ik ga nu maar eens weer richten op de guest, 2010 knoflook verzamelen!!
doe je best oes
jahoor gaat goed komen sophie, heb er net weer een vracht in gedaan!! nadat ik heel wat mirabelen kon oogsten
oessie Geld: 48.718,26 gB Score: 2.712.132Level: Groenten Goeroe Coins: 0 Decoratie: 0
en quest 8 is weer voltooid :mrgreen:
me niet inhalen he sophie :naughty:
Quest 15 is voltooid! :dance: 8)
Oessie, succes met die quest, da’s tot nu toe de énigste quest waarin ik gezeurd heb en er gekocht heb op de markt want anders duurt die zooo lang! :wall:
ik heb er inmiddels al 1500 en ik denk dat ik er morgen 300 kan oogsten, dus denk dat ik maandag die guest wel af moet kunnen ronden
Zoo eindelijk mijn 30 Coins bij elkaar, heb net even de vraag op het forum gesteld: als je dus nog 10 dagen premium bent en je wil hem verlengen als je dan 1 maand en 10 dagen premium bent.
Zou het anders zonde vinden.
Sophie ik zal je morgenavond mijn gegevens bp’en
Ow nou het is dus zo dat je dan indd 1 maand en 10 dagen premium bent.
Dus net mijn 30 Coins ingewisseld :dance:
En kan ik eindelijk gaan sparen voor wat andere dingen nu
romata ik heb inmiddels 10 coins, hoeveel kost het om een extra plank te hebben? want dan spaar ik daar eerst ook voor, en als premium is afgelopen en je hebt een extra plank, kun je dan niet meer bij die producten die op die plank stonden tot dat je weer premium bent? :think:
Extra plank kost 10.000 en waterkabouter 1000.
En ik heb geen idee wat er dan met je producten gebeurd als je 2de plank er niet meer is.
Oessie voor hoeveel koop jij je Coins, want als je een topic opent en daarin zet dat je Coins wilt voor 1900 of 1925 ofzo en er ook bij zet hoeveel je er wil, krijg je vanzelf een contract opgestuurd van iemand.
Zo heb ik het eigenlijk ook altijd gedaan :mrgreen:
jullie gaan goed
hier ook maar gaat niet meer zo hardt
channiej
Geld: 95,95 gB
Score: 58.665
Level: Pieperrooier
Coins: 0
Decoratie: 0
2 Questen volooid
1 mol verwijderd kost veel geld
er is nu nog 1 en mij vraag is er kunnen er toch niet meer bij komen?
en wanneer kan er een tweede tuin bij komen
je kan zo af en toe een mol of onkruid erbij krijgen!
romata, oke ik had ze voor 2000 gekocht, maar dan ga ik dat ook op die manier doen
Mijn stand nu!
You2
Geld: 13.270,30 gB
Score: 372.806
Level: Perceelhouder
Coins: 7
Decoratie: 5
Heb net al mijn spinazie ingeleverd, weer wat klantjes weggewerkt!
Dus nu bezig met quest 8!
Dus goudsbloemen sparen, gelukkig had ik er al een stuk of 600, dus hoef niet zoveel :lol:
Is goed romata :-*
dat vroeg ik me ook af oessie
maar ook als je plank vol is dan waar blijven je producten dan? want als ik vogelverschrikker ben dan kan ik 2 producten niet kwijt op de plank
chantal volgens mij vanaf level 8 of 9 dan kan je een tuin voor 90.000 kopen, zie je vanzelf op de kaart, een extra tuin met een slotje
sophie. als je plank vol is kun je contract naar jezelf sturen voor 0,01 Gb dan krijg je weer plekje op de plank, het is even een om weggetje maar zo kun je wel alle producten blijven kopen ondanks dat je geen premium bent
Ik meld me ook maar weer eens
Gisteravond quest 21 afgemaakt (Paprika 500, Sla 2000, Spinazie 1100) en raar genoeg had ik de meeste problemen met de sla :lol: Maar die heb ik er gisteravond ook bij gekweekt.
Mijn huidige stand:
AngelaV
Geld: 18.588,73 gB
Score: 3.701.682
Level: Groenten Goeroe
Coins: 13
Romata: fijn dat je je GB’s nu even ‘vrij’ kunt besteden
Ik ben zo langzamerhand wel wat coins aan het kopen, maar wil eerst nog 1 level kunstmest hoger (en voor de volgende asperge-quest nog 1 onderzoekslevel omhoog). Dan ga ik eens serieus aan Premium denken :mrgreen:
Prettige rest van het weekend iedereen!
oessie Geld: 30.741,26 gB Score: 2.784.059Level: Groenten Goeroe Coins: 10 Decoratie: 0
dit is mijn stand
Mijn standen!
Server 1
cariska Geld: 47.203,03 gB Score: 1.424.825Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
Server 2
cariska Geld: 44.394,38 gB Score: 1.506.477Level: Rozenplukker Coins: 0 Decoratie: 0
sinds vandaag server 2 rozenplukker!!!