Ik ben de laatste weken zoooo moe kan de hele dag wel slapen. Is dat normaal aan het eind van de zwangerschap. Ik weet wel dat de kleine in 3,5 week bijna een kilo is gegroeid. Weet niet of het daar mee te maken heeft .
tis normaal hoor meis , je lichaam heeft heel wat te verduren …
heel normaal maar ooooo zo vermoeiend :mrgreen:
Oh, heel herkenbaar meid! Enige wat je kan doen is eraan toegeven, anders zit je jezelf 2x zoveel in de weg ;).
Sterkte met de laaste loodjes!
mischien even bloed prikken ivm het ijzer. en als dat goed zit, dan er lekker aan toe geven
Heb het ook de laatste tijd en ben dan ook super blij dat fenne nog een middagdut doet , ga ik lekker meedutten en ja, dat werk blijft helaas een beetje liggen… :oops: maar alles voor de beeb is ± klaar, gewassen, van zolder enz… dus ik ben best gerust!
Ook net 33w en 4d zie ik!! :mrgreen:
Jaaaaah herkenbaar. Ik heb ook Kevin z’n dutjestijd nodig om weer een beetje menselijk te worden. 's Avonds na achten ben ik niet meer te genieten van moeheid, overdag op een trage stand. Stofzuigen en speelgoedjes oprapen van de grond… helaas geen puf voor. Dan maar alles opzij vegen en manlief heeft er een klusje bij 's avonds .
Is wel eens om wat getikt van te worden, maar bedenk maar dat de energie die wij missen, gebruikt wordt door de baby in je buik. En dat is een goeie zaak, toch! :dance:.
Inderdaad aan toegeven, zeker als je er verder geen rond hebt lopen. Suf tv kijken, lezen, dutten, je vervelen (dat is toch klaar als kleine er eenmaal is :mrgreen:)… Die energie komt na de bevalling wel weer!
Hihi jullie allebei ongeveer kerstkindjes… hier een oudjaarkindje… we zullen zien .
Hier hetzelfde verhaal hoor, Karin.
En het ergste is dat ik heel erg slecht ben in me vervelen :roll:
Van de energiekick in het tweede trimester heb ik echt niks gemerkt.
Wat ik nu veel doe is filmpjes op de pc kijken en minder klusjes op een dag. De rest komt de volgende dag wel weer.
Heel herkenbaar hoor!
Als ik niet hoef te werken slaap ik van 22.00 - 11.00 of 12.00. Bijna 14 uur per nacht! En dan slaap ik heel af en toe 's mdidags weer 2 uurtjes. MAar die gun ik mezelf niet altijd, maar het zou eigenlijk heerlijk zijn.
Als ik werk slaap ik veel korter, maar kom ik eigenlijk al doodmoe op mijn werk aan. Het is irritant, maarja, het schijnt erbij te horen
Lekker aan toegeven als dat mogelijk is! (en anders mogelijk maken )
Ik heb het ook gehad. Ik slaap 's nachts heel slecht, maar overdag kon ik de hele dag wel slapen, wat dan weer niet bevorderlijk is voor het 's nachts slapen natuurlijk.
Sterkte!