Het was nog maar een keer dat ik meer slijm had dan anders masr je weet maar nooit. Bij mij duurde het toen bij Eva ook twee dagen geloof ik. Vrijdag begon het slijmverlies en maandagochtend was ze er :mrgreen: We zullen zien of er wat gaat gebeuren.
Ola meiden! Ik moest even lang terug lezen zeg, pfff… Jullie kletsen wel lekker raak zeg, haha!
Bm, slijmprop, klinkt vies en spannend tegelijk, haha! Hopelijk komt de kleine man snel om de hoek kijken!
Rb, nog wat gehoord over je urine van vandaag of is dat dan morgen weer?
Teun, lekker dat Jula zoveel beter slaapt nu!
En we hebben een extra kamer in dit huis, daar maak ik me ook niet zo druk over. Meer over de 8 trappen die ik op en moet om er te komen… :shock:
Inmiddels ben ik gesloopt van 2 bere drukke dagen op m’n werk! De kids hadden behoorlijk last van een zomer/wintertijd jetlag en waren vooral gister niet te houden! Ik had er ook behoorlijk last van… Maandagavond om half elf in coma en om 5 uur vanmorgen wakker en niet meer kunnen slapen… Thank god is morgen m’n vrije dagje!
:-*
Ps. helaas nog geen brief…
Balen dat de brief er nog niet is enne 5 uur wakker :shock:
Ja urine is schoon! :dance: Wel vreemd hoe het allemaal is gegaan.
Ben weer goedgekeurd door vk, ze wees me er alleen wel op dat ik op moest passen met die vermoeidheid. Anders moet ik naar het zkh verplicht bijtanken. Dus vandaag ook niet toegegeven aan nesteldrang en maar rustig aangedaan.
Bm, spannend hoor! Ik kreeg de dag nadat ik slijmprop verloor weeën. Ik dacht dat ik vanochtend slijmprop aan het verliezen was, maar was bij nader inzien denk ik toch te weinig om van een slijmprop te spreken.
Kell hopelijk krijg je de brief toch nog op tijd! Geniet van je vrije dag morgen! Ik ga iig vroeg naar bed ben echt ontzettend moe!
Dit was ook niet de hele slijmprop daarvoor was het ook te weinig maar het was teveel voor de normale afscheiding waar ik de hele zw al last van heb.
Rb lekker rustig aan doen dus en niet verplicht naar het zkh toe he
BIA mijn vruchtwater is gebroken en heb ook al wel weeen. Hebben we toch nog net een oktoberkindje en dat nog wel op onze trouwdag :mrgreen:
Oh wat spannend, kom op bm je kan het!!!
Ah wat spannend! Zet m op bm!
Oooohhh Bm! En dan nog op KOK gaan posten, haha!
Heel veel succes! Een Halloween kindje
Aaaaaaahhhh bm wat spannend!!! Rb als jij iets eerder kleedt dan ons wel melden hé!!!
Ohhhh ben zo benieuwd!!!
Ik riep gewoon biaaaaaaaaa door de slaapkamer net haha
Uiteraard zal ik gelijk wat posten als ik wat hoor van bm
Met een beetje geluk zit ze nu lekker te knuffelen met haar zoontje!
Tenminste ik heb de eerste 2 uur destijds met Sean lekker lopen knuffelen en bedacht later dat er ook andere mensen zijn die het ook wel leuk zouden vinden om te weten dat Sean was geboren (vb. opa’s, oma’s, tantes en ooms haha).
haha ind! dat is ook veel belangrijker! ik mocht zelfs van de verpleegkundige nog even niet bellen, ze zei ga jij maar eerst even bijkomen!
maar op fb wordt ze gefeliciteerd dus hij is er !! :inlove: :inlove: :inlove:
Van harte alvast lieve bm! hopelijk is alles goed gegaan! dikke kus
:dance: Gefeliciteerd bm! We wachten met smart op de naam en de eerste foto’s! Geniet lekker van je zoontje!
Jaaaa Bm! Gefeliciteerd!! Ben ook ERG benieuwd naar de naam!
Nou dames ca een uurtje na mijn post hier is hij al geboren :mrgreen: Heb wel lekker last van naweeen want het ging toch echt wat te snel. Ca. 1 uur scheur in de vliezen en dus vruchtwater verlies. Om ca half 2 ietwat weeen en al best snel op elkaar en om ca 20 over 2 ml uit bed gehaald om naar beneden te komen. Tegen half drie toch maar de vk gebeld en toen ze hier was en controleerde was ik “al helemaal open en mochtik meepersen”. Met 2 persweeen was hij er al en als het aan mij lag met 1 perswee maar goed ik moest zuchten en niet persen. Niemand weet de tijd waarop hij is geboren dus we hebben het op 3.13 uur gehouden. Tis maar een klein manneke en weegt 2920 gram. Nog minder dan Eva destijds. Hij heet Lars Jesper. Foto’s volgen nog.
Oh dat is wel een verschil met wat vk zei qua gewicht!
Voor Eva vandaag dus dubbelfeest! Laatste keer Kdv en gelijk babybroertje erbij!
Sterkte met je naweeën!
Ik typ fietsend haha:
Bm WOWW!! Super snel jeehh zeg. Wat ontzettend fijn voor je!!
Geniet van jullie kleine man Lars :inlove:
Xx
Eva heeft morgen haar afscheidsfeest op het kdv en is vandaag lekker bij ons thuis.
Tis vandaag natuurlijk woensdag! Ik dacht dat het al donderdag was! Haha!
Hoe gaat het met Lars en jou bm?moeten ww trouwens Lars jesper zeggen of mag Lars alleen ook? Hopelijk slaap je wat bij vandaag! En hoiegaat de bv?
En eva?