blijkbaar
je quests blijven gewoon geldig hoor
ook al red je het niet binnen 48 uur
en ja je mag per server een account hebben
wat grappig mich zie nu pas dat ik plaatsvervanger ben :mrgreen: :-*
@chantalmvbrittany wrote:
jeetje wat een nieuws over jasmijn :shock:
verders nog bezig met de derde quest over 702 wortelen en 520 aardbeien en 500 radijzen en dat moet voor 0.00 uur klaar wezen anders niet gehaald
verders gaat het snel met de questen en tot nu toe alles gehaald behalve deze nog niet
kom nog 200 wortelen te kort dus druk aan planten en rooien.
mischien toch een 2 de account aanmaken eentje op server 2
dat mag blijkbaar
Ja joh, rustig aan. Ik doe wel eens een poosje alleen sparen en verkopen en dan weer een paar quests.
Willen jullie bij aanmelding bij gilde aub vermelden of je van kok komt? alvast bedankt :-*
ja dat vroeg ik me af degene die er nu in staat
accepteer jij iedereen?
@Mich@ wrote:
Willen jullie bij aanmelding bij gilde aub vermelden of je van kok komt? alvast bedankt :-*
heb ik vanacht al gedaan en ook van dat ik van kok forum bent
maar vraagje aan jou over palmen en noten kan ik nog niet zaaien
kan sinds kort paprika en brocceli zaaien
je kan pas vanaf level 10 kokosnoten en palmen kopen
@sophie wrote:
ja dat vroeg ik me af degene die er nu in staatnee ik accepteer alleen als naam mij bekend voorkomt of in bericht staat dat diegene van kok komt.
accepteer jij iedereen?
micha mocht hille (hilga)zich aanmelden, ze is hier niet superactief maar wel van kok
ok mich@ want ik krijg nu ook die meldingen en dan laat ik ze alleen toe als de namen me wat zeggen of van kok zijn ja…
mijn 3 palmen waren klaar voor het wereldwonder dus die heb ik nu overgebracht :mrgreen:
als mijn zonnebloemen klaar zijn zal ik er cocosnoten in doen. heb nog niet zoveel geld voor een palm :oops:
haha ja ik zal straks ook weer een cocosnoot kopen!!!
doe er nu 1 hoor want 3 was wel veel en dat geld heb ik ook niet hihihi