ik vind Marjolein ook een mooie naam, ken er nog genoeg die zo heten :thumbup:
Ik weet niet of je er van houdt maar ik dacht als eerste aan
Mary- Jo
en dan op zijn engels uitgesproken.
Mijn dochter is ook vernoemd naar mijn overleden tante Marianne maar dat is niet in haar roepnaam terug te vinden, wel in haar doopnamen.
Johanna is ook een doopnaam die we bij onze dochter gebruikt hebben omdat ik, mijn moeder, mijn oma en ook mijn overleden tante deze doopnaam hebben/had.
Haar namen zijn: Hailey Marianne Antonia Johanna.
@MJ wrote:
:think: Marin is ook leuk
Mijn soort-van(pleeg)-zusje heet; Marin Marjolein :inlove: (en is inmiddels al 18 :mrgreen: ).
Maar om even mee te brainstormen:
Anna/Anne
Hanna/Hanne
Joan/Joanna/Joanne
Jolein/Jolien
Jannek
Marianna
Marjanne/Marjanneke
:think:
En nog een dikke :hug: omdat je je mama moet missen!!!
Ik zou kiezen vor Marjolein… das mooi vind ik en precies passend als naam naar je moeder…
Ik bedacht me nog de naam
Anne-Marije
Gewoon doen wat je leuk vind…modern of niet.
Toen mijn oudste geboren is hoorde je nergens de naam Vera,
nu best regelmatig.
Rihanna o.i.d?
En ik vind Marjolein ook een leuke naam! Beetje tijdloos zoals al gezegd is, zou denk ik daarvoor gaan als dat je eerste ingeving was (die zijn vaak het beste).
Mijn moeder is afgelopen juni overleden . Denk niet dat ik nog meer kindjes ga krijgen maar als dat wel zo was en haar naam zou willen gebruiken…
Ze heette Willempje Maria en had zelf een bloedhekel aan beide namen. Werd Wil genoemd, vroeger Willie, toen ze klein was. Ze zei dat ze nóg geluk had gehad, de andere vernoemnaam in de familie was Amalia, dat werd vrolijk afgekort tot Mallie. Ze had een nicht die toen ze volwassen was jaren heeft geprobeerd het om te buigen naar Lia maar dat is nooit gelukt, het bleef (tante) Mallie :mrgreen:
Yvonne
vind marjolein ook een erg leuke naam hoor. als je die wil kiezen, gewoon doen!!
jammer dat je mama niet meer bij je is :hug: