Meiden met een lange cyclus-deel 10!

hoi hoi, voel me belabberd. Heb me sinds operatie april niet meer ziekig gevoeld (na het herstellen dan he) maar nu vole ik me grieperig. Lichte hoofdpijn, keelpijn, dikke klieren. Als ik maar niet ziek wordt. En ik ben ongi holadiee!!! Blij ben ik nu, want dan mag ik woensdag weer aan d eclomid! Dan gebeurt er tenminste weer iets, en dan maar hopen dat t werkt!

Kaatje, mijn hub krijgt voordat ik ongi moet worden altijd de wind van voren, maar t lijkt wel of dat met provera veel erger is als anders met pil! Zielepiet! Maar hij heeft er wel begrip voor tot op bepaalde hoogte…

Gelukkig maar. Goed dat je die peukjes al hebt laten liggen!

Mar, het onderwjs is idd ene druk bestaan, ook al hebben we veel vakantie. Wat het soms pittig maakt is de vele veragderingen, avonden en werkzaamheden naast je klas, maar ik zou niet anders willen! En tja, als ik een keer lui ben, kan ik soms ook gewoon om 4 uur al naar huis, en doe ik thuis mijnwerk. Maar het is wel echt genieten met die kids! Ik werk op een katholieke school.Heb groep 5 met 25 makkers, een super clubje. Het is niet voor iedereen weggelegd nee, je moet ook heeeeeeeeeel veeeeeeeel geduld hebben soms!!!

Bij welke verzekekring ben jij?

En kaatje bij welke verzekering zit jij?

Mouse, goede zeg van je knappe mannetje! En dikke…dat klinkt zo negatief! Hoeveel is jouw bmi als ik vragen mag? Want 15 kg is wel al veel toch!

angeltje, balen van je dierenuitje, maar wel fijn dat je mag badderen!

egni, gelukkig dat de meeste berichten weer positief zijn, je hebt t niet voor t zeggen, dat zouden we allemaal graag willen…

Ga er weer van tussen!

Liefs wienie

Hoi forumdinnies,

Mouse: Wat suup dat Brent zindelijk is :dance: Klein feestje waard, heerlijk zeg dat je straks dat gehannes met luiers eerst even kan laten voor wat het is! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hem, heb je weleens een foto’tje geplaats van jullie hummeltje of doe je dat liever niet?

En tja, kunst kan heel duur zijn jammergenoeg, maar blijven dromen mag altijd natuurlijk :wink:

Angeltje: Balen van je dagje dierentuin zeg!

:naughty: harde buiken van Angeltje. Maar gelukkig bleek bij je gynbezoek dat alles dik in orde is momenteel en heb je genoten van een heerlijk dagje Sanadome!! Blij te horen dat ook jij nu wat positiever gestemd bent meis!

Wienie: Naar dat je je zo belabberd voelt, hopelijk knap je gauw op! Heeft het misschien met je ongi te maken? Ik voel me dan ook altijd zwaar ‘bleeegh’ je kent het vast wel. Leuke groep lijkt me dat groep 5! Maar 25 kinders zal ook best intensief zijn indd!

Hoop dat je de clomiddaagjes weer gauw achter de rug hebt en er een moio eitje groeit!

Egni: Wat fijn dat je moeder helemaal ‘schoon’ is en er geen nabehandeling nodig meer is :dance: Echt supergoed nieuws!

En dan dat contrast met het nieuws van je collega, wat is het leven ook dubbel zeg. Heel erg voor haar, hoe oud is ze eigenlijk?

Jij dus nog een week in afwachting van de :evil: of liever gezegd niet natuurlijk!!!

Hier niks bijzonders, heb wel heel erg ‘vruchtbaar’ slijm, wat ik anders ook opmerk rond een eisprong, slik alleen geen hormonen dus vind het wel heel vreemd. Heb namelijk nooit een eisprong uit mezelf, dus geen idee. Ik hoop zo dat het niet die rotcystes zijn die doorgroeien!!! Vind 1 maand rust al meer dan genoeg, wil er geen 2!!!

Liefs :-*

Mar

Hoihoi,

Egni, lastig hè dat het leven zo wisselend is. Soms zo onbegrijpelijk waarom de een wel en de ander niet. Nog spannend weekje dus voor jou!

Angeltje, fijn dat je zo hebt genoten van je dagje Sanadome. Heerlijk hè je even laten verwennen! Goed nieuws bij de gyn ook. :smiley:

Wienie, ach ik ben gewoon realistisch, I am (of is het nu was) a whole lot of woman :wink: 15 kg is inderdaad veel, maar betekent dat ik nu weer in de ‘reguliere’ maten kom. Mijn BMI is 31, dus echt nog hoog. Leuk dat je zo’n fijn clubje hebt in je klas. HEb wel bewondering voor je, kom uit een onderwijs familie, maar zie mezelf echt niet voor de klas staan, zou ik nooit het geduld voor hebben.

Mar, hoop dat je snel uitsluitsel hebt over hoe en wat. Wat betreft Brent, liever niet op internet. We zijn hier ook ‘undercover’. Had wat foto’s willen meenemen naar de meeting. Ik pb je de link wel naar de babysite van nr. 2. aagje!

Bij mij komen de klusdagen weer in zicht. Daarna weer 2 spannende weken.

Woezel & andere meiden, hoe gaat ie??

Mouse

Hoi dames,

Ik meld me ook even bij jullie aan. IK heb niet alle 38 pagina’s gelezen maar ik begrijp dat jullie ook eenlange cyclus hebben!

Ik ben sinds juni 2006 bezig heb een cyclus gehad van 5 weken, van 8 weken en vrijdag as. zal ik weer op 8 weken zitten. Maar ik heb geen flauw idee of dat ook zo zal zijn, of ben ik zwanger of stuurt opoe me weer met een kluitje in het riet!

Wat is jullie ervaring?

LIEFS SOPHIA

HA Sophia, welkom hier.

Dames, ik open een nieuw deeltje! Dus svp daar schrijven vanaf nu!

Mouse

Hoi meiden,

Sophia: welkom hier!! Veel succes met je cyclus en hopelijk ben je snel zwanger!!

Mouse: succes met de klusdagen weer!! Verder alles goed?

Mar: ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent met wel of geen cystes!!! Sterkte joh!!

Wienie: voel je je al weer wat beter?? Hierbij een virtueel kopje thee voor jou…

Egni: het leven zit idd raar in elkaar en is vaak niet eerlijk. Gelukkig zijn er ook een hoop mooie momenten. Als de nare dingen er niet waren zouden we die ook niet koesteren… Ik hoop dat er snel een eind komt aan alle nare berichten in jullie omgeving. Sterkte!!

Hoe is het met alle andere meiden??

Hier gaat het goed. Beebje zit vrij hoog in de buik op het moment waardoor ik weinig lucht krijg, wat rugpijn en harde buiken maar verder gaat het best goed. Lekker rustig aan dus!!

Liefs, Angeltje

Hoi meiden,

Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Op 4 december ben ik geopereerd. De gyn heeft bij mij 2 grote vleesbomen weggehaald met e. Één van de vleesbomen groeide mijn baarmoeder in en daardoor heeft de gyn mijn baarmoeder open moeten maken. Maar hij zit er nog wel in gelukkig. Wel is het zo dat ALS ik ooit ga bevallen, ik met een keizersnede zal moeten bevallen. Maar ach… als dat alles is. Ik heb mijn baarmoeder nog in elk geval.

Nu ben ik thuis en zal het voorlopig heel rustig aan moeten doen. In elk geval 6 weken. Kortom… ik laat me verwennen thuis.

Nou, dat zeg ik wel heel makkelijk, maar het is superfrustrerend. Ik voel me thuis best goed, zolang ik het heel rustig aan doe. Maar als ik meer dan heel weinig doe dan voel ik het goed. Kortom… ik verveel me snel en wil meer dan ik kan en mag. zucht

Maar het is dus allemaal goed gegaan. 9 Januari moet ik voor controle naar de gyn.

Liefs,

wendyD

Hé Wen, goed dat je er weer bent! Dus eigenlijk is het allemaal niet tegen, maar ook niet echt mee gevallen!

We hebben trouwens al een nieuw deeltje weer, deel 11, dus je moet ons daar maar weer even opzoeken!

Groetjes wienie