Mijlpalen! Deel 27! Take it away!

maar wel verslavend in derdaad… met nodig naar een afkikcentrum

haahaha ja dat ook wel he :mrgreen:

heb ermaar even wat drinken bij gepakt

ja waarom niet :lol: :lol:

je moet wat

daarom :mrgreen:

moet je morgen nog werken?

Ik niet ben thuisblijfmama

Jij >??

ik werk als opriepkracht op een reisburo, hoef vrijdag pas weer

Oo wel fijn of niet ??

heerlijk is dat!! Vind mijn werk superleuk, maar vind het ook soms wel leuk om nee te zeggen… kan zo lekke rmijn eigen tijd in delen (zeg er wel bij dat ik aankomend 3 weken 3 dagen in de week ga werken hoor, en in dec zelfs 3 weken fulltime )

O als dat is wat je leuk vind en wil

Moet je het vooral doen

SOms denk ik er ook over om te doen maar kan me kiddies denk ik niet missen :oops: :oops: :oops: :oops:

nou moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe wel lekker vind even iets anders… Maar ben ook weer erg blij om naar huis te gaan hoor

Ja dat lijk mij ook gewoon ff lekker los van ze,maar Denk je dan niet heel de dag van wat zijn ze aan het doen ?? :oops: :mrgreen:

nee ze zijn bij mijn moeder dus dat valt wel mee. KDV is niets voor mij

Ooo dat is toch al wat vertrouwder

KDV vin dik ook niets

Als ik zou gaan werken gaan ze ook naar mij moeder,lekekr vertouwd voor jezelf en de kids he

inderdaad, heb ook wel gewoon gewerkt toen ik alleen melissa had, maar nu Fenna erbij is gekomen was ik gestopt (mijn moeder wou graag oma zijn) maar miste mijn werk wel, en kon veel meer verdienen als oproepkracht, nou doen we dat toch. Werk af en toe paar weken 3 dagen of zo en dan 2 maanden weer niet enz enz…

O ideaal,En dan je moeder als oppas,ook erg makkelijk

En dan gewoon door betaalt krijgen :mrgreen: :lol: :lol:

ja ideaal.

wat voor werk zou jij willen doen dan?

Geen idee het liefst iets in de zorg,