mijn buurvrouw van 75 heeft rare hobby's

Hylarisch

Ook al zo’n vreemde buurvrouw…



Die van mij

kwam laatst in haar ondergoed aanfietsen en loopt ook geregeld in haar ondergoed door de tuin :think: :hand: BAHHH!!!

Whahhahaha ik zit hier lekker in mijn eentje te lachen, heb er tranen van in mijn ogen en Mark maar raar kijken :lol: :lol:

whahahaha we (lief en ik) liggen helemaal in de deuk hiero :lol: :lol: :lol:

Hahahahhahahahahahh! :mrgreen:



Nachtvissen :think: Yeah right :naughty:

misschien is ze wel kinky minded…

:lol: :mrgreen:

WHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:

GEWELDIG, vooral op de bewerkte foto komen die gaten goed uit :mrgreen: .



Zie het al helemaal voor me. Je buurvrouw 's nachts op pad met een jutte zak op haar rug, sluipend door de tuinen. (ja ik weet het, kijk te veel tekenfilpjes :shifty: )

O nee, het was om te vissen :angel:

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Oh geweldig…en maar zeggen de jeugd van tegenwoordig :think: :think: :think: :think:

er is vorige week een primera overvallen … :think: :think: :think:













































:mrgreen:

@marloes vip wrote:

Heb jij geen rare hobby dan? De was van je buuf fotograferen :wink: :mrgreen: Wat zal ze denken als ze ziet dat jij dat doet?




whahahah ja echt schunnig

whoehhaah ,



ach ja je moet wat doen op een dag,



maar euhm die buurvrouw tja… spannend typje :mrgreen:

hahahaha ja tis wel vreemd he :wink:



maar dan had zij maar geen bivak tussen het beddegoed en de gordijnen moeten hangen 8)



ghehehe.



normaal doe ik dat nooit , maar geef toe… we hebben wel wat te lachen :mrgreen:

whaha ja nu ik herriner me nog dat iemand een foto maakte van een man bij het UWV kantoor met een blote bilspleet erg hilarisch maar ok erg erg , whaha kun je eige niet maken hé



maar tja… KoK mensen hhé tikkeltje gewaagd :mrgreen:



was jij toch niet stiekum hé die die foto ook maakte? :lol:

Maak je weer een foto van de waslijn als de bankbiljetten aan het drogen zijn (ze moet ze toch eerst witwassen) 8) ?



Maar uh … misschien doet ze wel aan kinky spelletjes … iek … dan heb ik toch liever het beeld van een bejaarde overvaller in mijn hoofd :shifty:

Misschien gebruikt ze 'm onder de douche, gaat d’r haar niet uit model…



:angel:

Of misschien gebruikt ze hem als gordijn-was-zak? :mrgreen:

Kunnen de haakjes misschien door die gaatjes?! :think:

NEEEE ik heb die foto niet gemaakt van die bilspleet hihihi , nee dat doe ik dan weer niet , die bivak vond ik gewoon zo raar hangen bij de buuf van 75 tussen dr bloemen gordijnen en beddegoed in , alles zo netjes en dan dat ding ertussen …



nouja we houden het er maar op dat kleinzoon em gebruikt met nachtvissen , dan zien de vissen em natuuuurlijk niet , logisch ook wel 8) :mrgreen:



en als ze biljetjes heeft hangen dan maak ik daar geen foto van , dan schopt niek perongeluk zn bal in de tuin en ben ik een weekje met vakantie :thumbup: :angel:

maar dat van dat nachtvissen geloof ik best, mijn broers mogen graag vissen ook een enkele keer s’nachts, gezellig, mini tentjes, 4 kamaraden en tig kratten bier… :roll:

en afgelopen weekend was het s’nachts 4 graden, das best koud…

(wij lagen met z’n 4en in een tentje, met extra dekens, en dat was goed te doen, maar s’morgens uit bed, dat was koud, zondagochtend hebben we dus maar bij het kampvuur ontbeten 8) voor meer info: gezellig geocachen in het contacthoekje)



gr Louwina