Wienie :hug:
Ik weet eigenlijk helemaal niets van spuiten, dus kan je daar niet mee helpen. :-*
Jou verhaal over gyn/FA is ook heel logisch hoor. Je hebt toch te maken met beleidslijnen die er binnen zkh gehanteerd worden en met de persoonlijkheid van de artsen. Zou niet moeten mogen, maar het zijn en blijven mensen.
Tja of mijn HA eerder door had moeten verwijzen, ik weet het niet. De richtlijnen van de NHG geven vrouwen die stoppen met de pil een half jaar voordat ze doorverwezen mogen worden ivm rare cyclus. HA heeft zich daar netjes aan gehouden. Al bleef zijn half jaar een beetje hangen, na 8 maanden zei hij nog dat hij eigenlijk pas na een half jaar door mocht verwijzen, terwijl dat halve jaar allang om was :roll:
Werkse nog vandaag. Tot hoe laat moet je?
Mar, op valentijnsdag uitgetelt. Dat is toch wel een hele leuke datum hè. :inlove:
Egni, wat balen dat je teveel eitjes had. Wat gaan ze over een maand doen, kan je dan weer opnieuw starten met spuiten? Of gaan ze dan weer een echo maken om te kijken of alles dan weer weg is?
Dan heb ik ook meteen een vraag.
Ik heb dus orgametril geslikt en heb erg veel last van bijwerken. Lichamelijk heb ik last van huidallergie en overmatige haargroei (voor mijn doen dan, misschien dat andere vrouwen vinden dat ik niet moet zeuren, maar ik hoefde mijn bovenbenen nooit te scheren en nu zitten er lange donkere haren op )
Maar daarnaast heb ik heel veel “last van andere mensen”
Echt als ik in een winkel ben wordt ik helemaal gek. Zoals net, sta ik in de supermarkt in de rij van voor de kassa. Staan er een stel van die rotjong achter me. Ik “voel” dan gewoon dat ze te dicht bij me staan en wordt er helemaal geirriteerd door. Kan het echt niet hebben. Heb dan de neiging om een vuist in een van de gezichten van die jongens te parkeren en moet echt superveel moeite doen om me in te houden (ter info: ik ben normaal helemaal geen agressief typetje).
Dat was dus net, maar met shoppen over het algemeen is ieder ander die in de winkel loopt me teveel, mensen lopen me in de weg, maken te veel herrie, doen associaal enz… Herkent iemand dit? En heeft iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?
Wil het allemaal op gaan schrijven en meenemen vrijdag, zodat ik niets vergeet te vertellen of te vragen, maar als jullie me nu al verder kunnen helpen zou dat ook heeeeeeeeel fijn zijn…
Zit net op de site van AMC ziekenhuis in amsterdam te kijken. Dat zou voor mij de dichtsbijzijnde fertiliteitskliniek zijn. Krijg toch meteen wel een gevoel dat ze daar echt weten waar ze over praten. Er staat ook een stukje over een korte lutealefase en hoe ze dat kunnen verhelpen.
Het is voor mij wel een half uur rijden maar heb het er natuurlijk graag voor over.
Ik ga er nog eens goed over nadenken en met mijn mannetje overleggen en trek dan volgende maand [denk ik] de stoute schoenen aan!
Ja volgende maand kijken ze of de eitjes weg zijn [waren nu nog geen cyctes] en of ik weer kan starten met puregon. De gyn wil me dan weer 100/150 leten spuiten daarbij heb ik ook al het gevoel dat het te veel is. Een andere gyn zei dat van de week ook trouwens.
Femmie, vervelend die bijwerkingen!! Ik heb er soms ook last van hoor. Niet van dat zelfde medicijn dan maar het zijn allemaal hormonen die je slikt. Heb echt up en downs. Hoop dat het snel afzakt bij jou!
:-*
Kan je dan niet beter nu al de stoute schoenen aantrekken en kijken of je over kan (als je dat echt wil natuurlijk)? Anders ben je dadelijk weer gestart met spuiten en als je dan overstapt en het blijkt idd teveel te zijn, heb je weer een cyclus weggegooid. Dat zou ook jammer zijn.
Overigens, in sommige reguliere streekziekenhuizen zijn ook fertiliteitsartsen werkzaam hoor. Misschien dat er best een zkh dichterbij je in de buurt is waar ze ook werken. Als je wil, kan ik je wel helpen om dat uit te zoeken hoor. :-*
Wat mijn klachten betreft, ze zijn pas begonnen toen ik stopte met de kuur en houden nu inmiddels al 2 weken aan. Wordt er af en toe echt gek van :x (en vind het super zielig voor mijn vriend, want die heeft het af en toe echt te voorduren met me en ondanks dat blijft ie lief en begripvol :shifty: )
Femmie: Leuk dat je hier ook bent komen meekletsen en dat je zo enthousiast en actief meedoet! :-* Ik weet niet of je al op de eerste pagina van dit topic hebt gekeken? Daar vindt je van iedereen een kleine samenvatting, dan leer je iedereen misschien wat beter kennen!
Egni: Een vriendin van mij zat ook bij het AMC in Amsterdam. Volgens mij was zij wel tevreden. Ze zouden eerst IUI doen, maar helaas moesten ze meteen door met IVF. Er was geen wachtlijst, dus ze mochten vrijwel meteen beginnen. Uit de eerste IVF hebben ze een dochtertje gekregen. Toen hun dochtertje 6 maanden was, wilden ze graag voor een tweede kindje. Ze mochten toen dezelfde cyclus al twee cryo’s terugplaatsen! Van de week is ze bevallen van een zoontje. Wat een mazzel, zeg! Dus je hebt er geen wachtlijsten & ze gaan zeer gericht te werk! Wat betreft het reizen: Ik moet ook een halfuur rijden. Ik vind het zelf heel goed te doen! Als ik jou was, zou ik het AMC gewoon eens opbellen en vragen of je naar hun fert.afdeling kan. Als dat mogelijk is, bel je je eigen gyn/ziekenhuis en zeg je dat je naar het AMC gaat en of ze je gegevens door willen geven/willen opsturen. Niet nadenken, gewoon doen, meid! Maandag meteen bellen, ben je er vanaf. Anders blijf je er misschien tegenaan hikken. En ik denk echt dat ze niet moeilijk doen en je het zo geregeld hebt!
Wienie: Best logisch, dat je zoveel nadenkt! Doe ik ook, hoor! Zo moet ik nu met de ICSI een veel lagere dosis Puregon gaan spuiten, omdat ze niet weer overstimulatie willen hebben. Maar ja, dan denk ik ook: O jeeee, straks reageer ik ineens niet en dan heb ik maar een paar pietepeuterige follikeltjes en hebben we nog amper kans! Ik heb liever 26 eicellen dan maar een paar! Maar ja, je kunt alleen maar afwachten. Je kunt het helaas niet sturen of afdwingen. Dus ik probeer alles maar in kleine stapjes te zien. Dan vind ik het beter vol te houden dan als je het hele zwanger worden, de behandelingen als geheel ziet. Dan begin je inderdaad door te draaien en bang te worden. Ik probeer gewoon blij te zijn met elke kleine positieve stap in de goede richting!
Mouse: Ga je maar lekker helemaal onderdompelen in Disney met Brent en je hubbie!!! Dat heb je wel verdiend! En als jullie weer thuiskomen, moet je alweer bijna voor de intake voor IVF, ook spannend! Maar nog niet aan denken, dat komt dan wel! Heel veel plezier & geniet ervan!
Woezeltje: Fijn dat je veel aan de cursus hebt en daar je dingen kunt loslaten en verwerken! Heb je inmiddels ook wat meer energie weer? Nou ja, voor zover dat dan mogelijk is met dit weer! Bij ons is het de hele dag weer ruim 30 graden geweest! Ik wil onweer & regen!!! Hoe gaat het nu met Luna?
Angeltje: Fijn dat het de laatste dagen zoveel beter gaat met Nordin! Druk gehad met de verhuizing op je werk? Hopelijk is alles een beetje gelukt in de hitte! En wat een superfoto’s van Luna & Nordin samen! :inlove: Die twee worden over een aantal jaartjes vast aan elkaar gekoppeld, zeker?!
Mar: Mooie banner, hoor! Maar ik snap dat je deze keer wat voorzichtiger bent met vertellen.
Hoe voel je je verder? Al veel zwangerschapskwaaltjes, of nog niet?
Bagheera, Paikea & Janine: Alles goed met jullie?
Niet zoveel nieuws van mijn kant, deze keer. Ik ben inmiddels met de Primolut begonnen, maar daar merk ik verder niet zoveel van. Verder heb ik misschien werk per 1 augustus. Ik heb van de week gesolliciteerd bij een uitzendbureau voor de functie van klantenservicemedewerker op een callcenter. Je werkt dan voor Tele2 en je moet vragen beantwoorden van klanten over hun mobiele en vaste telefoonaansluiting. Je mag zelf kiezen hoeveel uren je per week wilt werken en op welke tijden je wel en niet wilt (tot een bepaalde hoogte dan). Ik zou 24 uur per week willen werken, dat zijn dan twee hele en twee halve dagen. Op die manier kan ik mijn vertaalwerk er ook nog bij doen & kan ik het combineren met het ziekenhuis. Het uitzendbureau gaat mij voorstellen en dan moet dat bedrijf me nog wel aannemen. En ik moet daarna nog een training volgen van zo’n 3 weken. Ik heb gevraagd of ik pas per 1 augustus kan beginnen, tegen die tijd wordt ik gebeld door het uitzendbureau. Ik ben benieuwd! Ik hoop dat ik aangenomen word!
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Jippie
Mouse: Fijn om weer even van je te horen!! En heerlijk zeg dat je maandag al naar Disney gaat!! Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin zult hebben! Geniet er van!
Voelt goed hoor om me zo te laten gaan bij de cursus! Ik voel me ook heel veilig bij mijn medecursisten. Sinds 2 weken mogen we ook healen bij andere cursisten, dat is wel wennen hoor!! Je “eigen” groep is zo veilig!! 23 juni ga ik ook healen op de opendag. Spannend! Hoe staat het met jou? Volg je nog cursussen?
Veel plezier in Disney!!! :-*
Egni: O meid, wat balen dat je een maand moet overslaan!!! Ik kan me voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent! Warme knuffel van mij! :hug:
En een antwoord op je vraag heb je al zeer uitgebreid gehad, dus ik hou mijn mond :silenced: … :mrgreen:
Femmie: het vertellen aan mensen moet je ook pas doen als je er zelf aan toe bent. Je voelt vanzelf wel aan wanneer je behoefte hebt hetgeen jullie zo bezig houdt te willen delen. Zolang jullie het samen kunnen dragen is het toch ook prima?
Wat betreft je “gevoel”. Heb je dat altijd al gehad of is dat sinds je met de hormonen bent begonnen? Ik kan er namelijk ook niet tegen als mensen te dicht bij me staan of als het echt mega druk is. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik sommige mensen niet in mijn ruimte (aura) kan verdragen. Vroeg me dus even af hoe dat bij jou dan zit… :think:
Wat de geboorte van Luna betreft. Luna is gehaald met een keizersnede 4 weken te vroeg i.v.m. een voorliggende placenta. Gezien het risico is Luna dus eerder gehaald. Ik heb ontzettend veel bloed verloren. Dankzij een “medisch kunstje” hebben ze het bloeden enigszins kunnen stelpen, anders was het verkeerd afgelopen. Luna heeft ook veel bloed verloren en heeft veel opstart problemen gehad, o.a. met betrekking tot haar ademhaling en hartritme. (ze heeft ook een bloedtransfusie gehad). Ze heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik was na de bevalling zo slecht, dat ik de eerste 5 dagen bijna geen energie had om naar haar toe te gaan op de couveuse afdeling. Sowieso had ik Luna alleen even gezien na de keizersnede en daarna pas weer 6 uur later!! Er was geen plek op de MC (medium care) voor me en ik ben toen uiteindelijk op de hartbewaking terecht gekomen aangezien ze daar ervaring hadden met katheterballonnen (het kunstje om het bloeden te stelpen). Ik heb Luna de dag van haar geboorte misschien in totaal 1 uurtje gezien. Die dag zelf was ik zo in een roes vanwege het bloedverlies en de morfine dat dat bijna langs je heen gaat. Ook de dagen erna kon ik bijna niets en kon het net aan om te kolven en ongeveer 3 keer per dag naar haar toe te gaan. Ik voel mezelf schuldig om het feit dat ik er die eerste dagen voor haar niet heb kunnen zijn, ook nadat ik ontslagen was uit het zh en dus de nachten thuis moest doorbrengen voelde het alsof ik haar in de steek liet. Dat is zo hardnekkig dat ik daar nu nog steeds erg vaak last van heb. Iets waar ik nu in de cursus wat meer mee aan de slag ben (Healing cursus). Schuldgevoel en angst zijn processen waar ik iets mee moet. Dat zijn stukken die als een rode draad door mijn leven lopen, dat kom ik steeds weer tegen.
Beetje in het “kort” wat ik bedoelde met schuldgevoelens.
Vanochtend lekker even “uit kunnen slapen”. Hubbie heeft Luna na de eerste voeding om 6:15 uur van me overgepakt en de ochtend voor haar gezorgd. Ik heb haar dus alleen hoeven voeden. Heb ik even wat geslapen en bij mijn zus op visite geweest. Vanmiddag lekker met mijn zus wat spullen gekocht voor haar op komst zijnde tweeling en wat dingetjes voor Luna. Vanavond heerlijk bankhangen!!!
Morgenvroeg ga ik zwemmen met mijn zus, haar zoontje en Luna. En de rest van de dag zijn we waarschijnlijk bij mijn schoonouders, aangezien mijn schoonvader jarig is.
Fijn weekend verder!!!
Liefs Woezeltje
Jippie: spannend meid van je baan!!! Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt! :thumbup:
En het gaat redelijk met mijn energie. Voel me nog steeds niet op en top, maar wel wat beter dan begin deze week. :-*
Liefs Woezeltje
Nog wat foto’s van Luna en Nordin via onderstaande link!!! (een stuk of 6 van hen samen en 1 van Luna alleen)
Angeltje, ik mail je ze morgen of maandag even!! Ik heb er maar 6 geplaatst, maar er zijn er nog veel meer, dus maak je borst maar vast nat (en je postbus leeg…)!!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1662124#1662124
Liefs Woezeltje
Meiden, ik leef nog, maar wat een lappen tekst hebben jullie geschreven :shock: . Sorry dat ik even niet uitgebreid reageer, maar ik ga zo naar bed (saai hè ). Ik kom snel weer écht bijpraten.
Woezeltje: goed dat er zoveel naar buiten is gekomen in de cursus. Het kan soms zo hard zijn om met je gevoelens en emoties geconfronteerd te worden, maar ook een hele opluchting!! (en de foto’s zie ik wel verschijnen hoor, heeft geen haast )
Mouse: heel veel plezier met Mickey en Donald :mrgreen: .
Jippie: ik duim dat je aangenomen wordt
Femmie: leuk dat je hier mee komt kletsen. Welkom!!
Egni: ik hoop dat je terecht kan in het AMC. Als het nu voor je gevoel niet opschiet wordt je er ook niet wijzer van.
Hoe is het met de andere meiden?
Vandaag zijn we op pad geweest voor een kinderstoel (en geslaagd). Mijn schoonvader was erbij en daar hebben we hem van gekregen, echt super!! En verder hebben we daarna lekker op een pannenkoekenboot heerlijk gegeten :drool: en Nordin zat er gezellig bij in een kinderstoel. Was zo leuk!!
Tot snel.
Liefs, Angeltje
Goedemorgen meiden,
Jippie, ik heb zeker op pagina 1 gekeken. Heb het allemaal doorgelezen, maar het is lastig te onthouden welk verhaal bij wie hoort :oops: Kijk ook heel de tijd terug als er wat gezegt wordt en dan valt eea wel op zijn plaats, maar niet altijd alles. Ach met de tijd zal dat vast allemaal blijven hangen.
Wat super dat je misschien een baan hebt. Zoals je het schrijft klinkt het wel ideaal zoals je het kan gaan combineren met het zkh. Fijn hoor. Ik heel hard dat ze je willen hebben.
Woezeltje, zoals jij het zegt, zo ervaar ik het ook. Ik kan mensen niet in mijn aura verdragen. Voorheen was die aura 10 centimeter (had er dus eigenlijk geen last van, want niemand vind het fijn als een vreemde tegen zich aan komt staan toch?). Nu is die aura 2 meter :shock: Het is dus echt sinds die hormonen. Maar het gekke vind ik persoonlijk dat het pas begonnen is toen ik stopte met de kuur. Logischer zou het zijn geweest als het tijdens de kuur al begonnen was, maar goed.
Jeetje, wat jij met de geboorte van luna meegemaakt hebt is niet niks. Ik kan wel zeggen, “meis trek het je niet aan, je kon er niets aan doen”, maar dat zal niet helpen als ik het zo lees. Wel heel goed van je dat je er iets mee gaan doen bent in de vorm van een cursus en fijn om te horen dat het al wat los maakt. :hug: :-*
Wat heb jij trouwens een ongelovelijk mooie dochter!!! :inlove:
Angeltje, wat leuk om zo lekker een dagje uit te gaan met je kleintje. Is het een mooie stoel die je gekocht hebt? (vast wel :mrgreen: )
En wat jou zoontje betreft, dat vind ik ook een lekker stoer kereltje :mrgreen:
Hey meiden,
Mag ik hier even iets van me af schrijven?!
Er belt net een vriendin op dat ze zwanger is! Jullie kunnen wel raden wat dat met mij doet natuurlijk. Het is in dit geval nog iets moeilijker. Ze heeft net 3/4 jaar een vriend waarmee ze net een week samen woont.
Hiervoor had ze 7 jaar verkering met een hele goede vriend van ons. hij is nog altijd niet over haar plotselinge vertrek heen. Hij had ook heel graag een kindje met haar gewild.
Zij vraagt ons nu het stil te houden maar wij [en dan met name mijn man] hebben besloten het toch aan haar ex [onze vriend] te vertellen wetende dat het hem erg pijn gaat doen.
We willen niet dat hij het over een paar weken hoort en dan ook hoort dat wij het al wisten.
Mijn vriendin is hier nu een beetje boos over [ergens wel terecht maar toch]. Ze is overgens al 10 weken.
Wat vinden jullie? Heb het gevoel dat ik dit nooit goed kan doen omdat het beide goede vrienden van me zijn.
Weer een vriendin zwanger. Er zullen er natuurlijk nog vele volgen maar gun het de een toch net iets meer als de ander stom he?!
Wanneer komt nou mijn tijd???
Egni :hug: :hug: :hug:
Tuurlijk mag je hier alles van je afschrijven wat je dwars zit!
Meis, je zit wel in een hele moeilijke situatie. Je moet kiezen tussen twee kwaden. Ten eerste komt je gevoel om de hoek kijken (ik ben nu al soms jaloers als ik hoor dat iemand gewoon hupsa, zo zwanger is…, laat staan hoe jullie hierin moeten staan, al zolang deze wens )
en het dan weten van je vriendin en het haar ex wat een goede vriend is, niet mogen vertellen. Hoe dan ook, je zal idd een van de twee moeten kwetsen. Als je het niet vertelt kwets je hem, als je het wel vertelt, ga je tegen haar wil in. In beide gevallen heb je wel een verklaring, maar ik kan me voorstellen dat dit extreem moeilijk voor je is. Eigenlijk valt er niet te kiezen in deze. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie banden zijn met je vriendin en de vriend. Ik begrijp dat je het je vriendin al vertelt hebt, dat je je vriend in wil lichten want je schrijft dat ze boos is. Anders is het misschien een idee om het bij haar even te laten zakken en over een paar dagen er nog eens op terug te komen? Dan heeft zij ook de tijd gehad om erover na te denken en misschien staat ze er dan wel achter. Ooit zal hij het toch moeten weten, hoe vervelend het ook is. En haar zwangerschapstermijn is inmiddels ook al dermate dat de kans steeds kleiner wordt dat er iets mis gaat.
Verder kan ik je niet helpen in de keus, die zullen jullie toch echt zelf moeten maken.
Meis succes ermee en ik kan je alleen maar een paar dikke :hug: :hug: :hug: geven en ik ow zo hard dat jou tijd er heeeeeeeeel snel aan zit te komen :-*
En dat je het de een meer gunt dan de ander is niet gek hoor. Het is een stukje gevoel en de manier waarop het gaat waardoor je dat gevoel krijgt :hug:
Femmie: Je kunt je aura zelf kleiner en groter maken. Als hij voor jou te groot is, maak je hem toch kleiner? Goed in je eigen ruimte blijven en je aura en dus jezelf beschermen tegen energie van anderen erin. Daar zijn trucjes voor. ( heb ik geleerd in een eerdere cursus (voor de Healing) en helpt mij dus goed.)
En nee, ik weet dat ik er niets aan heb kunnen doen dat het zo is gelopen met Luna en alles daar omheen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Egni: Jeetje, ik kan me voorstellen dat jullie in een heel lastige situatie zitten! In principe denk ik dat jullie het niet moeten zeggen tegen jullie vriend. (ik neem dan aan dat je vriendin ook een goede vriendin van jullie is gebleven, anders ligt het anders hoor!) Als zij jullie gevraagd heeft dit nog niet door te vertellen, moet je het niet doen. Maar als ze er eigenlijk al heel open in is en dus “iedereen” mag het weten, ja, dan staat het jullie vrij om het te zeggen. Heel lastig hoor, want ik snap heel goed dat jullie het hem erg graag willen vertellen, maar ook hij moet begrijpen dat als hij achteraf hoort dat jullie het al wisten, dat jullie ook in een lastige situatie zaten! Succes!!
En ja, dit is en blijft moeilijk he?! Ik weet ook nog wel dat het zoveel pijn deed dat “iedereen” “maar zwanger raakte”… Rustig aan meid, en ik hoop echt dat jullie tijd ook snel gaat komen. Jullie hebben het zeer zeker, dubbel en dwars verdiend!! :-* :hug:
Angeltje: HOERA!!! Nordin is vandaag 6 maanden!!! :mrgreen:
Liefs Woezeltje
Angeltje: Gefeliciteerd met Nordin’s 6 maanden!
Woezeltje: Jij nog gefeliciteerd met Luna’s 7 maanden!
Egni: Hele moeilijke situatie! Waarom wil je vriendin dan dat haar ex het nog niet komt te weten? Heeft ze daar een bepaalde reden voor? Ik weet niet wat ik zou doen. Ik weet ook niet hoe goed jullie band met zowel die vriendin als met die vriend is? Je zit er nu wel vreemd tussenin… En ik snap heel goed dat je baalt van haar zwangerschapsnieuws! Je gunt jezelf het toch het meest, en het zou leuk zijn als jij nu ook eens aan iedereen kon vertellen dat jullie zwanger zijn. Maar hoop blijven houden, meis! Jullie tijd gaat zeker ook komen! Hopelijk binnen niet al te lange tijd! :hug:
Kus voor iedereen! :-*
Liefs,
Jippie
Hooooi lieve meiden!
Jeetje wat is er veel gekletst!! :shock: Stelletje kletskousen :mrgreen:
Sorry als ik niet heel uitgebreid reageer, ik kan zo moeilijk alles teruglezen en zit helemaal onder de eczeem op mn handen momenteel. Kan 2 vingers niet eens meer buigen… :?
Allereerst wil ik Femmie even welkom heten! Wat leuk dat je gelijk zo lekker actief meeschrijft meis. Erg leuk om weer eens een nieuw gezicht hier te hebben. Tuurlijk had ik liever voor je gehoop dat het allemaal niet zo moeilijk zal gaan! Maar je zult hier zeker veel steun en herkenning vinden. Heel veel succes bij de fertiliteitsarts straks en schrijf hier lekker alles van je af! :-
Woezeltje en Angeltje: Wat een prachtige foto’s van Luna en Nordin! Zwijmel helemaal bij ze weg :inlove:
Jippie: Wat zou het fijn zijn als je wordt aangenomen bij Tele2. Dan kun je het idd mooi combineren met je vertaalwerk als je voor 24 uur gaat. Ik duim voor je dat je wordt aangenomen meis! En fijn dat je niet zoveel last hebt van de Primolut dit keer!
Egni: Wat balen dat je eitjes niet gesprongen zijn en je nu een maand moet overslaan :hug: En dan ook nog eens een vriendin die hupsakee zwanger wordt. Vind het ook een lastige keuze hoor het wel of neit vertellen aan die vriend. Doe wat jullie gevoel je ingeeft! Sterkte meissie!
Mouse: Veel plezier in Disney morgen. En geniet ervan!! Hoe lang blijven jullie?
Wienie: Lieverd, het komt echt goed! Ik weet echt zo goed hoe je je nu voelt. Ik was ook helemaal lamgeslagen na mijn MA en was ook vreselijk bang dat het weer gigantisch lang ging duren. Inmiddels zijn wij nu ook al bijna 2 jaar verder vanaf het moment met het stoppen van anticonceptie. Gelukkig was het gelijk weer raak, daar ben ik heel dankbaar voor. Nu is het natuurlijk afwachten. Maar het begin is er weer. En ik hoop ook heel hard dat jij over een aantal weken net zo’n mooie banner hebt :-
Nou meiden, met mij gaat het dus niet zo top. Zo’n last van eczeem dat ik morgen denk ik om een verwijzing ga vragen voor de dermatoloog. Ik heb nu al 2 nachten niet geslapen ervan en ben vreselijk moe. Maak me er best zorgen over, maar heb het al mn hele leven. Helaas wordt het elke keer erger door hormonen en helemaal nu ik geen hormoonzalf meer mag smeren… Maar gelukkig heeft Angeltje mij hier voorgesteld om een zalfje op te sturen dat bij haar goed heeft geholpen dus hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn!
Verder gelukkig volop symptomen… Heb donderdag naar de gyn gebeld en mag 25 juni gelukkig al voor de eerste echo… Reuze spannend allemaal weer…
Ga nu maar es lekker mn bedje opzoeken
dikke kus
Mar
Femmie, welkom.
Egni, heel logisch dat je je zo voelt als iemand vertelt zo zwanger te zijn (herken het helemaal).
Anders toch proberen of die vriendin het toch wil vertellen. Of tegen de vriend zeggen dat zij nog iets tegen hem moet zeggen. Dan dwing je haar min of meer zonder het zelf te vertellen. Stomme actie trouwens van haar.
Mar, het is zo de 25e. Geniet nu maar lekker van het zwanger te zijn. Alleen die roteczeem. Hopelijk werkt dat middeltje en anders iets van de dermatoloog.
Jippie, het circus voor jou is begonnen. Hopelijk wordt dit een heel mooie maand. Succes.
Hier verder alles goed hoor (niet in mijn beste doen vandaag want warm, moe en verkouden).
Woezeltje, ik ben verder niet zo “into the aura” enzo. Geen idee hoe ik dat aan moet pakken om mijn persoonlijke zone te verkleinen :shifty:
Mar2, dank je wel voor je welkom. Het klinkt gek, maar ik kijk inmiddels eigenlijk wel een beetje uit naar de afspraak bij de FA vrijdag. :shifty:
Meis wat vervelend van je eczeem. Hopelijk wil het zalfje van angeltje helpen. Ben je ook al bij de HA geweest? En heb je een doorverwijzing gekregen en weet je al wanneer je terecht kan?
25 juni echo, dat is al snel. Dan ben je net 7 weken toch? Fijn, dat je zo snel al mag :-
Paikea, weer drukkend weer vandaag he. Heb je Kian niet lekker in het badje laten spelen? Of was hij naar dagverblijf vandaag? Nou hopelijk is je vermoeidheid en verkouden een beetje snel weg :-
Hallo…
Ben ik even…
Wil even zeggend at ik nog leef en aan jullie denk :mrgreen:
Was ie weer!
…verder alles oké hoor!!!
Lollig ben ik zeg…maarre jullie hebben zoveeeeel geschreven en ik heb echt eeeeeven geen tijd!!!
Doeg!
Liefs Wienie
Mar: wat vervelend van je eczeem zeg!! En ja, Angeltje kan daar helaas over mee praten! Hopelijk helpt de creme die ze je heeft toegezonden!! :thumbup: Sterkte!!
En super dat je 25 juni al voor de echo mag! Dat is echt zo!!! Nog even geduld en dan zie je dat mooie kleine kindje in wording met een kloppend hartje!!! :thumbup: :thumbup:
Wienie: :lol: :lol: :lol: hahahaha, leuk dat je ook even langs bent gekomen!!! :mrgreen:
Fijn dat alles goed met je gaat en succes met druk zijn!!!
Femmie: ik snap dat je niet weet hoe het werkt en moet, maar misschien wel handig om het te leren of er iig iets mee te doen als je er zoveel last van hebt. Het kan je behoorlijk belemmeren in dingen.
Paikea: fijn dat alles goed gaat. Vervelend van je kou!!! Sterkte er mee!
Hier verder ook weinig nieuws! Ik ga nu weer even aan het werk, gewoon hier thuis. Moet nog even een notitie afmaken voor morgen en aangezien ik morgen niet op mijn werk kom ivm herhalingslessen BHV de hele dag, moet ik dat nu even afmaken en mailen naar een collega. Gelukkig kan ik thuis inloggen op de mailbox van mijn werk, erg handig! Dus dat ga ik nu eerst doen en daarna even het BHV boek doorlezen, anders ga ik morgen tijdens de herhaling af als een gieter… :oops: :mrgreen:
Luna slaapt heerlijk :inlove:
Liefs Woezeltje
Woezeltje, ik begrijp dat het niet zo een twee drie uit te leggen is (had ik eigenlijk ook niet verwacht :doh: ), dus bedankt voor de tip :-
Jij succes met het studeren en morgen op de BHV cursus
Wieniex, leuk dat je je even kwam melden. Fijn dat alles goed gaat. En veel plezier met alles wat je aan het doen bent. :-