Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

Quest 22 voltooid.

1200 rozen pff ook vervelend zeg 7 uur wachten voor maar 2 stuks.

Je hebt in principe elke x maar 1 roos :?

Heb er net maar 500 gekocht om van die Quest af te zijn haha.

Ik heb daarvoor steeds tussendoor rozen gespaard. :wink:

Ik moet nu 1300 asperges. Gelukkig heb ik er 2 dagen voor, ga ik wel redden.

Hihi, kwam ergens anders op i-net (via mijn weblog en het twitteren) nog iemand tegen die ook Molehillempire doet, was wel even lachen. :mrgreen:

niet roddelen over mij he :naughty: hahahah, maakt me niets uit hoor!!

wou even in mijn tuin kijken maar kan niet inloggen hier!!

dan ga ik maar weer lekker op het terras zitten met een lekker wijntje

Wij roddelen? Dat doen we noooit :angel:

zo ben er ook weer

sinds vanacht begonnen

zeker verslavend spel en de gb loopt lekker op

ja chantal erg verslavend he

oes hoe bedoel je verslaafd hahaaha geniet jij maar lekker van je wijntje!!

vermaak je je wel daar?

de eerste tienduizend gb voor het tweede tuintje zijn binnen :dance: :dance:

sophie79

Geld: 10.049,25 gB

Score: 377.820

Level: Perceelhouder

Ik ben vogelverschrikker geworden! :dance:

En binnen 16 uur heb ik quest 13 af! :angel:

Senbroca

Geld: 31.046,48 gB

Score: 803.379

Level: Vogelverschrikker

Coins: 0

Decoratie: 5

Nu kan ik bramen en rode aalbessen kweken maar ik heb dus geen plaats meer, ik heb dat zo met dat contractje gedaan maar dat lukt niet? :eh: :think:

Wie helpt mij? :pray: :-*

Oh oeps, het is wel gelukt, moet je nu ook ondertekenen zodat het geld wordt bijgeschreven of niet?

als je een contract hebt verstuurt naar jezelf kan je ook gewoon op annuleren drukken :wink:

Je gaat trouwens als een speer :smiley: :thumbup:

Maar als je op annuleren klikt, wat gebeurt er dan met je groenten aangezien ik geen plaats meer heb nu? :think: :oops:

@Bietje wrote:

Maar als je op annuleren klikt, wat gebeurt er dan met je groenten aangezien ik geen plaats meer heb nu? :think: :oops:

Dan ben je ze kwijt als je geen plaats hebt denk ik?

Geen idee. heb dat niet uitgeprobeerd.

Wat ik wel weet: als je premium bent kan je extra plank erbij kopen voor 10.000,00 gb als ik me niet vergist in bedrag.

Je kan die plank vinden bij je tuinhuisje onderin waar je klanten ook komen.

Dan krijg je namelijk extra kast en kan je veel producten kwijt :smiley:

Dan klik ik maar gewoon niet op annuleren! :shifty: :mrgreen:

Premium ben ik niet! :wink:

Bedankt voor de tips! :thumbup: :-*

@Bietje wrote:

Dan klik ik maar gewoon niet op annuleren! :shifty: :mrgreen:

Premium ben ik niet! :wink:

Bedankt voor de tips! :thumbup: :-*

Als je op accepteren of annuleren drukt en je hebt geen plaats dan krijg je een waarschuwing dat je geen plaats hebt en dat het niet kan o.i.d.

Je gaat lekker Bietje :thumbup:

Ik ben nu eigenlijk alleen maar bezig met mijn Quest en Coins sparen.

Best iritant want je moet nu toch zorgen dat je 30 Coins hebt voordat het afloopt. En kan dus nu niet sparen voor update kunstmest of iets anders :?

Dat is nu precies waarom ik eerst mijn kunstmest op orde wil hebben voordat ik premium wordt. Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.

Koop af en toe als ik een goedkope coin tegen kom ook wel een coin. Maar aangezien ik mijn geld nu telkens aan kunstmest en mirabel-onderzoek uitgeef heb ik pas 3 coins gekocht :lol:

Denk je wel dat het je gaat lukken om ononderbroken Premium te blijven Romata?

Ja eigenlijk wel heel slim Szus.

Maar ik vind een 2de plank echt zo handig, elke x die contracten was ik zo beu.

Maar of ik ononderbroken premium kan blijven ik heb geen flauw idee.

Ik heb nu 10 Coins, moet er nog 20 in 18 dagen zien te krijgen.

En eigenlijk al mijn geld gaat op aan Coins kan echt helemaal niets anders doen. Echt erg vervelend.

Ik kijk deze 18 dagen eens aan en kijk eens wat ik op het einde overhou, als dat maar een paar 1000 gb’s is premium nu echt even niet de moeite waard denk ik. En moet ik ook eerst maar wat meer update’s van andere dingen hebben. :think:

Of ik moet al gaan kopen, maar dat vertik ik dus.

heeft trouwens iemand de site waar alle Quest op staan, dan kan ik even kijken wat ik krijg bij mijn volgende Quest.

Quest-lijst: http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=33286.0

Ik heb doordat ik een andere strategie heb niet zo heel veel last van dat plank/contract gedoe: omdat ik maar weinig aan klanten verkoop hoef ik niet zo heel vaak dingen uit contract te halen zodat ik ze kan verkopen.

Eigenlijk verkoop ik maar gemiddeld 1x per dag aan max 2 klanten. Dan is het op dat moment ff goochelen, maar dat irriteerd me niet zo. :wink:

Dankje Szus,

Wat is jou stand nu Szus ?

En hoevaak heb je kunstmest al geupdate ?

AngelaV

Geld: 7.885,64 gB

Score: 3.278.816

Level: Groenten Goeroe

Volgens mij zit ik nu op level 3 (of 4? :think:) kunstmest. Het volgende level kost 80.000 Gb, dus daar moet ik nog ff voor sparen. Zolang ik geen goedkope coins kan vinden gaat dat sparen me ook wel lukken :wink:

Ik heb trouwens ook level 2 mirabel-onderzoek lopen, want alle klanten die wel goed betalen willen mirabellen, dus het loont om die wat sneller te laten groeien (bijna 3 uur).

hoelang duurt het voordat er meer soorten groente beschikbaar is en kan planten?

heb tot nu toe sla en wortel planten

ben pas met rang bonenplukker