matsjo word verslaafd
53300 :dance:
thanx
25000
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
erg he?! Maar ik wil weer op mijn oude aantal komen toen ik nog anders heette! En ik vind het natuurlijk erg gezellig hier! :mrgreen:
GEFELI :dance: :dance:
@Matsjo wrote:
erg he?! Maar ik wil weer op mijn oude aantal komen toen ik nog anders heette! En ik vind het natuurlijk erg gezellig hier! :mrgreen:
hey wie was je eerst dan?
Hanneke25
oh ik dacht de naam mats al te herkenne
waarom heb je een andere naam dan?
Ben geeindigd op 2700 berichten dus dat moet ik toch wel kunnen verbeteren toch?
maar vandaag niet meer :mrgreen:
oh dat gaat je gauw genoeg lukken
@oessie wrote:
oh ik dacht de naam mats al te herkenne
waarom heb je een andere naam dan?
Ik had meelezers. Bovendien wilde ik iets anoniemer zijn dus niet mijn echte naam in mijn nickname. Werk in onderwijs en wil niet dat ze hier alles over mij kunnen lezen!
nee daar heb je gelijk in
53333
En dan zeggen dat ik hard ga! :mrgreen:
ik doe mijn best
Ik zie het!
ik ga de 1000 halen vandaag!
ja dat gaat je zeker lukken :thumbup: