Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

1 tuin alle stenen verwijdert. Ik vond 1 keer 55 gb. Mijn moeder (die ondertussen ook verslaafd is :mrgreen: ) vond in 1 tuin 2 x 55 en 1 keer 255… hoe kan dit? Ligt er bij mij dan misschien extra onder de boomstronken?

ja dat is heel verschillend volgens mij… ik heb onder een boomstronk oo kwel eens 255 gb gehad :thumbup:

Het begint te komen! :angel: :mrgreen:

Senbroca

Geld: 17,85

gB Score: 1.042

Level: Tomaten Teler

Coins: 0

Decoratie: 0

:clap: :clap:

waar kan ik die extra plank kopen?

@oessie wrote:

waar kan ik die extra plank kopen?

Moet je wel Premium voor zijn :wall:

Je kan ook een contract met jezelf afsluiten en daar je potten plaatsen die je nu even niet nodig hebt, zoals de wortelen en de sla.

Je sluit dan een contract af voor 0,01 gb. Dit is legaal, omdat je niemand hiermee benadeeld.

Dit dus in plaats van een extra plank.

niemadn aan het tuinieren vanavond :think:

heb guest 5 voltooid 3000 tomaten. :thumbup:

Je gaat lekker Oessie :thumbup:

Wel aan het tuinieren vanavond maar niet zo veel bijzonders te melden. Zaaien, oogsten, zaaien, verkopen, vooruit plannen…niets bijzonders :angel:

mijn stand

oessie Geld: 12.299,68 gB Score: 439.588Level: Perceelhouder Coins: 0 Decoratie: 0

5 mensen in wachtrij

Wat heb je al veel geld Oessie :thumbup:

Ik 2 adoptie-tuintjes + die van mezelf heb ik het er maar druk mee :slight_smile:

Wel erg leuk hoor 1 tuintje heeft 2 tuinen en een waterkabouter dus :thumbup:

Ben in server 2 bezig met wortel quest, kan vanavond geen wortel meer zien haha

Server 1 net de sla quest gehaald! Maar alvast sparen met wortels denk ik haha

ja geld begint nu wat te komen romata, maar ik wil een tweede tuin en dat kost nog al niet wat!! oja een plank zou ik ook wel wilen maar dan moet ik premium zijn he :think:

Zo ik ben tegenwoordig bosbesbaron, en gisteravond de 7de quest afgerond.

Op server 2 gister de wortelquest gedaan.

Ik stuur tegenwoordig bijna alle klanten weg, die prijzen die hun voor mijn langgroeiers willen geven is natuurlijk belachelijk :hand: :lol:

Ik spaar dus voorlopig alles op en zet het op de markt als ik 1000 stuks heb van de langgroeiers en dan kom ik al snel aan een tweede tuintje denk ik, hoop ik.

Dit is mijn status nu:

Shaya81

Geld: 12.060,06

gB Score: 550.760

Level: Bosbes Baron

Decoratie: 5

sanne062

Geld: 18.878,34 gB

Score: 718.795

Level: Bosbes Baron

Decoratie: 5

9 klanten in de rij

wel rustig hier zeg!! heeft iedereen er langgroeiers in of zo… ben nog druk an het oogsten en zaaien… vanavond weer wat langgroeiers erin doen… morgen zullen mijn gourgettes ook wel eens klaar zijn…

Langroeiers en middellange-groeiers. Het gaat zo z’n gangetje.

Ik heb net een halve extra tuin verzameld :wink:

Mijn stand:

AngelaV

Geld: 45.011,06 gB

Score: 1.090.391

Level: Vogelverschrikker

je gaat hard zeg :thumbup:

Heb wel 12 klanten in de rij staan. Maar hun geduld is eeuwig, dus komt wel goed. Heb degenen die te weinig betalen er al tussenuit gegooid :mrgreen:

Maar jij gaat ook lekker Oessie. Volgens mij heb jij voor iemand van jouw level best veel gB’s verzameld :thumbup: