ik weet niet of dit topic hier op de juiste plaats is, maar ik zag geen speciaal plekje voor babynamen :oops:
Ik ben nu 23 weken zwanger van ons 2e dochtertje,
we weten al een tijdje welke naam we willen, alleen niet hoe we het willen schrijven. Dus even jullie meningen gevraagd wat het mooiste is, ook in combinatie met onze 1e dochter, zij heet D.aimy
*Jenna
*Yenna
*Djenna
*Dyenna
we willen graag dat het word uitgesproken als Djenna, dus niet op zijn nederlands als jenna zegmaar…en ook niet als Dij enna …vandaar de twijfel.
en dan vraag ik ook meteen jullie meningen over een 2e naam, hier zijn we nog niet helemaal uit:
*Julia
*Elize
*Neomy
*meer ideeen heel erg welkom!
wij dachten zelf bij Jenna Julia, en bij Yenna Elize of Neomy, maar we komen er echt niet uit!
alvast bedankt!
ik ken een Djenna zo geschreven en uitgesproken
@Angel & Luna wrote:
ik ken een Djenna zo geschreven en uitgesproken
dat is ook toevallig, zovaak hoor je het niet
maar vind je het zo ook het mooiste geschreven?
edit: we zijn precies evenver zwanger, ook al zo toevallig :lol:
ook 14 mei uitgerekend dus?
:mrgreen: toevallig idd
we hebben ook een gezellig mei clubje voor als je interesse hebt http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67503&postdays=0&postorder=asc&start=0
ik vind Djenna zo idd het mooist geschreven
Dyenna ik vind het mooier…
maar ja ik vind apart net weer iets mooier :roll: :lol: :mrgreen:
verder niemand?
ik zie nu dat er toch een apart namentopic is, als iemand hem daarheen wil verplaatsen graag :oops:
Ik vind namen met een Y erin altijd mooi staan, maar weet niet of ik Dyenna dan zo zou uitspreken :think: . Dit ziet eruit als Diejenna zegmaar… Dus dan zou ik weer gaan voor Yenna, maar of je dat meteen goed zou uitspreken… Lastig, maar wel een mooie naam!
ik zeg Yenna omdat ik de Y zo mooi vind :inlove: we hebben zelf ook al een naam voor ons komend kindje en zowel jongens al meisjesnaam is met een Y :inlove:
Yeline schrijf je trouwens ook met een Y maar wij zeggen Djeline eigenlijk.
Yenna Elize is mijn voorkeur :inlove:
Mijn voorkeur gaat uit naar Jenna. Je kan anders op het geboortekaartje zetten hoe je het uitspreekt, bijv. Jenna (djenna). Elize heeft mijn voorkeur als 2e naam.
Ik hou van simpel en eenvoud dus ik zou dan voor Jenna gaan.
Bedenk me nu door de andere schirjfwijzes dat je het gaat uitspreken
als Djenna? Dan zou ik misschien voor die schirjfwijze gaan want als ik
Jenna, Jana, Yeline etcetc lees/zie dan zeg ik dat in mezelf zoals het er
staat en niet als DJenna, Djana, Djeline…
We willen idd dat het word uitgesproken als djenna…maar zo geschreven vind ik het eigenlijk het minst mooi :roll: lastig he :lol:
Hoe zouden jullie Yenna dan uitspreken?
D.aimy en Yenna
of
D.aimy en Jenna
pfff zo lastig
niks is lastiger voor een kind dan dat zijn/haar naam steeds verkeerd word uitgesproken
of dat een kind steeds moet spellen
of dat na spellen er nog steeds iets anders staat dan hoe je het uitspreekt of verwacht uit te spreken.
dus houd het simpel en logisch
vandaag een meisje: zoe
ik zou zeggen so-wie
nee uitspraak was zoo-wee
meisje wilde niet meedoen want haar naam werd verkeerd uitgesproken…
dus al lijkt het simpel…voor een kind kan het allemaal erg lastig zijn
succes ermee!
verder praten over deze naam mag inderdaad in het namen topic.( samenvoegen kan helaas niet…)
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68077&start=0