Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Ja dat vond ik dus ook!

Ben nu lekker rustig aan het koken, want ik was de keukenklok vergeten terug te zetten en stond dus een uur te vroeg bij de Kdv. Leidster zag mij en zei dat ik hem wel mocht ophalen, maar dat hij op zich wel lief aan het spelen was. Dus toen zei ik dat ik hem over een uur wel kom ophalen haha!

Meestal is het zo hectisch met koken en aandacht aan Sean geven. Dus kan straks lekker met Sean spelen terwijl de ovenschotel in de oven staat! :smiley:

mutsie, de klok nog steeds niet goed gezet :smiley: en wat een gepruts met de urine…

zo goed als mats het vannacht deed zo mopperend is hij nu. de hele dag al, net echt huilen maar steeds even wegzakken en weer wakker mopperen

Het is de klok van de oven en krijg dat ding niet goed. Ik kijk altijd automatisch naar de klok dus heb Sean nu heel vroeg naar bed gebracht haha! Wel lekker rustig zo’n avondje!

Das niet handig rb maar wel lekker rustig inderdaad :wink:

He karin wat vervelend dat hij zo aan het mopperen is. Hopelijk slaapt hij vannacht wel goed.

:lol: rb ik lach me dood met jou! maar morgenochtend dan niet een uur eerder eruit halen hé :wink:

ik heb ook de magnetron klok net pas verzet, en de tv moet ik ook nog doen haha

karin hopelijk slaapt mats vanavond dan wel weer lekker! ik vind tenminste overdag beter te handelen als er snachts wat rust is!

Ik heb hem wel op tijd naar kdv gebracht, want ben dan afhankelijk van de wekker (=m’n telefoon). Alleen halen en het naar bed brengen gingen “mis” :oops:

Hihi, gewoon ook met naar bed brengen weer vergist :smiley:

Hier eerst Mats ingebakerd naar bed gebracht. Toch weer huilen dus op zijn buikje en toen gng hij slapen. Raar kind :inlove:

Ja dat krijg je hè zwangerschapsdementie. Ik wist ook niet meer hoe ik de tijd opnieuw kon instellen. Hub heeft het thuis gelijk in orde gemaakt haha!

Tja sommige kindjes zijn buikslapers. Vandaar dat Mats huilde, wil gewoon niet vastgelegd worden. :wink: Ik weet eigenlijk niet meer vanaf hoe oud ze op de buik mogen slapen, ik weet dat Sean vanaf 6 maanden op zijn buik ging slapen. Dus hij was al wel wat ouder dan Mats.

Eva is geen buikslaper. Die sliep altijd op hasr rug met haar armen omhoog :inlove: net als hasr vader ook doet. Tegenwoordig ligt ze ook veel op haar zij.

De nacht verder helemaal goed gegaan dan Karin?

Rb gelukkig maar dat ml de klokken allemaal goed heeft gezet nu :thumbup: geen vergissing meer mogelijk dus :mrgreen:

Jula slaapt ook zoals haar vader haha armen omhoog! ( zoals mn avatar haha )

Bm slaap jij Snachts ook al in dat kraambed of is dat alleen voor dan? En zondag is eva jarig hé? Gaan jullie nog wat doen of gewoon met zn 3e? ( of dan al 4e)

Rb ik heb afterzwangerschapdementie haha vergeet zo mn kar met boodschappen of afspraken etc

Karin hoe heeft hij het de rest van de nacht? Typisch dat ze zo jong al hun eigen voorkeuren hebben… jula heeft nog nooit op dr buik geslapen. Als ik haar op dr buik leg gaat ze kei hard huilen haha

Inderdaad precies als je avatar zo lag Eva ook altijd :inlove:

Nee, ik slaap niet in het kraambed. Ik heb het een nacht geprobeerd masr ben van ellende op de bank gaan liggen. Beide lagen waardeloos maar de bank ligt net iets zachter dan het kraambed. Kraambed is dus echt alleen voor de bevalling tenzij ik op de baarkruk ga wat me ook wel aantrekt.

Eva is zaterdag jarig en dan vieren we haar verjaardag ook gewoon in principe. Dus kamer vol met visite en drukte maar dan hebben we het wel gehad en ze heeft natuurlijk ook recht op haar verjaardag. Dus zolang broertje zich niet aandient op zaterdag gaat de verjaardag gewoon door.

Hier ook nog gewoon bib. Poeh waardeloze nacht achter de rug! Dus nu even bijslapen. Sean lag in het begin ook met zijn armpjes omhoog. Vond ik zo schattig!

Jee bm, je had zeker niet verwacht november te halen hè! Volgens mij wachten alle nov mama’s braaf tot november!

Nee ik had niet verwacht dat ik november zou gaan halen aangezien Eva ook wel eerder kwam. Zul je zien besluit meneer om gewoon op 3 november te komen, arme Eva.

Bm, ja eva bijna alweer 4 :dance: gaat ze dan ook gelijk naar de kleuterschool? Dit omdat het natuurlijk ook spannend is met de baby? Hier is Larissa zo aan de kleuterschool toe :shifty: wel lekker dat jij dan overdag rustig alleen met beeb bent. Alleen wel lastig met vaak halen en brengen enz. Dat vind ik nog wel lastig, ligt hij net lekker moet je weer de kids halen :?

Rb, oh weer niet lekker geslapen :hug: volgens mij ben jij de enigste die na haar bevalling langer kan slapen dan ervoor hahaha :smiley:

Ja Mats heeft weer de nacht doorgeslapen. Om half 6 begon hij even te kreunen dus speentje erin en hij sliep door tot 7 :dance:

Ik vind dat altijd zo schattig metde armpjes omhoog maar dat doet hij alleen in de wagen tijdens het wandelen. Oh en rb ze. Ogen dus eigenlijk gewoon niet op de buik ook niet met 6 maanden maar ja dan draaien ze zelf wel steeds op de buik.

Ik moet zo naar het ziekenhuis met Mats. Controle hopelijk voor de laatste keer :smiley: ook even gelijk de arts bedanken dat hij zo snel aan de stenose dacht. Moeten nu bij de arts waar we de eerste keer ook waren.

Ja, Eva gaat vanaf volgende week maandag gewoon naar school toe. Ik wil haar eigenlijk gewoon het “normale leven” en ritme biedenen we zien wel hoe het gaat. Kraamweek kan de kraam Eva ophalen en ml is twee weken daarna vrij dus dan doet hij het en ik neem aan dat ik die vijf minuten echt wel kan lopen na drie weken. Dus we zien wel hoe Eva het doet.

Bm, ik haalde de kids de vijfde dag na de bevalling voorhet eerst weer op van school :smiley: dus na drie weken zal het vast wel lukken. Wel fijn dat de school dus ook zo dichtbij is.

Zo net terug uit ziekenhuis, mats is weer helemaal goed gekeurd, hoeven niet meer terug te komen :smiley: hij was nu 57 cm en weegt 4620 gram.

Hij doet het dus goed. Wat heerlijk zeg en ook niet meer terug nasr het ziekenhuis :dance:

Ja school is vijf min lopen dus dat moet snel genoeg gaan gelukkig.

Volgens mij begin ik mijn slijmprop te verliezen.

Oh spannend bm, bij mij duurde het toen nog 2 dagen :dance:

ik hoop dat het moment dichtbij gaat komen bm, morgen graag een bia of bub… alvast bedankt

:smiley: