Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Ok dan hoeft ml dus niet per se mee.

Is het vergelijkbaar met toucheren? Ben sowieso wel benieuwd of die harde buiken al tot ontsluiting hebben geleid.

Nou ga vroeg naar bed ben moe! Truste!

Bij strippen maken ze de vliezen los van de baarmoederwand en toucheren is om te kijken of je ontsluiting hebt

dit las ik ergens toen ik het verschil voor je opzocht..
hopelijk heb je een goeie nacht vannacht en morgen lekkere relaxen :-*
truste!

Hihi Teun, ik weet wat het verschil is, maar wilde weten of het qua gevoel vergelijkbaar is. Ik vond toucheren erg gevoelig maar op zich nog wel te doen.

Pfff maagzuur … :sick:

Ik vond strippen niet pijnlijk maar toucheren ook niet. Vind eendebek inbrengen erger :stuck_out_tongue:

Ja bah een eendenbek :thumbdown: Ik weet alleen hoe toucheren voelt en niet echt een probleem mee gehad.

Ik zou dinsdag eens goed je zorgen voor een ziekenhuisopname bespreken met je vk en inderdaad je kan vragen of ze willen en kunnen strippen en hopen dat het net dat zetje geeft wat je nodig hebt. Anders misschien toch uit twee niet zo leuke oplossingen kiezen, opwekken of opname voor rust met medicatie die je niet wil. Moet toch echt geen pretje meer voor je zijn :hug:

Zo dus Jula is eindelijk helemaal om :dance: Kun je het “vele slapen” een beetje aan dan of kom jij nog net zo moe je bed uit als dat je erin ging. Je moet natuurlijk wel 2 maand slaap inhalen he :wink:

Hier gelukkig nog niet zulke verschrikkelijke nachten als dat jij had Teun maar moet zeggen dat ik hoop dat hij me vanacht wel een beetje langer laat slapen dan een uurtje tussen voedingen en niet teveel gaat piepen tussendoor. Hij heeft al om 19.00 en om 21.00 uur een borst gehad dus ik verwacht dat hij tegen 23.00 uur weer een borst wil maar dan probeer ik toch maar om twee te geven en maar hopen dat hij dan wat langer blijft slapen. Hij mag er snachts langer dan drie uur tussen laten dus hopelijk doet hij dat ook. Jammer genoeg deed de weegschaal het vanmorgen niet echt maar toen ik hem vanmiddag aan het wegen was (toen deed hij het weer) was hij 2745 gram en was hij toch weer afgevallen terwijl hij gisterochtend op de weegschaal meer woog dan eergisteren. Ik had dus verwacht dat hij zijn dieptepunt al had gemaakt en nu weer heerlijk bezig was om op gewicht te komen. Ik moet morgen de vk ook bellen als hij is afgevallen dus dan zal er wel weer of vaker aanleggen of bijgeboed moeten worden.

Morgen inderdaad fotoshoot met Marjolein. Heb er enorm veel zin in en ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat :mrgreen: Ze komt al lekker op tijd, 10.00 uur dus hoef niet lang op haar te wachten.

Morgen ook eindelijk maar eens achter de geboortekaajes aan want we hebben Lars zijn gegevens nog niet eens doorgegeven dus morgen maar even doen en dan kunnen we deze week de geboortekaarjes versturen :mrgreen:

ooh haha :lol:

maar ik vond het wel pijnlijk maar wel te doen zegmaar…en het duurt niet echt lang ofzo, dat scheelt ook :smiley:

Ja gelukkig is het allemaal tijdelijk :wink:

Ik zal als zusje er eenmaal is deze slapeloosheid ook weer vergeten! Maar deze nacht helaas weer :thumbdown: . Hoe heeft Lars het vannacht gedaan bm?

Lars heeft het super gedaan. Hij kwam met zachte geluidjes maken om 3 uur ongeveer dus hup verschonen en aan de borst. Daarna was het pas weer 7.30 :shock: Dus ben benieuwd hoe vanacht gaat maar gok slechter want hij heeft een erg drukke dag gehad. Vanmorgen fotoshoot van marjo :thumbup: :inlove: Gelijk erachter aan hoortest en hielprik toen even dutten en moesten we eva van school halen. Geen tijd voor normaal eten en slapen dus zal vanacht wel gebeuren.

ooh wat een super nacht bm! we hopen gewoon op een herhaling! en was het vandaag eva’s eerste “echte” schooldag? hoe vond ze het? en jij ben dus al aardig fit als ik het zo hoor?

ben heel benieuwd naar de foto’s van marjoo!

rb succes morgen bij de vk!

vriendin van me was 31-10 uitgerekend en die was vandaag bij de vk, en die zij dat ze niet eerder mocht strippen dan 41 weken… maar bij jou zit er ook meer medische reden achter dus misschien doen ze het dan wel?

jula heb ik vanmorgen om 9 uur uit bed gehaald :oops:

Bm,wat een super nacht :thumbup: duimen voor nog zo een!

Hoe vond eva school??

Teun hier met 39 wk gestript hoor :wink: iedere vk is er anders in.

Bij zwschap van Sean zeiden ze dat ze met 40 wkn wel wilden strippen. Als ik dan nog niet bevallen was. Maar dat was uiteindelijk niet nodig omdat ik met 39 wkn was bevallen. Zal iig morgen even overleggen hoe en wat.

Fijn bm dat Lars het zo goed heeft gedaan afgelopen nacht. Hopelijk slaapt hij na zo’n drukke dag weer zo goed!

Kell heb je nog kunnen praten met je vriend?

Geen kans gehad om te vragen of ze wilde strippen. Lig nu in zkh aan ctg omdat ze denken dat ik zwschapsvergiftiging heb. Bloeddruk was niet schrikbarend hoog 130/75, maar wel veel hoger dan voorheen 90/50. Dat en het zien van sterretjes + misselijk en het gevoel van een strakke band rond m’n buik stuurde vk mij met spoed naar zkh. Ik dacht dat het kwam door vermoeidheid. Dus we zullen zien…

ooh jeeh rb toch!! en nu gaan ze je urine testen op eiwit?

hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging! en wel duidelijk aangeven van je slaapproblemen hoor! ze moeten goed voor je zorgen! en heb je die extra symptomen al lang?? van strakke band/sterretjes?

houd je ons op de hoogte? sterkte meid :-

kell ik droomde vannacht dat je zwanger was! :-
:-* :-*

Bij de gyn geweest en mijn bloedwaarden waren goed, moet alleen wel bloeddruk in de gaten houden. Dus over 2 dagen weer controle en mocht ik opeens onwel worden of klachten verergeren moet ik direct vk bellen. Pff was echt wel schrikken vanmiddag. Bloeddruk was weer iets gestegen 135/85. Dus wel flinke stijging vergeleken met vorige week. Iig wel fijn dat ik in de gaten word gehouden.

Had ook aangegeven dat ik slaapproblemen had, maar gyn zei dat ze liever niet wilde inleiden op dit moment. Ze verwachtte dat zusje niet te lang op zich zou laten wachten. :slight_smile: Dus daar gaan we dan maar van uit!

Nou gelukkig maar!! Hopenlijk komt ze snel uitzichzelf!

Nee afgelopen nacht was niet zo goed als de nacht ervoor maar toch nog wel redelijk aangezien hij gewoon om de drie uur kwam wat normaal was. Alleen af en toe een gedoe om hem weer te laten slapen. Het arme schapie heeft s’avonds ook last van krampjes dus best moeilijk om dat te zien of hij nog honger heeft of dat hij wil zuigen/drinken ivm krampjes. Ik laat hem dus tussentijds niet eten maar stop er een speentje in. Dan is hij ook weer relaxed tot hij hem natuurlijk weer kwijt is :roll:

Rb jeetje zeg wat schrikken. Hopelijk krijgen ze gelijk en laat zusje niet lang meer op haar wachten. Goed in de gaten houden dus dat je geen ergere klachten krijgt :hug:

Vk gebeld, voel me beroerd, bloeddruk zelf gemeten 153/101

Vk meette ook onderdruk van 100 :?

Dus moet zo naar zkh

Zal vanavond worden ingeleid en wrsch wordt m’n meissie dan morgen geboren! :slight_smile: Dus zal het zkh niet verlaten voordat ik ben bevallen!

Ooooohhh Rb! Bijna je meissie in je armen!! :smiley:

Ik wens je vast heel veel succes! Ik ga voor je duimen vanavond/vanacht/morgen! :wink:

Heb m’n vriend niet meer gesproken eigenlijk, ik denk dat hij wel weet hoe ik erover denk en, heel slecht, het onderwerp wordt ontweken…

Inmiddels nog steeds geen brief gezien, dus ik ga straks maar eens bellen.

Bm, heeft Lars inderdaad een onrustige nacht gehad?

Teun, lekker dat Jula ineens zo goed slaapt :smiley: En super droom, ik hoop dat ie snel uit komt! :thumbup: