Mip is een kleuter

Mip, de orgie's zijn erg!

Erg lekker?
Erg vaak?
Erg bloot?

@faizaa wrote:

@Annaatje wrote:
Ooh Fai, moeten we weer gaan? :cry: :mrgreen:

Mip, de orgie’s zijn erg! :drool: :drool: :drool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ow nee hoor… ik hou ook wel van 1 grote orgie… :mrgreen:

Hoe meer, hoe leuker…

Mee eens! Mee eens! :mrgreen:

@Mip wrote:

Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Wie Ron?

Want ehmm Ron is voornamelijk ERG KAAL… :mrgreen:

@Mip wrote:

Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Erg lekker :thumbup: Erg vaak :thumbup: (elke avond :mrgreen:) Erg bloot, uhh ik niet i.e.g. :mrgreen: ZIt nooit zo graag bloot achter de pc :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Wie Ron?

Kan ook best lekker zijn :wink:

Hmmm erg lekker kaal…ik ga es kijken! :mrgreen:

@Annaatje wrote:

@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Erg lekker :thumbup: Erg vaak :thumbup: (elke avond :mrgreen:) Erg bloot, uhh ik niet i.e.g. :mrgreen: ZIt nooit zo graag bloot achter de pc :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Ik ook niet… heb wel eens met mijn blote reet op de stoel gezeten… zo’n rieten ding… en achteraf wilde ik TE snel opstaan en aiiii zaten de strepen over mijn kont… :frowning:

@faizaa wrote:

@Annaatje wrote:
@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Ik ook niet… heb wel eens met mijn blote reet op de stoel gezeten… zo’n rieten ding… en achteraf wilde ik TE snel opstaan en aiiii zaten de strepen over mijn kont… :frowning:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik hier ook wel eens hoor :oops: :angel: maar heb zo’n houten stoel met een ‘kussen’ ding erin, maar das van dat leer! Dat plakt!! En als je goed plakt, doet t auw!! :mrgreen:

@Annaatje wrote:

@faizaa wrote:
@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Wie Ron?

Kan ook best lekker zijn :wink:

Ik hou van kaal… zou je niet zeggen als je die man van me ziet met zijn afro kapsel a la Don King…

:mrgreen:

@Annaatje wrote:

@faizaa wrote:
@Annaatje wrote:
@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Ik hier ook wel eens hoor :oops: :angel: maar heb zo’n houten stoel met een ‘kussen’ ding erin, maar das van dat leer! Dat plakt!! En als je goed plakt, doet t auw!! :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaa… s’zomers… sta je in 1 keer op en dan: aiiiiiii… alsof je huidje meekomt… :frowning:

Ik ga es even babbelbar langs dan… :angel:

@faizaa wrote:

@Annaatje wrote:
@faizaa wrote:
@Annaatje wrote:
@Mip wrote:
Erg lekker?

Erg vaak?

Erg bloot?

Jaaaaaaaaaaaaa… s’zomers… sta je in 1 keer op en dan: aiiiiiii… alsof je huidje meekomt… :frowning:

Hahahaha, schrieieieiek zeggen je billen dan! Helemaal vastgeplakt. Net als toen je als kind op een hete zomerdag in je korte broek van de glijbaan ging! Auw auw auw!!!

Oeh Mip dat doet ook auww!!! :mrgreen:

En zomers idd helemaal!

Haha, dan weten we wat we deze zomer NIET moeten doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

in korte broek lopen??

Of geldt dat alleen voor mij? ( hoe lang duurt het voordat je in godsnaam je lijf weer terug hebt na een bevalling??)

Jaaaaaa glijbaan gevoel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoelang? Ehmmm… geef het sowieso nog een 6 maanden… hij is nu 3 maand he? Nog even geduld… :angel:

Ik las billen en bloot…

Daar komt een verslaafde Babbelbar’ster wel op af he… :mrgreen:

Oww enne, om je even alle hoop te ontnemen… je lijf van voor de bevalling nooit meer…

Die goddelijke tieten, die mooie kont… je rimpelloze buik… en andere dingen die ik hier maar even niet noem, zijn onherstelbaar beschadigd… :frowning:

Nee, niet met onze blote konten achter de pc zitten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ennuh… Sam hiero is bijna anderhalf jaar, mijn lijf is nog lange niet in shape!! :oops: Tis nog veulll erger dan wat het ooit was! :cry:

Geduld voordat ie doorslaapt…

Geduld voordat ik mijn eigen kleren weer aankan…

Geduld voordat m’n hormonen weer op de rit zijn…

Ik haat geduld :x

:wink: :mrgreen: