misselijk ..

hallo allemaal , yeeaah het is weer gelukt , we zijn weer zwanger, ongeveer zes weken nu , en ja hoor het is er weer, de misselijkheid, !!blleehh daar baal ik van zeg , de eerste keer had ik het ook maar dan ben je nog alleen , maar nu loopt er een kereltje rond van anderhalf , die niet zo goed snapt waarom mama s`morgens in de wc pot hangt , heeft er nog iemand een tipje over wat wel en wat niet eten en drinken zodat het iets aangenamer wordt, het is even afzien, ik weet het , hopelijk duurt het niet zo lang , vorige keer was het met negen weken over, :pray: , ik hoor het wel , alvast bedankt hoor !!groetjes…

hoii



aller eerst gefeliciteerd!!!



ik heb preicies hetzelfde gehad bij mij hielp een beker volle melk.

nog steeds trouwens zijn tot nu toe wat pakken door heen gegaan.

en verder de standaard lichte dingen crackers beschuit etc



suc6



groetjess

Gek genoeg werd ik misselijk van zuiveldranken (Optimel en dergelijke), toen ik dat een tijd liet staan ging het stukken beter. Lauwe cola (dus een glas cola dat een paar uur buiten de koelkast stond) hielp mij ook enorm.

Bij mij helpen de tictacs echt geweldig!! Ik moest ook veel spugen (zelfs een keer in de supermarkt) en toen kreeg ik deze tip van mijn zus. Helpt mij echt perfect!! Hopelijk kun je er wat mee.



Oja… gefeliciteerd natuurlijk!!!

Gefeliciteerd!!!



Eten, eten, eten… ik zorgde (ben er net een week vanaf) dat m’n maag constant gevuld bleef. En dat was bij mij het enige dat hielp.



Succes en hopelijk ben je er snel vanaf! :hug:

Idd, je maag gevuld houden! 's Morgens Lu crackertjes, thee… en verder: cola light, tomatensoep, vanillevla… en voor tussendoor de Napoleon citroenbollen!

Hoi Marlin, allereerst heel erg proficiat met je zwangerschap :dance:

Ik ben tijdens mijn zwangerschap negen maanden lang letterlijk kotsmisselijk geweest (alleen tussen 1-3u 's middags had ik even ‘rust’ :eh: ) maar wat mij de dag door deed komen was…7-up :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik kreeg deze tip toen ik 7 weken zwanger was en achter de bar werkte in een Irish pub in Nieuw-Zeeland en het is het beste advies wat ik ooit gehoord heb!



kleine bijeenkomstigheid: ik kan nu 7-up niet luchten of zien :lol:



succes :smiley:

Ik heken gelukkig de misselijkheid niet.



Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je er toch van kunt genieten.

ik ben niet misselijk of iets geweest dus kan mijn ervaring niet delen

maar scheint goed te werken om voor het opstaan een paar droge crackertjes te eten

misschien werkt het voor jou ook

dus pakje crackertjes in/op je nachtkastje en misschien een mee neem pakje drinken erbij en dan in bed licht ontbijten

hier geen ochtenmisselijkheid, maar avondmisselijkheid :roll:

begint rond 4 uur en houd aan tot een uur of 9…

avondeten is hier dus niet veel soeps momenteel.

Maar ik heb ontdekt dat ik cracottes erg lekker vind en mijn maag blijkbaar ook :wink:



Verder idd lauwe cola, tic tacs en hier werkt chocolademelk ook.

Maar optimel of yoghurt of iets… daarvan ga ik geheid :sick:

Cell, had ik ook!

een kennis van mij zei dat een lepeltje gele vla goed zou helpen.

niet dus :? (het bleef alleen maar in mijn keel steken :roll: )