Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Oes, jij hebt wel een mooi en verzorgd tuintje hé! :thumbup:

ik kan niet stemmen bietje :think: heb je wel aangevinkt laat tuin zien in je profiel ?

dat was alweer een tijdje terug, zal even een nieuwe foto maken

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3736047

dit is hem nu, gelijk even stemmen onderaan he :mrgreen:

Ja dat staat aangevinkt hoor… raar… :think:

Ik heb net even de andere tuintjes bekeken, wat zitten er daar mooie tussen zeg met die figuren!!

Dat eendje, die tulp, vlindern, schildpad, erg knap gedaan!! :inlove:

Gestemd! :mrgreen: :-*

thanx :mrgreen:

Zooo ik heb weer een quest afgerond! :dance: Khad al wat gespaard dus deze duurde niet zo heel lang…

Nu eerst de voorraden weer een beetje aanvullen hier.

Met een 2de tuintje, dan kun je dus 2 keer zoveel zaaien? Heb je dan 1 of 2 kasten? Ben al druk aan het sparen, heb al 27000,00 GB, het schiet op!

welke guest was dat dan?

Heb de wortelquest voltooid

Lijstje met quests is wel handig zeg !

Pfff… je krijgt wel erg weinig voor je groenten op de markt hé

@oessie wrote:

welke guest was dat dan?

Ik heb net de goudsbloemen gehad, maar die hoeven ook niet zo erg lang te groeien dat scheelt!

@ikke wrote:

Heb de wortelquest voltooid

Lijstje met quests is wel handig zeg !

Pfff… je krijgt wel erg weinig voor je groenten op de markt hé

Komt straks wel, hoe verder je in het spel gaat hoe duurder de groenten worden en dus meer gaan opleveren!

vind wel dat die poppetjes er soms weinig voor geven! Ik stuur ze dan gewoon weg!

Paar grote klanten geholpen vandaag: in 1 dag 3000 gB verdiend :dance:

Maar in dit tempo duurt het nog 2 weken voor ik een tweede tuin kan kopen :eh:

Misschien er toch maar eens aan denken om de quests een tijdje te laten rusten en mijn langgroeiers op de markt te verkopen: verdient meer

:think:

Quest 10 net afgerond.

Heb dus weer 2 dagen om te beslissen of ik wel of niet hard voor de volgende quest ga sparen :roll:

goed zo szus!!

ikheb net guest 6 gekregen 1100 aardappelen… heb er al 800 dus ben in de goed richting. gooi vanavond nog wel wat er in…

Joepie, level 5, oogsthulp! :dance: 8)

En mijn eerste opdracht, 1000 kroppen sla.

je gaat goed bietje :thumbup:

Ik heb net de aardappelquest afgerond. Op naar de spinazie :lol:

Ik zat met mijn tweede tuintje al klaar voor de wortelquest, bleek dat ik de eerste helemaal nog niet had afgerond :wall: Ik dacht dat ik dat dus wel al had gedaan. Nou ja, ik ben in ieder geval nu helemaal klaar voor de tweede.

ach ja en ik gooide gister ipv komkommer gourgettes erin, tja dan moet ik 2 dagen geduld hebben :roll: