hier doet johan de echte tuin, ik doe deze :mrgreen:
@oessie wrote:
ja, maar we moesten wel, want onze tuin is best groot en al dat onkruid… pfff, heb net het gras gespoten met een goedje zodat al die klavertjes niet weer komen… het waswel een lange dag zo zeg… maar moet zeggen dat alles er weer redelijk bij ligt
Dan heb je wel eer van je werk!
Wat dat betreft blij dat ik niet zo’n grote tuin heb, heb niet van die groene vingers. Hier is buiten voor Roy en binnen voor mij, goed geregeld he :thumbup:
ja goed bekeken… maar F.olmer en ik hebben het samen gedaan vandaag…het is nu trouwens heerlijk buiten zeg
Ik heb geen idee, ik zit binnen op de bank voor de tv met laptop op schoot…
Niet dat er veel soeps op tv is maar oke… :?
als F.olmer zo binnenkomt gaan we film kijken
De mijne zit aan de waterkant te vissen… Heb het rijk alleen. Duik dr lekker op tijd in denk ik, ook weleens lekker!
ja ik moet nog een uurtje opblijven dan kan ik nog even wat nieuwe dingen planten
Betalen jullie voor dat spel?? :shock: :think:
@Bietje wrote:
Betalen jullie voor dat spel?? :shock: :think:
Sommige, maar je hoeft niet te betalen hoor.
Ik doe dat niet.
Ik snap er niet veel van, ofwel is het écht een heel saai spel! :silenced: :mrgreen:
Ik betaal ook niet…
TIs wat he… Opblijven om nog ff wat te poten!
'smorgens lig ik in mn bed, denk ik weleens… als ik nu ff wat eerder opsta dan kan ik nog ff snel wat poten … Moet niet gekker worden haha!
@Bietje wrote:
Ik snap er niet veel van, ofwel is het écht een heel saai spel! :silenced: :mrgreen:
Je hebt het zo door hoor.
Als je iets niet snapt geef maar een gilletje
haha jet, dat doe ik ook wel eens hoor dan denk ik, even snel voor de kids naar beneden gaan dan kan ik nog snel even wat poten…
bietje het is geen saai spel, het is leuk :thumbup:
en verslavend…
Even wat gezaaid voor de quest, nu weer mijn bedje in… :mrgreen:
welke guest heb je maris?
Gisteravond eindelijk die stomme spinaziequest kunnnen afronden.
Ik kwam er s’morgens net wat te kort, dus toen heb ik de hele tuin maar nog een keertje volgezet.
Nu staat m’n tuin vol met alleen langgroeiers, asperges, paprika, courgettes en aubergine en die zijn pas allemaal morgen klaar.
Dus maar alvast op server 2 aan het sparen voor de wortelquest.
Ik stuur tegenwoordig heel veel klanten weg, op de markt leveren de langgroeiers veel meer op dan dat zij er voor bieden, en ik wil zo snel mogelijk m’n tweede tuintje.
Ik heb nu dik 10.500 gb dus het gaat de goede kant op :thumbup:
dit is mijn stand
Geld: 8.504,55 gB Score: 382.337Level: Perceelhouder Coins: 0 Decoratie: 0
Ik heb nu al 4 keer gezaaid en geoogst maar ik krijg niet meer geld hoor! :eh:
Hoe krijg ik dan dat onkruid, die stenen en die mollen weg? :think: