Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

ja

yep: kost je 30 coins per maand

Ik kan eind van de middag weer mirabellen oogsten: kan ik me echt op verheugen :eh: :oops: :wink: Heb dan niet zo veel tijd, maar vanavond weer lekker aan klanten verkopen en veel Gb’s verdienen. :mrgreen:

ik kan morgen voor het eerst mirabellen oogsten, heb er dan maar 40

en dan moet je ook elke keer weer zo’n watermannetje kopen??

jeetje zeg elke maand 30 coins dat is wat zeg :think:

:think: Volgens mij krijg je het watermannetje weer gratis terug als je hem eenmaal gekocht hebt en weer opnieuw premium wordt.

ja sophie word flink doorsparen!! :mrgreen:

Ik heb net quest 2 voltooid!! :mrgreen: :dance: :lol:

Volgens mij moet je echt alle zeilen bijzetten als je elke maand 30 coins wilt kopen en je quests doen :eh:

Maar dat wordt dan het doel op zich: premium blijven :mrgreen:

Ik spaar nog wel ff door voordat ik daaraan ga beginnen :lol:

Wat is eigenlijk de bedoeling van die coins??

kan je een premium account mee kopen :wink:

ja zo blijft er uitdaging in het spel hahahaha

Aha oke dan! :think:

ja ik spaar ook nog wel even door!!

cariska verzamel maar aardig wat bramen en asperges en mirabellen als ik op vakantie ben :thumbup:

heb nog niet eens een tweede tuin hihihihi

eerst wil ik daar voor gaan sparen als ik in het volgende level zit

Zonder 2e tuin wordt het op een gegeven moment vrij moeilijk. Dus dat is een mooi eerste doel Sophie :thumbup:

ja maar ja 90.000 heb je niet zomaar bij mekaar

en dan moet je hem ook nog leegmaken hihihi

ach moet een doel blijven houden

@oessie wrote:

welke guest was dan dan romata

Quest 20 echt een vervelende Quest.

Want overdag kun je ze niet zaaien want dan zijn ze klaar als je slaapt.

Dus deed ze elke x zaaien voordat ik naar bed ging.

sophie, in het begin lijkt het langzaam te gaan, maar ik had in anderhalve maand ook een 2e tuin, best snel toch? en je krijgt ook steeds meer geld voor je guest en van de klanten… ik vond het toen alle stronkjes enz weg waren het best snel gaan (jaja ik weet dat ik ookw el gemopperd heb dat het niet snel genoeg ging)

ja dat denk ik ook ja had net ineens 1000 gb dat vond ik al vet veel

toen kon ik mol weghalen en 2 stronken…

hoeveel quests zijn er eigenlijk??

Ik heb geen flauw idee, volgens mij is er ook nog niemand zover dat iemand weer hoeveel quest er zijn.

Maar ik Oessie en nog een paar mensen die hadden geluk dat ze coins heel erg goedkoop konden kopen en verkopen, vandaar dat sommige hiermee ook sneller een tuin hebben gekregen waaronder ik ook !!

Ik neus elke dag wel even op het forum om te kijken of ik Coins kan kopen en met winst kan verkopen.

Maar de laatste week ofzo zijn ze ontzettend duur :shock:

ja dat is wel zo natuurlijk heb een keer 15 coins gekocht voor 300 gb stuk en verkocht voor 1900 :thumbup: