maris, tuurlijk mag dat! :hug: :hug: :hug:
kan ik palmen en kokosnoten kopen als ik lid ben?
Heb geld ‘zat’ dus dan kan ik wel even wat doneren!
ja bij boomverzorging kan je die kopen
als ik aangenomen ben op- beide servers gaat ik mee sparen!
Tsjee, kom ik ff gezellig meekletsen, haha 10 pagina’s in 1 dag…enneh KOK-gilde? Daar moet ik ook bij, waarschijnlijk nog wat sparen :lol: ga zo gelijk ff kijken.
Vandaag gepromoveerd tot Pieperrooier…ben nu aan het sparen voor veeeeeeeeeeeeeel wortelen en nog een paar bloemkolen voor een gulle klant :lol:
Tuin ff volgegooid met bloemkool en goudsbloemen, kunnen die lekker groeien van8 :thumbup:
hoe meld ik me aan dan?
ga je naar tuinzicht, dan naar de tuinvereniging en dan naar het gilde huis en dan op onze gilde klikken en aanmelden
oke het is me gelukt en nu? wat moet ik doen?
wachten tot mich je accepteert
Ik heb Tanja geaccepteerd :thumbup:
Ik heb me ook aangemeld! :mrgreen:
heb 4 palmen gestuurd en heb 6 cocosnoten gekocht. Morgen ga ik ze planten.
Oh leuk meiden :dance: :dance: ,
mag ik ook meedoen
Ik ga me proberen aan te melden, helaas kan ik nog geen palmen ofzo planten ik heb 3 tuinen vol met mirabellen staan :silenced: :lol:
Maar dat doe ik dan vandeweek wel, ik ga nu even kijken hoe dat allemaal werkt.
:-* Wendy
wil me graag aanmelden bij de gilde
alleen heb geen 10 coins
en trouwens stond ineens 2 onkruidvlakjes
dit ontving ik net:
Onkruid is aan het groeien in je tuin. Zorg er voor dat je dit zo snel mogelijk oplost, anders lijkt je tuin dadelijk op een tropisch regenwoud!
heeft iemand wat gestuurd??
Om je aan te melden heb je geen coins nodig. Die coins waren nodig om het gilde op te richten.
heb me aangemeld
Thnx voor het accepteren
Nu ff oogsten :mrgreen:
bedankt voor het accepteren!!
ik heb min tuin nog vol staan, maar zal zo snel mogelijk wat oogsten, alhoewel ik voor die palmen nog geen geld heb om ze te kopen