Ik ben nu bezig met quest 12 maar quest 11 heb ik steeds nog niet ontvangen terwijl ik hem wel kan afronden, kun je dat ergens opvragen of moet je echt je 48u tijd afwachten? :eh:
Ja je moet echt 48 uur wachten.
Even over die Ranch Rush… Ik ga hartstikke lekker met mijn opdrachten, maar ik heb echt geen idee hoe ik mijn gespaarde spullen op de zaterdagse markt kan verkopen. Wie kan me helpen, please???
Molehill staat vol met langgroeiers…
hmm dat weet ik ook niet
verkoop gewoon zoveel mogelijk…
mijn stand voor vandaag:
sophie79
Geld: 4.027,41 gB
Score: 261.506
Level: Moljager
en bezig met quest 6
@sophie wrote:
hmm dat weet ik ook niet
verkoop gewoon zoveel mogelijk…
Dat bedoel ik, hoe verkoop je? Dat snap ik dus al niet. ;)
je moet ze steeds naar het schuurtje brengen net als normaal en dan krijg je dus die bedragen wat er bovenin staat…
doe altijd de langzame dingen want dat levert het meeste op
Quest 11 voltooid! :dance:
netjes Bietje
op naar de volgende
@sophie wrote:
je moet ze steeds naar het schuurtje brengen net als normaal en dan krijg je dus die bedragen wat er bovenin staat…
doe altijd de langzame dingen want dat levert het meeste op
Aaaaaah, dank je! Ik kreeg al een paar zaterdagen achter elkaar de melding dat ik niets, maar dan ook helemaal niets had verkocht. Word je ook niet blij van he?
hahaha ja die tijd gaat zo snel!!
hub heeft hem voor me gedownload…
kan hem nu onbeperkt spelen
:dance: kan helaas geen linkje overbrengen :?
@sophie wrote:
hahaha ja die tijd gaat zo snel!!
hub heeft hem voor me gedownload…
kan hem nu onbeperkt spelen
:dance: kan helaas geen linkje overbrengen :?
Me too.
Pb’tje kan natuurlijk altijd…
Hier heb ik het heulemaal zelf gedownload en geinstalleerd… nou stond torrent zelf al geinstalleer haha dus het scheelde.
Ben inmiddels tot aan de jam… en heb overal sproeiers staan… maar vandaag moet ik gewoon werken :mrgreen:
Ik snap er niets van, Hoe kan ik die torrent downloaden ?
En als ik torrent heb en download het spel gewoon via die site, dan kan ik het spel onbeperkt spelen ?
jeps dan is ie geskimmed of zo… dan is het dus het volledige gratis spel
Beter om te weten, ik speel best vaak zylom spelletjes maar vindt het altijd te duur om te kopen,… zo kan het dus ook
@romata wrote:
En als ik torrent heb en download het spel gewoon via die site, dan kan ik het spel onbeperkt spelen ?
die torrent moet je even googlen en installeren. Daarna kun je via de site het spel
downloaden via de torrent en kun je het spel daarna onbeperkt spelen!
@romata wrote:
Ik stuur je even een pb.
@Cynthia wrote:
@romata wrote:Ik snap er niets van, Hoe kan ik die torrent downloaden ?
Ik stuur je even een pb.
ook ik snap het niet, mag ik een pb? snap ik het misschien wel :oops:
Hier een paar dagen even niet veel tijd gehad om te posten, wel heb ik aan mijn tuintje gewerkt. Ik ben nu wat geld aan het sparen zodat ik het water kan laten onderzoeken. En als het goed is moet ik vanavond laat mijn 4de quest krijgen.
Die ranch crush is leuk maar ik heb een ander spelleke gevonden die nog leuker is (vind ik dan) Farmer Jane :mrgreen:
Nou ik ga weer even wat sla oogsten, wil met alles boven de 500 komen maar ik ben ook ondertussen de klanten aan het spekken :mrgreen:
quest 6 is voltooid :dance: :dance: :dance:
sophie79
Geld: 4.961,74 gB
Score: 291.942
Level: Moljager