Kiddo, gefeliciteerd!
Inge, hoe is het gegaan vandaag? :think:
En weer 600 voor op Inge! :mrgreen:
34.100 :mrgreen:
@Trying wrote:
Kiddo, gefeliciteerd!
ik moet nu dinsdag,ben namelijk ongesteld geworden :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Heb altijd een keurige cyclus van 28 dagen en nu net dus 29 dagen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Zal het met de spanning te maken hebben??? Dacht dat het daarvan altijd uitbleef?? Maar goed ik ben het nu en nu kan ik weer wachten tot dinsdag :roll: :roll:
gefeliciteerdf Try! Je gaat als een speer!
Hoest met jou???
17000
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
van harte meid!
graag gedaan.
33.544
vind ik ook een leuke :thumbup:
@schoen wrote:
@Trying wrote:Kiddo, gefeliciteerd!
ik moet nu dinsdag,ben namelijk ongesteld geworden :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Heb altijd een keurige cyclus van 28 dagen en nu net dus 29 dagen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Zal het met de spanning te maken hebben??? Dacht dat het daarvan altijd uitbleef?? Maar goed ik ben het nu en nu kan ik weer wachten tot dinsdag :roll: :roll:
Balen zeg :thumbdown:
Jannigje en Inge, gefeliciteerd!!!
@Trying wrote:
@schoen wrote:@Trying wrote:Kiddo, gefeliciteerd!
Balen zeg :thumbdown:
ja dat was idd een groot baalmoment!
Mar ben weer over de dip heen hoor :lol: :lol:
En hoest met jou>?
Gelukkig maar! :hug:
Ja, het gaat. Was erg vermoeiend vandaag. Concentratie was pet, dus ik heb niet veel gedaan.
Jeetje schoen dat schiet toch ook weer niet op :hug:
trying :hug:
Hey Ashes :mrgreen: :-*
Alles goed met jou en je mooie meid?
ja nu wel weer, Cleo had griep maar heeft gelukkig maar 1,5 dag geduurd.
en met jou en je meisje?
33.686
ook leuk :lol: