Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Bm, ook hier gefeliciteerd met lars :dance: wat een leuke naam, allebei.

Ik had ze allebei ook op mijn lijstje staan maar Lars zo heet de ex van mijn zus en Jesper werd door hubbie niet goed gekeurd maar wat super leuk dus.

En ook al zo snel gegaan, las dat de nacht niet zo goed was gegaan qua slapen? Hoe gaat de bv? Nou rust lekker uit en geniet ervan :inlove:

Hier was Mats ook lekker aan het spoken, hij kwam gewoon weer om de 4 uur in de nacht :think: zo raar dat is een tijd geleden dat er zo kort tussen zat. Toch mocht ik niet klagen want hij ging wel weer slapen.

Eva mag vandaag 2x trakteren! Voor haar afscheid en beschuit met muisjes :inlove: Is ze echt een trotse zus?

Sean is het wachten ook beu, roept regelmatig: baby, kom eens hier! Kom maar uit de buik zusje! :inlove:

Bleh weer slechte nacht gehad… :zzz:

Rb heb even mee zitten lezen in jullie maand topic…

Misschien is een ziekenhuis opname niet zon slecht idee… hoe lang kan je dit nog volhouden? En je hebt toch ook energie nodig voor de bevalling straks… stel je voor dat je met 41 weken nog niet bevallen bent… kan je dit nog 3 weken zonder amper slaap?

Hopelijk vandaag overdag nog wat slaap als sean weg is :-*

kell heb je al een brief binnen?

mijn 2000ste post op kok :dance:

die doe ik even hier, in het topic waar ik voor het eerst schreef :inlove:

Alles goed met ons. Lars is zijn roepnaam en Jesper is zijn tweede naam. De bv is sinds vandaag goed op gang want tjinge wat een stuwing, erger dan met Eva destijds. Heb echt het gevoel van watermeloenen :mrgreen: Meneer is savonds wel lastiger dan overdag maar volgens de kraam, en ja ik heb een leuke kraam, kwam dat door het nog ontbreken van dag en nacht ritme. Ik moest dus eerst wel bijvoeden met kv omdat het al zon licht mannetje is maar sinds de stuwing vandaag is het niet nodig tenzij hij na de borst toch weer na een uur ofzo komt dan kon ik kv geven. Als iemand foto’s wil zien, maar heb volgens mij iedereen wel op fb toch, ik heb wat gepost bij de nov mama’s 2012 maandtopic en niet het sf :wink:

Rb dikke knuffel :hug:

Kell trek je alles nog een beetje?

Eva is inderdaad trotse surrogaat mama. Als hij huilt wil ze gelijk weten waarom, ze wil wel lekker knuffelen en aaien :inlove: Ze wil hem alleen niet vasthouden en dat hoeft natuurlijk ook niet maar zou leuk zijn voor een foto maar ach dat komt misschien nog wel.

Iemand vergeten??? Sorry :oops:

Gefeliciteerd met eva bm :dance:

fijn dat het nu goed gaat met de bv! en super dat je een fijne kraamhulp hebt! hoe is het vannacht gegaan?

en bij jou rb?

Ging vanaht eigenlijk super. Hij liet er steeds 2.5 uur tussen zitten ongeveer dus we gaan de goeie kant op. Vandaag is de bv al zo goed op gang dat hij eigenlijk genoeg heeft aan een kant en ik dus ook maar een borst hoef te geven. Overdag moeten we nog om de drie uur voeden maar de achten mogen we wel 4 of 5 uur ertussen laten. Fijn dat het mag maar het zal wel weer 2.5 uur zijn ofzo maar dat vond ik ook niet erg en het zal vanzelf beter gaan straks. Hij komt in ieder geval al langzaamaan weer wat aan. Nu dus wel weer afwachten of hij ook aankomt nu hij maar een borst krijgt en er 4 of 5 uur tussen zou laten.

Bm, wat fijn dat het zo goed gaat. Zeker me de bv, het klinkt alsof het je makkelijk afgaat enje bent erg zelfverzekerd. Tenminste zo klinkt het :wink: fijn om te lezen.

Hier gaat het zijn gangetje. Mats doet het erg goed, is niet vaak huilerig alleen als hij moe is en hongerig. Soms is het dan nog geen tijd voor zijn fles en dan rekken we het even.

Bib

Fijn dat bv goed loopt bm!

Na een goede nacht lijkt altijd een slechte nacht te volgen :thumbdown: dwz vannacht weer prutnacht gehad!

Kell heb je inmiddels de brief al binnen?

Volgens mij heb je gelijk Rb. Na een goede nacht vond ik afgelopen nacht echt waardeloos. Heb het gevoel dat ik amper heb geslapen :zzz:

Karin wat een lekker rustig mannetje heb je zeg.

Rb hopelijk kun je nog wat bijtanken vandaag :wink:

Kell hoe is het met jou en inderdaad heb je de brief al binnen?

Sorry meiden dat ik weer ff stil was… Heb echt een enorme k*t week achter de rug, het lijkt ook echt niet op te houden…

Vorige week slecht nieuws vanuit mijn werk dus, van de week dit allemaal aan het personeel verteld en ondertussen zijn we zwaar aan het bezuinigen.

Woensdag had ik flinke ruzie met m’n vriend over van alles en toen dacht ik daarna een lichtpuntje met een brief van het VU, was het van inwendige geneeskunde met m’n oproep voor onderzoek van m’n lever…

Vrijdag heeft m’n vriend te horen gekregen dat er ontslagrondes op zijn werk aan gaan zitten te komen en we zijn erg bang dat hij z’n baan kwijt gaat raken. Daarbij met al het gekl**t van de regering rond de hypotheek rente gaan we waarschijnlijk voorlopig ons appartement uit de verkoop halen aangezien alles nu zo onzeker is…

Dus vriend twijfelt nu of het verstandig is om aan kinderen te beginnen… :cry:

Ik heb hem verteld dat ik er nu niet mee kan en niet mee wil stoppen, ik denk dat ik er momenteel aan onderdoor ga als ik mijn allergrootste wens, een van de weinige dingen die mij momenteel op de been houdt, op moet gaan geven. Of in ieder geval uitstellen…

We hebben al zoveel moeten doorstaan om hier uberhaubt te komen… De gedachte daaraan alleen al zorgt dat ik bijna weer in huilen uitbarst… Waarschijnlijk allemaal niet rationeel, maar wat moet ik nou?

Ondertussen dus nog steeds geen brief gekregen en ik weet dus ook niet hoe m’n vriend gaat reageren als DE brief wel komt… Pfffff :cry:

Tjee kell :hug: wat heftig zeg. Ik begrijp je vriend beweegredenen maar ik hoop dat je hem duidelijk kan maken dat die omzekerheden altijd in het leven zullen bestaan. Dus dat die ook kunnen komen als het kindje er is. Weet niet of ik het goed opschrijf wat ik bedoel maar hoop dat je het snapt :oops: wel erg dat je vriends werkmzo onzeker is. Is er echt een reeele kans dat hij ontslagen word? Moet eerlijk zeggen dat wij niet zouden weten hoe we het zouden moeten redden als manlief zijn baan kwijtraakt :? Gelukkig is dat niet aan de orde, hooguitbals zijn baas overlijdt, want wat er dan met het bedrijf gebeurt is ?

Teun, ik las in jullie topic da jula de nachten nu helemaal door heeft :dance: en ook overdag een stuk rustiger is? Ben blij voor jullie :smiley: maar in jullie topic hebben jullie wel veel slapers onder de kindjes :shock:

Rb, weer een slechte nacht dus gehad? Trek je het nog wel een beetje? Omdat ze opname in ziekenhuis graag willen, waarom halen ze beeb dan niet? Ze is nu toch groot genoeg om geboren te worden :think: is dat geen optie??

Bm, was Lars zo onrustig vannacht? Of kwam hij vaak voor eten?

Ja hier een lief, ventje. Hij begint steeds meer te lachen, echt schattig :inlove:

Vannacht heeft hij het super gedaan, van 22.45 tot 7.45 geslapen :dance:

Jeetje Kell wat een narigheid allemaal!

Ik voorzie ook financiële moeilijkheden als ze de ziektekosten inkomensafhankelijk gaan maken. Hub en ik verdienen ieder 2x modaal maar hebben ook ons leven daarop ingericht (hoge hypotheek), helaas hebben we onze oude woning ook nog niet verkocht. En door de nullijn voor ambtenaren ga ik er qua salaris ook niet op vooruit om evt klappen op te vangen!

Wanneer hoort je vriend wie er ontslagen wordt? Lijkt me vreselijk die onzekerheid! Mss is het handig om alvast een beetje rond te kijken? Alhoewel zijn werk wrsch ook de plicht heeft om hem te helpen?

En jullie huis uit de verkoop halen is natuurlijk ook niet wat je wil, maar mss wel verstandig om te wachten totdat alles wat rustiger is.

Wat betreft een baby ik denk dat je vriend momenteel wat veel aan zijn hoofd heeft en dan automatisch nee zegt. Althans zo doet mijn man altijd, als ik hem meestal rustig uitleg waarom iets voor mij belangrijk is en hoe we dingen kunnen oplossen gaat ie er meestal wel in mee. Ik hoop dat je vriend ook zo in elkaar steekt. Ik snap je zo goed Kell, je hebt het gevoel dat je je allergrootste droom bijna kunt verwezelijken en dan begint je vriend van wie je medewerking nodig hebt maar vooral ook wil dat hij er helemaal voor gaat te twijfelen :hug:

Ik hoop dat die brief echt snel komt en dat je vriend z’n problemen in z’n hoofd weer wat heeft kunnen ordenen, zodat jullie straks er vol voor kunnen gaan en over zo’n 9 maanden net zulke slechte nachten hebben als bm en mij :wink:

Heel veel sterkte :hug:

Karin ze zijn voor een natuurlijke bevalling (en ik eigenlijk ook wel), maar aangezien ik zo vermoeid ben zijn ze bang dat ik het niet aan kan en willen ze me aan laten sterken in het zkh. Ik heb zoiets van doe wat jullie denken dat goed is zolang het de baby maar niet schaadt en dat weet ik nog niet zo zeker met pethidine… Maar goed zo gaat het ook niet langer, zit er voor mijn gevoel doorheen. Ml is voor zkhopname maar ik zie er zelf enorm tegenop :cry: Overmorgen naar de vk hoop dat zij me wat meer kan geruststellen.

Kell ik vind dat rb en karin het heel goed verwoord hebben dus ik sluit me bij hun aan. Hopelijk ziet je vriend straks ook in dat je die problemen inderdaad ook kunt krijgen als er al een kindje is. Hopelijk krijgt hij zijn ontslag niet. Heel veel sterkte en dikke knuffels van mij :hug:

Rb, ik snp dat een natuurlijke bevalling de voorkeur heeft maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een ziekenhuisopname met sterke medicatie niet mijn voorkeur zou hebben. Behalve at het voor jou niet goed voelt voor beeb, mis je ook sean extra dagen. Hij jouw ook en dat met alle veranderingen die nog komen :think: dan beeb maar een weekje te vroeg halen dmv weeenopwekkers. Maar dat is mijn mening, als de vk daar niet in meegaat en jijzelf ook liever niet dan is het jullie goed recht hoor :smiley: o en strippen? Hier heeft het toch echt bij alledrie de kids net het laatste zetje gegeven dat ze nodig hadden.

Tja, ik wil het allebei niet :? Zowel inleiding als zkhopname. Alhoewel ik het met je eens ben dat inleiding het minst erg is van de twee.

Ik heb vanmiddag een beetje kunnen slapen en ik ben van plan om morgen goed uit te rusten en lekker niks doen behalve bankhangen en evt slapen. Sean is morgen hele dag naar Kdv en alles is inmiddels schoon :mrgreen:

Strippen zou ik evt wel kunnen vragen of ze dat willen/kunnen doen. Is dat trouwens erg pijnlijk? En zou ik dan gewoon zelf met de auto naar huis kunnen rijden?

Ik vond het niet pijnlijk. Om nou te zeggen dat het lekker is ook niet :wink: maar je kan gewoon naar huis en afwachten. Het is ook niet schadelijk voor de baby. Als het kindje er klaar voor is dan kan dit net het zetje geven. Is het kindje er niet klaar voor dan heb je alleen last van pijnlijke buiken.

ik vond het strippen (tijdends het inbrengen van de eerste gel om in te leiden) niet echt heel prettig nee :silenced: maar maar zodra die hand eruit is dan is dat pijnlijke gevoel ook wel weg… naar huis rijden lijkt me goed te doen, of je moet weeen krijgen dan zou ik niet rijden haha

kell wat vervelend, maar zoals de andere dames ook zeiden… er kan altijd van alles gebeuren ook als jullie eenmaal een kindje hebben… ik zou ook niet willen stoppen als je nu zo ver bent, misschien nog eens goed rustig over praten samen :hug: :-* voor jou!

karin het slapen van jula gaat indd heel erg goed nu, bizar verschil met de eerste weken… soms zit ik hier overdag ook van WAUW ik heb gewoon tijd om af te wassen :lol:

wauw mats een hele lange nacht ook zeg!en hoe gaat het rug/buikslapen nu?

Bm morgen fotoshoot met marjo zag ik! :dance: super leuk, ben heel benieuwd!