Weer een dag ouder :lol:
gefeliciteerd
44.800
44.888
44.900
45.000!!! :dance:
:dance: :dance:
45.045 :**:
Goed hoor! Wat een hoop typwerk eigenlijk. Typen jullie blind? Ik wel. Moet er niet aan denken dat ik het met twee vingers moet zoeken op het toetsenbord.
Gewoon zonde om verder te tikken Bianca, zo mooi wat er nu staat. Maar ja het zal wel heel stil worden als jij niet hier zou meeschrijven en dat is ook niet gezellig.
Wow wat veeeeeeel!!! :mrgreen:
Haha jeetje wat veel zeg!
nog 999, Bianca, je hebt gelukkig nog zes weken. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Zie net dat ik een tiener ben. :mrgreen:
Haha wat wordt jij hierna Bianca? Als je de 100.000 gehaald hebt? Kok-veteraan? of bijna-bejaarde-babbelkous? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Misschien ga je dan terug tellen? :mrgreen:
Haha wie weet.
Oh ik heb de koffie al op voor vandaag. Zet maar een keer en als het op is heb ik pech.
Gewoon overal 11 wattlampjes in draaien. (wat met de gloeilamp 60 watt is). Verder alle muren lekke in een lichte kleur en veel spiegels ophangen.
Ik heb een koffieapparaat met thermoskan. Als ik die s’morgens vol zet is het in de middag nog lekker, maar meestal is die dan al leeg.
Oh wat ben je dan heerlijk vlug klaar met opruimen en schoonmaken. Dat vond ik zo ideaal toen we in onze driekamerflat woonden. (twee slaapkamers en woonkamer). Nu is het altijd wel ergens rommelig. Ik kan het gewoon niet netjes houden, ga dan liever wat met de jongens doen ipv poetsen.
Wat dacht je van wonen met vier mannen in een huis. Die kunnen een chaos maken zeg.
Stijn is wakker, ik ga er vandoor. Tot later!