MIJLPALEN!!!!

3993

Wow Ingrid. :thumbup:

ik ben die van mij van vierduizend helemaal vergeten. :mrgreen:

Zo Ingrid, jij gaat ook voor de 10.000?

Waarom vergeet ik nu altijd te kijken of ik een mijlpaal heb? :wall:

:dance: :dance:

@Maris wrote:

kijk maar even goed! :inlove:

Gefeliciteerd. :smiley: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat de eerste weken vlug omvliegen en je dan lekker opknapt.

Virtuele kwebbel. :mrgreen: :thumbup: Gefeliciteeerd. :clap:

Zo al hard op weg naar de 8.000! :mrgreen:

oeps, een nul vergeten. :oops: Wat kan jij virtueel kwekken zeg. :smiley: Doe je dat irl ook? (en zou ik je kunnen verstaan? Limburgs vind ik meestal moeilijk te ontcijferen). :oops:

ha dus als ik je ooit zou ontmoeten dan zouden we elkaar wel kunnen begrijpen :smiley: !

4803 (was hem vergeten bij 4.800 maar wil hem toch even neerzetten, gaat hard dat aantal posten) :mrgreen:

Ingrid, jeetje zeg al zoveel.

Jee wat veel Ingrid, weet nu waarom je last van je arm hebt.

@hedwich wrote:

@Sennapen wrote:
Ik vond dit wel een mooie mijlpaal…

35 weken zwanger & nog 35 dagen te gaan! :mrgreen: :mrgreen:

:dance: :dance:
:clap: :clap: :clap: :clap:

Fries vind ik ook niet te verstaan. Heit en Mem is toch geen abn? Of Pake en Beppe (of zoiets) en mijn nichtje gaat niet slapen maar iets van koezen of zo? Fries is geen taal maar een spraakgebrek. :wink:

Oh dat vind ik zo fout, dat drents en gronings en brabants en limburgs. Echt, na twee dagen de zachte g horen krijg ik jeukende vullingen, nagels en kromme tenen en heb de neiging om heel hard buiten GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG te roepen.

ik zal maar niet verklappen dat ik na al die jaren in het noorden nog steeds een erg Rotterdamse rrrrrrrrrrrrr heb. :mrgreen:

6.000 :mrgreen:

:clap: :clap: :clap:

Weet niet zo uit mijn hoofd hoeveel mijl ik gepaald heb. :mrgreen:

3333 :dance:

huh, ik had het gekopieerd van mijn berichten, en daar stond dat ik er 3333 heb, maar ik zie nu dat ik er wat meer heb. :oops: