Ik kom me hier ook even melden. Heb af en toe met jullie meegelezen en ben woensdag ofzo ook maar eens begonnen. Het is nog niet echt heftig en ik weet nog niet alles, maar dit is mijn score tot nu toe:
Oh meteen even een vraagje. Ik heb niet alles van jullie gelezen, maar verkopen jullie alles wat die klanten willen aan hun?? Ik vind dat ze zo weinig betalen, dat ik alles via de markt verkoop. Soms is het echt belachelijk weinig wat ze bieden !
Maar loop ik dan iets mis of is het verkopen op de markt ook prima??
Oh meteen even een vraagje. Ik heb niet alles van jullie gelezen, maar verkopen jullie alles wat die klanten willen aan hun?? Ik vind dat ze zo weinig betalen, dat ik alles via de markt verkoop. Soms is het echt belachelijk weinig wat ze bieden !
Maar loop ik dan iets mis of is het verkopen op de markt ook prima??
Oh blijkbaar maakt het dus niet zoveel uit. Ik zag in de FAQ iets over versieringspunten per klant per dag. En dat snapte ik niet. Ik krijg dus geen versieringspunten. Ik stuur al die klanten weg, want als ik het omreken betalen die echt steeds maar een schijntje dan wat je ervoor kan krijgen op de markt en dat vind ik zonde :oops: :mrgreen: .
Cariska ik doe er morgenavond nog wat langgroeiers in en dan kun jij 10 dagen mijn tuintjes erbij doen!
vandaag nog even in huis aan de gang, dus voornamelijk spinazie enz gedaan, dan kan ik vanavond nog wat dingen doen die niet meer dan 24 uur meoten en dan ga ik woensdagochten op vakantie! zal mijn tuintjes wel missen :oops:
Cariska wil jij mijn mobiele nummer nog? mocht er iets zijn hahah, een complete molleninvasie of zo