Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

@romata wrote:

:shock: Ohhh dit is me nog nooit overkomen.

Ik wil wat sla kopen en ik klik op oke omdat het er maar 49 waren, heb ik opeens 44258 sla en al mijn geld is op :shock: :shock:

Ooooo, sorry hoor, maar je maakt mijn hele dag weer goed! Woehahaha!

Het is jammer dat je op server 1 zit, anders had ik wat van je over kunnen nemen, zodat je iig weer op de markt kon verkopen. :wink: hint

@romata wrote:

:shock: Ohhh dit is me nog nooit overkomen.

Ik wil wat sla kopen en ik klik op oke omdat het er maar 49 waren, heb ik opeens 44258 sla en al mijn geld is op :shock: :shock:

Ohoh mutsie :lol: :lol:

Stuur me maar een contract voor 1000 stuks.

Dus naar Shaya81 :wink:

Oeps Romata… :wall: Ben je inmiddels al wat kwijt?

Oh nee Romata da’s echt balen zeg!! :wall: :-*

romata oeps :shifty:

Hoe kan dat dan??

Vind trouwens dat ze de prijzen steeds hoger doen… :snooty:

Veel boven de winkelprijs, dus ik koop even niets.

Ik heb geen flauw idee hoe dat komt.

Ik denk dat toen ik op oke klikte er net iemand voor mij was en een ander contract heb gekocht ofzo :?

Maar ik heb ben er al heel wat kwijt, staan er wel nog een heleboel op de markt…

Dus ik kan je er geen meer sturen mamavan sharondenise.

@romata wrote:

Ik heb geen flauw idee hoe dat komt.

Ik denk dat toen ik op oke klikte er net iemand voor mij was en een ander contract heb gekocht ofzo :?

Maar ik heb ben er al heel wat kwijt, staan er wel nog een heleboel op de markt…

Dus ik kan je er geen meer sturen mamavan sharondenise.

Geeft niets hoor meis, ik wilde je alleen helpen,maar je bent ze al kwijt en das toch mooi :thumbup:

Voor hoeveel had je ze gekocht en weer verkocht?

Ik heb geen flauw idee voor hoeveel ik ze heb gekocht :oops:

Ik denk gewoon 0.09 per stuk.

Maar ik weet wel dat al mijn geld op was en ik had net geen 5.000 :?

Maar wel balen, ook al raak ik ze kwijt ik maak er toch altijd verlies op.

Maja tis niet anders.

Hoi,

Ik kom me hier ook even melden. Heb af en toe met jullie meegelezen en ben woensdag ofzo ook maar eens begonnen. Het is nog niet echt heftig en ik weet nog niet alles, maar dit is mijn score tot nu toe:

Magicmuis

Geld: 593,35 gB

Score: 113.518

Level: Onkruidverkoper

Coins: 0

Decoratie: 0

Ik zit op server 1 trouwens :wink: .

Oh meteen even een vraagje. Ik heb niet alles van jullie gelezen, maar verkopen jullie alles wat die klanten willen aan hun?? Ik vind dat ze zo weinig betalen, dat ik alles via de markt verkoop. Soms is het echt belachelijk weinig wat ze bieden :hand: !

Maar loop ik dan iets mis of is het verkopen op de markt ook prima??

Ik verkoop haast nooit iets op de markt.

Ik verkoop alles aan mijn klanten, maar sommige klanten geven echt weinig en dan stuur ik ze gewoon weg hoor.

En welkom bij de club :mrgreen:

@Muiz wrote:

Oh meteen even een vraagje. Ik heb niet alles van jullie gelezen, maar verkopen jullie alles wat die klanten willen aan hun?? Ik vind dat ze zo weinig betalen, dat ik alles via de markt verkoop. Soms is het echt belachelijk weinig wat ze bieden :hand: !

Maar loop ik dan iets mis of is het verkopen op de markt ook prima??

@romata wrote:
Ik verkoop haast nooit iets op de markt.

Ik verkoop alles aan mijn klanten, maar sommige klanten geven echt weinig en dan stuur ik ze gewoon weg hoor.

Welkom Muiz

er zijn verschillende tactieken hier.

Ik verkoop juist veel op de markt en weinig aan klanten.

Denk dat er geen slechte tactiek bestaat: je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt.

Thanks! :mrgreen:

Oh blijkbaar maakt het dus niet zoveel uit. Ik zag in de FAQ iets over versieringspunten per klant per dag. En dat snapte ik niet. Ik krijg dus geen versieringspunten. Ik stuur al die klanten weg, want als ik het omreken betalen die echt steeds maar een schijntje dan wat je ervoor kan krijgen op de markt en dat vind ik zonde :oops: :mrgreen: .

welkom muiz :wink:

versieringspunten zijn voor de decoraties die je in de tuin hebt

moet nog ff 7 minuten wachten op mijn knoflook

maar ik ben MOLJAGER :dance: :dance:

sophie79

Geld: 2.687,49 gB

Score: 200.146

Level: Moljager

Coins: 0 Decoratie: 0

welkom muiz!

hier weer de tuin onder controle :mrgreen: Even kort spul in 1 tuin dus kookwekken loopt :mrgreen:

Quest 10 voltooid! :dance: :mrgreen:

Oh ja, en verder:

Senbroca

Geld: 25.135,59 gB

Score: 690.533

Level: Bosbes Baron

Coins: 0

Decoratie: 5

oessie Geld: 19.456,70 gB Score: 1.976.102Level: Rozenplukker Coins: 0 Decoratie: 0

Cariska ik doe er morgenavond nog wat langgroeiers in en dan kun jij 10 dagen mijn tuintjes erbij doen!

vandaag nog even in huis aan de gang, dus voornamelijk spinazie enz gedaan, dan kan ik vanavond nog wat dingen doen die niet meer dan 24 uur meoten en dan ga ik woensdagochten op vakantie! zal mijn tuintjes wel missen :oops:

Cariska wil jij mijn mobiele nummer nog? mocht er iets zijn hahah, een complete molleninvasie of zo

Oessie, is goed! Zal goed voor hem zorgen. Nee joh mobiele nummer niet nodig, komt wel goed :mrgreen: