O Jippie… ik blijf maar aan je denken… Sterkte meid!!! :-* :hug: :-* :hug:
Liefs Woezeltje
Jippie, reageer maar lekker af. stom lichaam. :hug:
Woezeltje, beterschap. Probeer toch je rust te nemen hoor, anders gaat het ten koste van jezelf en dadelijk ook van Luna.
O Jippie, zit bijna met tranen in mn ogen Wat een ontzettend gemene rotstreek van je lichaam!!
Vind het echt heel erg naar voor je . En verontschuldig je niet hoor!! Het is echt heel menselijk dat je zo denkt. Zelfs na 4 jaar. Je hoopt zo op een wondertje en als je dan ook nog een van alles voelt en wij mekaar toch wel een beetje gek maken hier dan gaat het dubbelop he… Het is ook zo oneerlijk van je lichaam dat het zulke tegenstrijdige signalen afgeeft… En wat woezeltje ook al zegt. Blijf hoop houden, ten alle tijde!! Lieve meid, nog 2 weken en dan beginnen jullie met ICSI. Het zal weer een enorm zware en spannende tijd worden en had ook graag gezien dat het jullie bespaard zou blijven… Maar blijf hopen en geloven dat ooit de dag komt!!
Ik sta altijd voor je klaar en iedereen hier leeft met je mee. Ik snap dat je je heel erg verdrietig en klote voelt. En dat mag ook meis. Het is zo oneerlijk!!!
Een hele dikke kus :-* en :hug: voor jou!!
Mar
Wilde even apart een berichtje voor jippie plaatsen, dus ga hier even verder.
Woezeltje: Beterschap meis. Wat naar dat je de laatste tijd steeds zo moe bent. Kan me heel goed indenken dat je Luna onwijs mist overdag, helemaal als je dan zelf wel thuis bent. Maar het is voor jou ook wel goed om even bij te tanken. Dus een mooie middenweg zo toch vandaag? Nu is ze dus weer lekker bij je. Wat naar ook dat je bv zo lijkt terug te lopen. Heb er natuurlijk helemaal geen verstand van, die hoeveelheden enzo. Maar wat is normaal? Denk goed aan jezelf he… Ook al is het nog zo druk op je werk, je eigen gezondheid gaat ten alle tijde voor! Dikke knuffel, ook voor Luna. ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Heb de foto’s net nog even bekeken en echt prachtig!!
Angeltje: Wat een leuk zetje Luna en Nordin en de teksten erbij ook heel treffend en grappig! Jullie hebben zo te zien en te lezen een leuke dag gehad gisteren! Hoe is het gegaan bij de tandarts vandaag? Gaatjes-vrij? En hoe was het zwemmen met Nordin? Doe je aan babyzwemmen of zijn jullie gewoon een gezellig dagje zwembad aan het doen vandaag?
Paikea: Wat naar dat jij zo’n verlangen hebt naar een 2e kindje, maar je man niet. En helemaal dat het onderwerp niet bespreekbaar lijkt. Dat maakt het nog zwaarder en moeilijker om aan te snijden. Wat zijn zijn argumenten eigenlijk om er -nog- niet aan te beginnen? Als je dat kwijt wilt natuurlijk, snap dat het heel gevoelig ligt. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en denk toch echt dat blijven praten de enige -goede- oplossing is. Veel sterkte en geldt ook voor jou hoor, lucht ten alle tijde je hart hier!
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, want had toch weer wat. Een oorknopje dat compleet in mn oor vastgegroeid was :doh:
Kwam er bij toeval achter, echt eng joh dat hele achterkantje zat dus in mn oor haha… Dus met veel wrikken en wroeten heeft ze hem eruit gekregen. Nu heb ik een dik oor, zielig he
Verder weinig bijzonders te melden eigenlijk. Ik wacht denk ik wacht met testen tot woensdag… Heb wel veel verschijnselen die ik de vorige keer ook had, dus mijn gevoel erover is eigenlijk wel goed.
Nu maar even eten koken, vanavond op verjaardag… :?
liefs
Mar
Oooh Jippie wat enorm jammer nou!!
Het had zo mooi geweest. Dat rot lichaam ook. :wall:
Neem het jezelf niet kwalijk dat je er bent ingetrapt hoor. We weten allemaal hoe ons lichaam ons in de maling kan nemen. Het is ook niet eerlijk!!
Hoop dat je nu al je moed en energie kunt verzamelen voor de ICSI!!
Het moet gewoon lukken!! Alvast heel veel sterkte. Ik denk aan je en ga enorm voor je duimen!!
:hug: :-* :hug: :-* :hug: :-*
Oh lieve Jippie, hoe kan dat nou…ik dacht echt…ik hoopte vooral echt voor je dat t zo was. Kan me voorstellen dat je er voor je gevoel weer “ingetuind” bent. Maar al die kwaaltjes…das dan toch ook vreemd, dat bedenkt je lijf echt niet zelf hoor, maar misschien horen ze wel gewoon ergens anders bij ofzo? Ik snap dat ook niet zo goed. Stom lijf! Maar over een paar weekjes aan de echte kansen weer! Zie dit maar als een extraatje wat misschien zo was en vol goede moed naar de volgende stap. Ik leef met je mee en prata vooral van je af!!! Na regen komt altijd, echt altijd!!! zonneschijn!!! Hele dikke knuf!!!
:hug:
woezeltje en angeltje, een gezellig bezoekje? Leuke foto’s !! Heb ze even gespot!
Enne woezel, ook vooral lekker klagen als je wil! Ben je beetje bijgekomen? Wel eens goed hoor, een dagje “zieken” en even tijd voor jezelf. Is belangrijk hoor, want je moet jezelf niet voorbij lopen! Hou je taai!!1
Paikea, lijkt me moeilijk dat jij wel wil en je vriend nog niet. Maar hij wil e rdus echt niet over praten? Geeft hij wel aan waarom hij er niet over wil praten en waarom hij nog geen 2e wil, of zou willen? Hoop dat jullie er samen uit komen!!!
Mar, fijn dat je een goed gevoel erover hebt en hopen dat t zo blijft!!! Dat er woensdag maar een dikke vette streep mag verschijnen!!!
Ik weet nog niet wanneer ik test. Ik weet ook niet meer wat ik wel of niet moet geloven, durf niets te voelen. Mijn (.)(.) zijn al ruim een week gevoelig en ook mijn buik en darmen rommelen. Het voelt nog steeds hetzelfde, en waar dat gevoel anders al vandaan kwam zo deze week? maar ik heb nu ook t gevoel dat t niet raak is. Maar ik durf aan de andere kant ook niet te geloven van wel. Vandaag had ik beetje rose beige slijmig maar ja, dat had ik vorige keer toen t raak was ook. Ik durf en kan momenteel niet op mijn gevoel vertrouwen, te onzeker. Ik wacht dus gewoon af, ik heb verstand en gevoel nu zo door elkaar lopen, kan nergens van op aan. Ik heb nu al bijna zo van ongi kom op, onzekerheid wil ik niet!!! Verstand, lijf, gevoel, het loopt allemaal door elkaar en kan e rniks mee deze ronde.
Nu ga ik uitrusten van d eleuke schoolreis! Morgen weer een bossig dagje!!!
Liefs wienie
Hé meiden,
Wienie: jemig, je wordt wel heen en weer geslingerd van onzekerheid hè, wat vreselijk. Ik hoop dat je het nog even vol kunt houden en dat je geduld beloond wordt!!! Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten met testen terwijl je vanalles denkt te voelen/voelt (ik kon het nooit :oops: ).
Mar: voor jou eigenlijk hetzelfde als voor Wienie, ik vind het echt superknap dat je nog even kunt wachten. Ik hoop zo dat het echt raak blijkt te zijn!!! Heb je het trouwens bij de huisarts vandaag niet meteen aangekaart toen je daar toch was voor je oor? Sterkte daarmee trouwens, klinkt niet echt prettig…
Woezeltje: arme meid . Wat ontzettend rot dat je zo weinig energie blijft hebben. Het is zo zwaar als je op je reserves loopt. Ik vind het wel heel goed van je dat je Luna toch even ‘uit handen hebt gegeven’ vandaag. Even aan jezelf denken en een beetje bijtanken. En als je je morgen nog steeds niet beter voelt, niet eigenwijs toch weer aan het werk hoor, ookal is het druk. Als je dadelijk een burn-out hebt en echt langdurig ziek wordt, kopen ze er op je werk ook niets voor. En jijzelf (plus hubbie en Luna) ook niet. Niet eigenwijs zijn dus!!! Dikke knuf meis :-* .
Jippie: lieve meid, wat ontzettend rot!!! Ik kan je teleurstelling gewoon voelen . Maar neem het jezelf niet zo kwalijk. Ik vind het juist alleen maar ontzettend knap en dapper dat je ondanks alles hoop blijft houden. Natuurlijk is de teleurstelling nu heel erg groot, natuurlijk baal je van je lijf en had je liever de ICSI niet gehoeven, maar het feit dat je hoop had en hebt, betekent dat je er nog steeds in gelooft. Wat zullen jullie je dadelijk de koning te rijk voelen als eindelijk die positieve test er is, jullie een zwangerschap mogen beleven en uiteindelijk jullie kindje vast mogen houden. En die momenten komen er. Dat weet ik zeker!!! Het is het allemaal zo ontzettend waard meis, hou vol!!! :-
Paikea: wat een moeilijke situatie zeg. Ik hoop dat jullie een soort van compromis weten te sluiten waarin jij ‘tijdelijk’ je wens opzij zet en hij open staat voor het gesprek over een tweede. Maar blijf met elkaar praten, dat is zo belangrijk. En loslaat-tips, tsja, ik ben bang dat die er niet echt zijn. Maar als je weet dat het bespreekbaar is met je vriend en dat het op niet al te lange termijn wel in de planning ligt, lijkt me dat al heel wat schelen… Sterkte ermee!!!
Hoe zou het met Janine zijn? Ze is hier al zo lang niet meer geweest. Als je dit leest janine, ik hoop dat het goed gaat met je en dat je een beetje afleiding hebt. We zijn je hier niet vergeten hoor!!! :-
En Mouse en Egni, hoe is het met jullie?
Vanochtend moesten we naar de tandarts, dat was niet zo leuk. Hubbie en ik mogen allebei nog een keer terugkomen voor een ‘renovatie’ :shock: . Daarna zijn we met Nordin gaan zwemmen, dat was echt geweldig!! Hij vond het heerlijk. Wel was hij daarna helemaal uitgeteld, toen we thuiskwamen heeft hij na zijn fles 3 en een half uur geslapen!!! De rest van de middag heeft hij helaas wel weer veel last van zijn buikje gehad i.v.m. harde ontlasting die er maar niet uit wil. En hij is de laatste dagen ook weer veel aan het spugen. Morgen moet ik gelukkig weer naar de kinderarts, dus dan kan ik eindelijk bespreken dat het nog steeds niet echt helemaal lekker gaat… Ben benieuwd.
Dat was hem weer even.
dikke knuf,
Angeltje
Meiden, bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden! Jullie zijn schatten :-*
Angeltje: succes vandaag bij de kinderarts!! Hopelijk komt hij met iets waardoor het toch eindelijk eens beter gaat met Nordin zijn ontlasting en het spugen! :thumbup:
Geweldig dat het zwemmen zo goed ging!! Ik vind het altijd wel genieten! En hij slaapt daarna gewoon even 3,5 uur??? :shock: Pfff… ik mag blij zijn als Luna na het zwemmen 45 minuten slaapt… onvermoeibaar… :mrgreen:
Wienie: ja, het blijft spannend he meid!! Hopelijk kan je vandaag je gedachten weer verzetten in het bos!!! :mrgreen:
Mar: :shock: je oorknopje vastgegroeid in je oor??? Jeetje, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?? :lol: :lol: O, sorry, niet grappig… :mrgreen:
Gelukkig is het goedgekomen! En nu geen “oor-ingroeiknopjes” meer in doen he! :naughty: :naughty: :naughty:
En… hopelijk is je gevoel goed! Heel veel succes met testen morgen!
Idd… we hebben al lang niets gehoord van Janine… :think: Hopelijk gaat alles goed met haar!!!
En Mouse: hoe is het met jou???
Vandaag ben ik nog een dagje thuis. Luna is vanochtend naar mijn moeder en hubbie haalt haar tegen 12:30 uur op en komt dan met haar naar huis. Ik sliep vannacht pas na 01:00 uur (heb het namelijk nog 01:00 uur zien worden).
Gisteravond belden we onze vrienden die zwanger zijn (om te zeggen dat we ons wiegje dat ze willen lene bij hen achter het huis hadden gezet) en bleek dat ze in de ambulance zaten… :shock: Schrok me kapot!! Blijkt dat mijn vriendin al 4 cm ontsluiting had en weeen en ze is pas 31 weken!!! Rond 23:00 uur heb ik nog even sms contact met haar gehad, de weeenremmers (pomp) sloegen niet aan, ze kreeg toen tabletten. Als die niet aansloegen kreeg ze nog 1 keer de maximale dosis tabletten (ook soort weenremmers, maar dan heel sterk), maar mocht dat ook niet baten, dan zal ze gaan bevallen!! Aangezien er hier in het academisch ziekenhuis geen plek was, ligt ze nu in een ziekenhuis meer dan een uur rijden hier vandaan! Vanochtend heb ik haar weer een sms gestuurd hoe het is, maar heb niets meer gehoord… Ik hoop zo dat het allemaal goed zal gaan! Het is met 31 weken wel levensvatbaar, maar toch… moet nog even blijven zitten!! Sorry meiden, moest het even kwijt… snappen jullie ook waarom ik de nacht niet goed geslapen heb… Dit komt mijn vermoeiheid ook niet ten goede! Hopelijk hoor ik snel wat
Liefs Woezeltje
Jemig Woezeltje, dat is zeker schrikken!!! Ik hoop dat je snel wat hoort van je vriendin en dat het beebje nog een paar weken blijft ziten. Het kippenvel staat op mijn armen… Niet gek dat je niet lekker geslapen hebt!! En heel goed van je dat je toch nog even thuis bent gebleven. Je leert het nog wel eens ( geintje hoor).
En hoe is het met de andere meiden?
Vandaag met Nordin naar de kinderarts geweest. Hij is gewogen en gemeten en dat gaat allemaal prima. Verder heeft de arts aangegeven dat Nordin waarschijnlijk de rest van zijn leven wel last zal blijven houden van zijn darmwerking. We krijgen nu een middeltje dat de ontlasting wat zachter zou moeten maken en moeten verder op zijn voeding letten zodra hij wat meer dingen gaat eten. Veel vezels dus. In principe hoef ik pas over 2 maanden weer terug te komen, maar mocht het slecht gaan of heeft hij meerdere dagen geen ontlasting, dan moeten we toch weer aan de klysma’s omdat anders door de opgehoopte ontlasting zijn darmpjes uitrekken.
Heel verhaal, ik weet het, maar ik ben er best een beetje sip van. Het is zo’n lief en vrolijk kereltje. Maar op de dagen/momenten dat hij last heeft is het een heel ander kind. Ik vind het zo zonde dat er zoveel van zijn energie daarin gaat zitten… Hopelijk gaat het (nu hij ook wat meer verschillende dingen gaat eten) snel beter.
Liefs, Angeltje
Net hubbie van mijn vriendin gesproken en het is wat rustiger. Ze heeft een paar uur vrijwel geen weeen gehad, maar het begint nu toch wel weer te rommelen. De artsen gaven aan te hopen het nog een paar dagen te kunnen rekken (iig tot 32 weken), maar dat ze er geen zinnig woord over kunnen zeggen. het is vooral afwachten. Waarschijnlijk kunnen ze het iig niet langer dan 10 dagen rekken, dus een prematuurtje wordt het iig. Pfff… ben ik toch wel blij dat Luna het uitgehouden heeft tot 36 weken!
Nou ja, we wachten maar met hen af. Blij even gehoord te hebben hoe het nu staat. Hun beebje heeft het op zich nog goed naar het zin inde buik, want de CTG’s zijn prima. Nou, hopen dat het nog niet door gaat zetten.
Even goed nieuws… LUNA DRAAIT VAN RUG NAAR BUIK!!! Hahahaha, net draaide ze zo in een keer!!! Het is nog wel even bij 1 keer gebleven, maar toch!!! Nordin heeft zondag goed zijn best gedaan om Luna uit te leggen hoe het moet…
Angeltje: mee leren leven… jeetje, ja dat valt even tegen!! Ik weet helaas als geen ander hoe vervelend het is om moeilijk naar het toilet te kunnen… :oops: Arm mannetje… Hopelijk dat het met de voeding idd een beetje goed gaat en hij daarvan wat beter zijn ontlasting kwijt kan! Zo zielig dat hij er zoveel last van heeft! En helemaal als hij een heel ander mannetje is als zijn buikje opspeelt . Dikke kus en knuffel!!!
Wat zei de arts van het spugen???
Liefs Woezeltje
Woezeltje: ik had bij het andere topic gereageerd (wordt een beetje dubbel anders en Nordin is aan het wakker worden ).
Wat betreft het spugen gaf hij aan wat ik zelf al dacht. Het is een logisch gevolg van de te dikke ontlasting. Door al het persen en het feit dat het van onder er niet zo uit wil, komt zijn voeding makkelijk weer omhoog. En verder is het een ontzettend druk baasje, dus al dat joggen en fietsen van hem zorgt er ook wel voor dat zijn voeding makkelijk terugkomt…
M.a.w., we zullen toch gewoon onze tijd uit moeten zitten. De wasmachine is geduldig en zolang hij goed groeit en aankomt maak ik me er ook niet zo druk om. De ontlasting vind ik veel vervelender…
Nou, ik hoor nu echt wat uit zijn kamertje komen. Ik ga er vandoor :mrgreen: .
Dikke knuf,
Angeltje
Hey lieve meiden,
Wienie: Hoe was het dagje in de boes boes gisteren? Jullie hadden er wel erg mooi weer bij! Wat naar dat je zo heen en weer geslingerd wordt in je gevoel, herken het wel. Hoe gaat ie nu? Heb je al getest?? Ben zo benieuwd!!
Woezeltje: Jeetje wat schrikken zeg van je vriendin! Fijn dat de CTG’s iig goed zijn en hopelijk weten ze het idd nog te rekken. Want 31 wk is erg vroeg nog! Is er ook een oorzaak te vinden voor zoiets eigenlijk?
Wat goed trouwens dat Luna van rug naar buik draait!!
Ze is er nu vast zo moe van dat ze het daarom eerst niet weer doet… hihi, goed van Nordin dat hij dat geleerd heeft!!
Hoe gaat het met jou vandaag meis? Trek je het allemaal wel een btje? Luister goed naar je lichaam hoor :-*
Angeltje: Ik kan me voorstellen dat je er sip van wordt meis, dat het met Nordin zn darmpjes nog steeds niet goed gaat
Hoop echt dat dit nieuwe spul goed zijn werk gaat doen en hij geen klysma nodig zal hebben, lijkt me zo ontzettend zielig voor hem.
Veel sterkte ermee en fijn te horen dat hij verder goed op schema ligt! Hopelijk wordt het spugen nu ook gauw minder!
Jippie: Moet steeds aan je denken hoor. Vind het echt zo onwijs naar.
Hoop dat je het een klein btje te boven bent inmiddels, maar het is en blijft gewoon een mega teleurstelling en had het je zo gegund!! Ik duim mn duimen helemaal blauw voor de komende ICSI!!! Don’t give up!!
Egni, Bagheera, Mouse en Janine: Hoe is het met jullie meiden?
Janine, ik denk ook nog steeds vaak aan je en hoop dat het een beetje gaat allemaal… Hoop gauw weer wat van je te horen meis. :hug:
Nou, ik had gisteren toch al getest want hub en ik waren allebei vrij en vonden het wat relaxter dan voor ons werk aan testen. Kwamen toch wel gelijk 2 dikke strepen. Vanochtend nog maar even weer getest en toen was het nog duidelijker. Vind het nog harstikke eng en spannend, maar ben ook wel heel bij dat we zo snel weer een tweede kans gekregen hebben.
veel liefs
Mar
Ooh, lieve Mar, de tranen staan echt in mijn ogen. Ben zo ontzettend blij voor je!!! Ik kan begrijpen dat je het mega-eng en spannend vindt en misschien nog niet echt blij durft te zijn, maar we gaan er natuurlijk van uit dat het deze keer goed gaat!!!
Als je bang of onzeker bent, gewoon lekker hier komen luchten. Dat scheelt vast een hoop. We slepen je er wel doorheen!!!
GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat er snel meer meiden mogen volgen.
Liefs, Angeltje
WAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Mar!!! Super!!! Ik wil je toch al vast heel voorzichtig feliciteren hoor!!! GEFELICITEERD!!
Ik duim zo hard met je mee dat het nu goed blijft gaan!!! Wat ontzettend fijn!!! :dance:
Dikke kus!!! enne… probeer er vertrouwen in te hebben en te houden, positief proberen te blijven, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn! :thumbup:
Liefs Woezeltje
hahahaha Angeltje, wij zullen ook weer eens niet direct na elkaar posten… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe is het met jou? Nog steeds moe/hoofdpijn? Denk aan je hoor!! :-*
Liefs Woezeltje
is het weer eens zo??? :mrgreen:
Werkse vandaag. Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt :-*
Liefs, Angeltje
Angeltje: Voel me nog helemaal niet beter, maar was het even zat om thuis te zijn. En ik hoef nog maar 1 dagje… dus even doorbikkelen!!
Iedereen: Ik heb hier gister niet meer gepost, zag dat ik het wel al bij het andere topic had geschreven, zdus zal het stukje even kopieeren!
Mijn vriendin is bevallen!!! Alles ziet er tot nu toe gelukkig goed uit. Het is een meisje en heet Sara. Leuke naam! En eindigt net als Luna op een A :mrgreen: Het is natuurlijk afwachten hoe het verder gaat verlopen, maar tot nu toe doet ze het goed voor een prematuurtje van 31 weken. Ze ligt op de baby intensivecare aan de beademing e.d., Ze moet nu echt nog flink gaan groeien. Al hoe wel het gewcht niet slecht is voor een baby van 31 weken: bijna 4 pond. Godzijdank ziet het er nu dus allemaal goed uit en mijn vriendin klonk zelf ook erg opgelucht en positief! Afwachten hoe het nu verder gaat. Het kaarsje dat ik heb aangestoken blijft voorlopig branden! :kaars:
Liefs Woezeltje
En nu weer aan het werk…
:mrgreen:
Liefs Woezeltje
Thnx meiden! Jullie zijn soms een echte twee-eenheid :mrgreen:
Woezeltje: Dus je vriendin is toch al bevallen? Hadden ze nog die hoge dosis geprobeerd dan of was er toch geen stoppen meer aan? Gefeliciteerd, voorzichtig natuurlijk maar het klinkt allemaal wel positief nu toch, ze al nog wel erg aan moeten sterkten. Ik hoop dat het bergopwaarts blijft gaan en blij te horen dat ze haar nu goed in de gaten houden! Mooie naam ook, Sara!
En, eigenwijsje :naughty: toch gaan werken vandaag?? Nou ja, als je het niet trekt gewoon naar huis gaan hoor! Succes vandaag!
Angeltje: Bedankt nogmaals voor je lieve berichtje!! :-*
Ik voelde dit keer zo sterk dat ik zwanger was. Best bijzonder. Probeer gewoon om mezelf niet gek te maken en als het wel te gek wordt dan heb ik jullie gelukkig…
Het moet gewoon goed gaan dit keer! En ik hoop ook ontzettend dat er gauw meer meiden volgen!! :kaars:
Ik ga nu ook maar weer een aan het werk… Kan er alleen niet zo goed inkomen…hihi…
kusss
Mar!!!
Gefeliciteerd!!!
Super! Mijn duimen blijven draaien, dat het allemaal goed blijf gaan!
Ook wilde ik even laten weten dat mijn gedachten uitgaan naar Jippie. Meid, ik denk veel aan je!
Binnenkort hoop ik wat meer te tikken.
Oja, ik ben trouwens wel aangenomen en ga per 1 augustus op een nieuwe groep werken, 4 uur minder in de week en hetzelfde blijven verdienen!