faizaa rookworst waar kan je die kopen dan :drool: :drool: :drool:
sophia af en toe iets doen wat niet mag dat makt t des te leuker
wat betreft rommel daarvoor zijn de grote lappen stof uitgevonden :mrgreen: :oops:
Mijn man werkt in Houten dus die kan makkelijk even Utrecht Mocrowijkje induiken… en ik kan me herinneren dat ie daar weleens halal rookworst had gezien… ik werd meteen gekkkk… :drool: :drool: :drool:
Hij is over een kwartiertje thuis… zal em vragen en dan hoor je het, ok! :thumbup:
faizaa je bedoelt kanaalstraat :think: ben ik hem no nooit tegen gekomen nog maar s goed kijken.
heb je al een huis gevonden trouwens?
Nou, ik weet dat ze hier niet te krijgen zijn… qua halal vlees is hier niet veel… en Azzy was eens gaan kijken in Utrecht en die zei dat er echt veel meer was dan hier in Limboland…
Dus ik weet het even niet meer waar… ik dacht Kanaalstraat ja… ik laat het je straks even weten…
Nee, ik word er flauw van… geen huisje nog nee… wel goed op zoek maar ik wacht op dat ene, geweldige huisje…
Nee :mrgreen: Ik dacht eerst IJsselstein… maar ik merk toch dat ik een centrum wil… geen Kruidvat, Hema stop… maar gewoon een leuk centrum… Op max half uur lopen afstand of zo…
Dus ja toen dacht ik: Amersfoort… maar nou hoor ik van mensen dat het centrum niet zo leuk is daar… Ja, ok… Hilversum… staan voor onze prijs alleen maar oude huizen… En ik ken niks daar he… Ben een echte Limburgse… dus vind het moeilijk, kiezen…