Ook weer terug van vakantie Maris? Leuk gehad?
Hey Jet!
Ja weer terug helaas Gaat zo snel altijd he, zo’n vakantie!
Maar we hebben het heel leuk gehad! Jasmijn vond het ook leuk, vooral het zwemmen elke dag
hey maris!! welcome back!! fijn dat het leuk is geweest!!
en nu dus weer druk met tuinieren?
ja, auto uitgeladen, computer aan gezet, baby in bed, ik op de computer…
en hub alles opruimen! :twisted: :twisted: :twisted:
@Maris wrote:
ja, auto uitgeladen, computer aan gezet, baby in bed, ik op de computer…
en hub alles opruimen! :twisted: :twisted: :twisted:
Kijk, dat is nog eens een goede organisatie! :mrgreen: :thumbup:
Server 2 ligt er bij mij uit, bij jullie ook?
geen idee ikz it op server 1
Server 1 ligt er inmiddels bij mij ook uit. Ik word er helemaal verdrietig van…
Het is maar goed dat we zo gaan eten, dan heb ik een beetje afleiding.
haha wat een verslaving zeg!! heb even wat aardbeien erin, kan ik na het eten weer verder!
Ze doen het weer! Snel nog even wortels geoogst en opnieuw ingezaaid, dan kan ik nu echt gaan koken.
ik ben bosbes baron :dance:
Gefeli oessie!!
Ik wil zo graag naar het volgende level, ben er bijna!!
Nog ongeveer 150000 punten te gaan :lol:
whahaha dat duurt nog even maris
Pfff krijg ik weer van dat rottige onkruid :twisted: :evil: :twisted:
En dat natuurlijk net weer op mijn langgroeiers 48 uur, en ze moest nog maar 6 uur :wall:
Krijg ik de laatste x steeds meer, paar dagen terug had ik er ook al 3 in me tuin :eh:
oh dat is balen romata… ik heb tot nu toe alleen nog maar een keer een mol gekregen
Fijn he…
Ik heb m ff volgezet met langgroeiers, moet morgen toch de hele dag werken… Eer dat ik er weer achter zit, is het bijna klaar.
ik krijg over twee dagen den kik de spinazie guest dus ben al druk met spinazie… heb er nu 2500, gooi vanavond ook nog even de helft van mijn tuin vol
mijn tuintje word al wat minder chaotisch he
http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3736047
ja ziet er goed uit oes!
Je gaat ook megahard zeg! je bent redelijk wat later begonnen dan ik, maar je scheelt nog maar 1 of 2 rangen!! :shock:
romata: ja ik ook elke keer als ik onkruid krijg, 3 tegelijk…
Gelukkig nog niet gehad op de asperges… dan ben je er meteen 2 kwijt.
nog 2 boomstronken verwijderen en dan heb ik al het onkruid, stenen en boomstronken weg. Mollen laat ik eerst zitten, las ergens dat je die er weer bij kan krijgen en dat je er max 3 kan hebben dus dan spaar ik dat geld liever haha
Goeienmorgen meiden!
Ik ben er ook weer! Romata, ook hier heel erg bedankt voor het oppassen op mijn tuintje! Hij ziet er super uit! :-
Ik kom straks nog wel uitgebreider reageren, moet nog even de vakantiewas wegwassen :?
:-