Mip is een kleuter

ik ben ooit naar een andere stad gegaan om daar in filiaal A van een bepaalde keten kleren te kopen zodat ik die aankon naar sollicitatie bij filiaal B :oops:

kocht daar noooooit iets. uiteindelijk ook niet aangenomen, dus kleren weer terug gebracht :oops: :oops: :oops: is de enige keer dat ik dat ooit gedaan heb

wat ben je aan het eten?

@Cebe wrote:

ik ben ooit naar een andere stad gegaan om daar in filiaal A van een bepaalde keten kleren te kopen zodat ik die aankon naar sollicitatie bij filiaal B :oops:

kocht daar noooooit iets. uiteindelijk ook niet aangenomen, dus kleren weer terug gebracht :oops: :oops: :oops: is de enige keer dat ik dat ooit gedaan heb

:lol:

wat hebben jullie aan vandaag?

kijk, het gaat me wel lukken hoor, de 1000 :mrgreen:

ik was vorige week aangenomen :dance: maar heb het afgezegd ben er toch niet aan toe maar was wel een goeie veer in mijn **** :mrgreen:

@Cebe wrote:

wat hebben jullie aan vandaag?

kijk, het gaat me wel lukken hoor, de 1000 :mrgreen:

een blauwe rok, een van de weinige dingen die me passen na de bevalling :oops: , zwarte trui erop en zoogkompressen :mrgreen:

en jij?

wat voor baan was dat?

alleen gesolliciteerd vanwege de veer? :mrgreen:

Deze is voor een functie van 16 uur, administratief!!

Telefoon, post, klanten ontvangen, noem maar op!! :thumbup:

Heb een nette grijze broek aan, een grijs hempje met een zwarte trui! :thumbup: En dan mijn nette zwarte pumps!

Moet netjes genoeg zijn, is bij een bouwbedrijf 8)

En morgen…

Heb ik nog een sollicitatie 8)

Die is voor 24 uur, bij een bouwconstructie bedrijf. 8)

En zelfde soort functie! :thumbup:

Trek dan een rokje aan met wat leuks erop en weer nette pumps!

die zoogcompressen doen het hem :wink: geweldig accessoire!

ik heb nu wegwerpers met huidskleur. was nieuw en zelfde prijs, dus ik dacht ah… voor de variatie

Ennuh Cebe, gaat je ook wel lukkeN!

Daar zorgen wij wel voor! :dance:

@Cebe wrote:

wat voor baan was dat?

alleen gesolliciteerd vanwege de veer? :mrgreen:

hihi nee hoor was als secretaresse echt een leuke baan maar ik raakte alleen van de sollicitatie al in de stress want dochter was weer ziek, nu ook weer :roll: en ik dacht nee hier heb ik geen zin in gedoe en heb eigenlijk geen vangnet alleen mijn moeder is hier maar die is chronisch ziek dus dat is moeilijk.

Ooh Miriam! Lastig dan!

Maar idd wel lekker zo’n veer in je ****!! Goed voor je zelfvertrouwen ook!!!

spijkerbroek, sokken, sloffen, voedingstruitje (waarom zijn die altijd zo suf :evil: ) en tuniek erover (om voedingstruitje te verhullen)

@Annaatje wrote:

Heb een nette grijze broek aan, een grijs hempje met een zwarte trui! :thumbup: En dan mijn nette zwarte pumps!

als jij je er goed in voelt dan is het perfect. :-*

tuniek is met groen, geel, zwarte banen diagonaal

anna 16 of 24 uur is wel een verschil wat wil je het liefst?

Ja voel me er zeker wel goed in!

Is bij een bouwbedrijf, moet daar volgens mij niet in pak aankomen! Bedrijf kennende!

Pff vind het echt spannend nu he!

Zo mijn haar nog ff doen en dan ben ik klaar! :mrgreen:

Hoop heeeel stiekum dat gesprek vandaag en gesprek van morgen beide goed gaan, dan kan ik kiezen 8)

@Annaatje wrote:

klinkt goed! al sterke zakenvrouw :evil: