Hey meiden,
Ik heb een vraagje.
Onze Justin sliep vanaf 4 a 5 weken 's nachts helemaal door en dan werd ie 's morgen pas rond 8 uur wakker. Heerlijk gewoon.
Maar nu wordt ie sinds 1 1/2 week midden in de nacht (rond 3 uur, dan 4 uur, dan 5 uur en dan 6 uur) wakker. Ligt gezellig te kletsen en als ik dan naar zijn kamertje ga om hem weer zijn speentje te geven in de hoop dat ie weer gaat slapen, dan begint meneer uitbundig met zijn armen te zwaaien en breeduit te lachen :inlove: zo van yes daar is ze weer!!! Dan geef ik hem zijn speentje en dan valt hij welweer in slaap maar een uur later weer hetzelfde verhaal en dan zo tot dat hij tussen 7 en 8 zijn flesje krijgt…
Hij huilt dus niet, dus echt honger heeft hij niet anders zou die wel gaan brullen…
Zijn er mama’s die dit herkennen en zoja wat deden jullie eraan???
Ik bedoel ik vind het wel leuk en gezellig dat ie mij zo lief vind maar dan toch liever overdag hahahahahaha
groetjes Renata
Hi Renata,
Dat is toch wel heel erg lief !! Denk je dat hij gaat huilen als je zijn speentje niet brengt ? Anders zou ik hem lekker laten kletsen en wachten tot hij in slaap valt. Beetje kletsen midden in de nacht kan vast geen kwaad voor zijn nachtrust, wat denk jij?
Ben benieuwd hoe het verder loopt…
Ik zou inderdaad als hij niet gaat huilen eens kijken wat er gebeurd als je zijn speentje niet komt brengen.
Maar het is wel ontzettend lief :inlove:
hahahah ja het is ook wel heel lief, maar idd op den duur gaat ie idd huilen omdat er dan niemand komt. Bovendien zijn hier de huizen behoorlijk gehorig en ik vind het voor de buren ook zo lullig als ze om 4-5-6 en 7 uur wakker gekletst worden hahahahaha
maak je vooral nooit druk om de buren hoor meid, beter dan dan jullie kindje went aan elk uur wakker worden.
hier gaat de voorkeur ook uit naar: even laten kletsen, desnoods even laten huilen en kijken wat er gebeurd…
succes
Hahahaha hier nog zo’n moppie die dat dus precies hetzelfde doet!
Ik moet er altijd wel om lachen…om 05:00 uur pppfffff
Hey meiden,
hahaha bedankt voor jullie antwoorden…
Nou we hebben de oplossing (afkloppen) eerst legde we Justin om 18.00 uur in bed en dan maakte ik hem om 21.00 uur wakker en gaf hem boven in ons bed de fles en legde hem weer in bedje… Dat is altijd goed gegaan tot 2 weken gelden dus…
Nu haal ik hem er om 21.00 uur uit, geef hem de fles en dan mag hij nog spelen tot hij moe word… Meestal rond 22.00 uur en dan weer in bedje en nu slaapt ie tot 's morgens door, dus waarschijnlijk dacht hij, nou ik mag van jullie niet meer spelen, dan doe ik het zelf wel hahahahaha grapjas hahahaha
Dus lovelyellen misschien een oplossing!!!
Kus, Naatje