Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Zo ik heb mijn 4 gekochte Coins weer verkocht :dance:

Koop ze wel weer als ik meer geld heb, en koop ze dan op het forum :slight_smile:

Geld: 10.135,76 gB

Ga nu echt weer sparen voor het 2de tuintje :doh:

maar waarom verkoop je die coins dan weer :think:

Weet je wat ik niet snap? Waarom verkopen mensen dingen via het forum als je ze voor meer gB’s op de markt kunt verkopen.

Zag iemand die vast sla voor 0,06 en wortels voor 0,04 verkoopt op het forum. WHY?!? als je ze voor 0,08 en 0,06 op de markt gooit ben je ze binnen 10 minuten ook kwijt. Zelfs als je daar de 10% vanaf trekt verdien je dan nog meer op de markt dan op het forum. :think:

Ik zit al op 34.000 gB’s. Er staat ook nog een paar duizend gB als klant in de rij dus ben aardig op weg om een halve extra tuin te hebben :wink:

en hoeveel heb je dan wel niet op voorraad szus?

vraag me af hoeveel hebben jullie op de plank staan? wanneer verkopen jullie iets, als je boven een x-aantal komt of zo?

@oessie wrote:

maar waarom verkoop je die coins dan weer :think:

Ik verkoop ze omdat ik er achter kwam dat ze op het forum 1000 zelfs meer goedkoper zijn :roll:

Ik heb niet zo veel op voorraad. Ongeveer 500 van alles wat korter dan 8 uur groeit (meer tomaat want krijg morgen tomatenquest).

Van de langgroeiers heb ik weinig of geen voorraad, vandaar de rij wachtenden :stuck_out_tongue:

Ik verkoop de kortgroeiers inderdaad als ik er meer dan 500 heb. Heb uitgevogeld dat ik op aardbei en radijs de meeste winst kan maken, dus als ik ruimte over heb (meestal tussen de quests) gooi ik die erin en die gaan dan direct op de markt als ze klaar zijn.

@oessie wrote:

vraag me af hoeveel hebben jullie op de plank staan? wanneer verkopen jullie iets, als je boven een x-aantal komt of zo?

Euhm normaal gesproken probeer ik 500 van alles op de plank te hebben staan.

Maar heb veel klanten gehad, en moet zeggen dat ik nu van elk maar ong 200 heb.

Maar nu ben ik er echt even vandoor.

Met dochterlief spelen :smiley:

j ahad ook al beetje gemerkt dat radijsjes en aarbeien het meest opleveren. nou ja ik ga ook maar eens wat sparen en dan verkopen!! kan nu eindelijk nu ik alles uit mijn tuintje heb!! en wil ook heel graag een tweede tuin, maar dat word nog even flink doorpoten

Hoe kom je aan die quests?

@Soleil wrote:

Hoe kom je aan die quests?

Je moet eerst tot level 5 komen, dan krijg je ze pas.

@Szus wrote:

Ik heb niet zo veel op voorraad. Ongeveer 500 van alles wat korter dan 8 uur groeit (meer tomaat want krijg morgen tomatenquest).

Van de langgroeiers heb ik weinig of geen voorraad, vandaar de rij wachtenden :stuck_out_tongue:

Ik verkoop de kortgroeiers inderdaad als ik er meer dan 500 heb. Heb uitgevogeld dat ik op aardbei en radijs de meeste winst kan maken, dus als ik ruimte over heb (meestal tussen de quests) gooi ik die erin en die gaan dan direct op de markt als ze klaar zijn.

Hoe heb je dat uitgevogeld?

Ben wel benieuwd, zelf een rekensommetje gemaakt.

@Mich@ wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zelfs mijn man is ook verslaafd :mrgreen:

Hier inmiddels ook :mrgreen:

zo als mijn guest vanmiddag komt van 1800 komkommers kan ik die gelijk doen, want die heb ik inmiddels! heb verder mijn tuintje met langgroeiers gedaan… wel saai want kan pas einde van de middag er weer wat uit halen… achkom ik toch nog aan het huishouden toe !

Hier ook, tot half 5 moet ik wachten op de spinazie.

Dan meteen opnieuw enkel spinazie zaaien.

Ik moet er 5000 hebben voor de quest en das best wel veel hoor.

Gelukkig gaat het met enkel spinazie in je tuin best hard ruim 800 per keer :thumbup:

Ik ben trouwens perceelhouder geworden en kan nu aubergines en courgettes kweken en die krengen moeten maar liefst 48 uur.

@Maris wrote:

hhahaha even wat zaaien wat langer duurt… aardbeien ofzo!

Voordeel van 2e tuintje: je krijgt ook daar een reeks klanten! :mrgreen:

Krijg je bij je 2e tuintje ook tweede kast/plank voor je voorraad?

@sanne062 wrote:

@Maris wrote:
hhahaha even wat zaaien wat langer duurt… aardbeien ofzo!

Voordeel van 2e tuintje: je krijgt ook daar een reeks klanten! :mrgreen:

Krijg je bij je 2e tuintje ook tweede kast/plank voor je voorraad?

nee, die moet je los kopen…

Maar het is wel handig om je eerste plank helemaal goed bij te vullen.

Ik kan het nl. nogsteeds niet aan met al mijn klanten.

Er staat een heeeeele lange rij :S

balen :?

Ik kan nu alles nog precies kwijt in mn kast, maar als ik 1 level omhoog ga echt niet meer. Nou ja dan maar sparen, eerst een tuintje en dan een extra plank… :mrgreen:

oh ik moet nog zoveel sparen voor een tweede tuin :zzz:

@oessie wrote:

oh ik moet nog zoveel sparen voor een tweede tuin :zzz:

ik ook hoor, heb nu 15000 :? Nog slechts 75000 te gaan dus :wink: