Meiden met een lange cyclus-deel 10!

He meiden,

Even kort berichtje tussendoor.

Woezel, fijn dat je weer thuis bent. Toch fijner dan zo’n ziekenhuis. En nog 2 weken tot de grens!! Nog even volhouden!

Angeltje, jammer dat je vrijdag neit weg kunt en zo weinig mag. Maar ook jij zit al tegen de grens aan hè! En natuurlijk mag je klagen, pfff weet niet hoe ik me zou voelen als ik me zo rustig moest houden, waarschijnlijk werd ik helemaal gek!

Mar, :hug: wat waardeloos, en zeker de reactie van de gyn!! Ik kan me daar ook zo kwaad over maken. Mijn ervaring is ook dat de fert. artsen wat meer meeleven en snappen wat je doormaakt. Bij mijn laatste bezoek zei de gyn ook dat als het in december nog niet gelukt is, we waarschijnlijk iui gaan doen en dat dat als voordeel heeft dat je even niet meer ‘moet’ want dat hij best snapte dat dat na 2 jaar niet altijd meer leuk is.

Wienie, maakt niet uit hoor hoe vaak je komt. Gezellig dat je weer wat laat horen

Janine, spannend zeg hub een eigen zaak!! En dan niet meer naar het buitenland, da’s mooi JAmmer dat je niet een pos. test had

Kaatje, jammer dat de clomid niet aanslaat en succes met spuiten. Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen.

Egni, hoe is eht met jou?

Jippie, ik duim voor je nog een weekje!!

Nou ik ben ook weer ongesteld geworden, en ik had zo’n goed gevoel erover. Nu dus weer afwachten. Mijn cyclus was wel weer 1 dag korter, zit nu dus op 31 dagen.! Nog 2 rondes en dan weer naar de gyn.

Mouse

Angeltje: lieve schat, :-* :-* :-* Ik heb je al gemaild, maar ik denk aan je en echt, je mag echt klagen!!! Dit is gewoon niet fijn!!!

Wienie: fijn dat het wel goed met je gaat! Geeft niets dat je niet altijd energie hebt om hier te schrijven!!

Jippie: ja, al weer een wachtweek om… Ik hoop echt op positief nieuws!! Hopelijk gaat deze week ook snel voorbij, zodat je snel weet waar je aan toe bent!!! Geniet je van je huisje??? :-

Janine: je klinkt goed meis! Ik hoop dat je je ook goed voelt!! Hopelijk is het snel 21 december!!! :-

Spannend dat je hubbie een eigen bedrijfje gaat starten!! Alle voorspoed gewenst!!!

Mouse: balen meid, dat je toch weer ongesteld bent geworden!! Wel heel positief van je om te zeggen dat je cyclus wel weer een dag korter is geworden! Ik hoop dat het verder goed met je gaat!! :-*

Hier alles nog hetzelfde! Ik “bankhang” veel en doe zo nu en dan een wasje of wat anders rommelend in huis. Ik heb er ook wel even behoefte aan om zo rustig aan te doen. Maar te lang is ook niets hoor… dan word ik gek!! Ik snap Angeltje dan ook echt wel heel erg goed!

Liefs Woezeltje

Hey lieve meiden,

Even weer een teken van leven hoor, heb me zo verdrietig gevoeld sinds maandag, maar moeten gewoon weer verder…

Angeltje: Meis, balen dat je zo weinig mag, en we kennen elkaar inmiddels goed genoeg dat we niet altijd mooi weer hoeven te spelen, toch? Je hoeft je niet altijd schuldig te voelen tov van ons hoor, ik kan me indenken dat voor jou de laatste loodjes niet altijd even makkelijk zijn. Dikke kus en succes nog even met je 2 kleine smeerkeesjes (poesjes :wink: ) Knuf :-

Woezeltje: Jij ook nog even volhouden meis! De laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze altijd. Lekker rustig aan doen, alhoewel dat lekker niet altijd van toepassing zal zijn. Hihi je bent vast helemaal up-to date van de belspelletjes ed haha :mrgreen: Grapje hoor :wink:

Sterkte nog even!! En onthoud het mooie wat je ervoor terugkrijgt!! :-

Mouse: Balen van de rooide duivels, gedsie :frowning:

Maar begrijp ik het nu goed dat je cyclus zonder hormonen een dag korter is? Dat is dan wel positief, toch? Dat zou toch betekenen dat je eerst geen clomid meer nodig bent? Maar evengoed klte hoor, helemaal als je er zo’n goed gevoel over had!

Janine: Heb je pb’tje gekregen, erg lief van je. Dikke :-
ook voor jou!! Echt balen dat je test negatief was, zo klote!! Welke cd zit je nu eigenlijk? Wil je geen valse hoop geven, maar kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt en er alsnog hoop is? Zoniet dan hoop ik ook keihard mee dat het gauw 21-12 is voor jullie!!

Jippie: Gelukkig is er al een week voorbij van de wachweken!! Tel met je mee af hoor, het geluk MOET nu eens aan jullie kant staan! Diumduimduimduimduim!! Hoop dat je gauw weer internet hebt hoor! Verder alles goed in het nieuwe huis? Fotootje’s volgen binnenkort?? :mrgreen:

Kaatje: Veel succes met spuiten straks! Ik heb afgelopen ronde ook Puregon gespoten voor het eerst, het went echt gauw!

Egni: Hoe is het met jou nu?

Wienie: Succes met alles, en als je je hart wilt luchten je bent welkom hier!

Nou om nog even op jullie vragen te reageren mbt een evt overstap naar fertiliteitsafdeling. DAAR LOOP IK AL 8 MAAND :wall:

(Niet om jullie onwetenheid in hoofdletters lieverds) maar ik kan er gewoon niet over dat ik daar zo behandeld wordt! Komt ook nog bij dat ik in een streekziekenhuis loop en er maar 1 fertiliteitsarts werkt!! Ik ben echt heel boos en verdrietig om hoe alles is verlopen. Voel me echt weer afglijden en wil sterk blijven, maar het is zo moeilijk om hiermee verder te gaan. Mijn hub en ik vroegen alleen om extra luteale ondersteuning, en dan krijg je zo’n antwoord!! Ben heel, heel erg teleurgesteld en verdrietig :frowning: Ben nu ook echt op een punt dat ik het even niet meer weet allemaal… Morgen moet ik nog even terugkomen voor bloeduitslagen, maar in totaal heb ik 10 cm. aan cysten zitten in mn buik dus misschien moet ik zelfs wel weer aan de pil om het tot rust te brengen :cry:

Liefs

Mar

weten jullie of het normaal is om al bloedverlies te hebben tijdens een provera kuur? Zit op dag 8 en heb nu helderrrood bloedverlies, vorige keren werd ik pas 4e dag na stoppen kuur ongi. De bijsluiter zegt 3 tot 7 dagen na stoppen. Tussentijds bloedverlies is wel ook een bijwerking. Ben ik dan nu toch ongi en is dit dag 1? (ivm starten clomid dag 3 moet ik dat weten) of is het tussentijds? Hoe weet ik dat?

janine, ik hoop voor je dat je weer aan de clomid mag! Maar misschien start je lichaam nu wle vanzelf op!

mouse, balen ongi, maar wel een mooie cyclus toch?

woezeltje, ik weet nog wel leuke sites ter tijdverdrijf! Er zijn er genoeg in baby land! Kan me wel voorstellen dat het gaat vervelen. Nog eventjes volhouden!

mar, dat van die arts snap ik nog steeds niet., wat een sukkels. Ik hoop dat die cysten weg gaan, want kan me voorstellen dat je niet op de pil zit te wachten!

Fijne avond!

Liefs wienie

Wendy: fijn dat er nu eindelijk een datum bekend is! 4 december is niet zo ver weg meer gelukkig. Alvast sterkte!

Egni: Wat fijn dat je nu mag beginnen met puregon en pegnyl spuiten, spannend! Mijn duimen draaien op volle toeren!

Mar22:

hè wat klote dat het toch doorgezet heeft. En ik zou gaan kijken voor een andere gyn, of er melding van maken, wat een achterlijke opmerking van je gyn zeg! Kan me voorstellen dat je er van over de zeik bent hoor, ik kan er ook niet tegen als me zoiets gezegd werd! Sterkte meis.

Knuffel voor jou en je hub : :hug:

Angeltje: vervelend zeg, dat de verweking doorgezet heeft! Ik hoop dat je geen bloedverlies meer krijgt en dat beebje nog even blijft zitten. :hug:

Janine: Jakkie, zo’n collega die naast dr schoenen loopt en met alle eer gaat strijken!

Goed dat je aangegeven hebt dat je het niet leuk vind dat Leendert weg gaat. En je reageert je hier maar lekker af hoor, het kan al opluchten als je er over praat/typt! :hug:

Mouse: fijn dat het zo leuk was op de Jonge gezinnen beurs. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht, ik begin toch wel spijt te krijgen dat wij er ook niet heen geweest zijn…

Vervelend dat je weer ongi geworden bent. Wat goed dat je toch zo sterk bent en het positieve ziet dat je cyclus nu al 31 dagen geduurd heeft.

Kaatjes: Vervelend dat de Clomid niet aanslaat zeg! Hopelijk mag je snel beginnen met spuiten en ik :pray: voor je dat het helpt!

Angeltje: Vervelend van je rugpijn zeg! Fijn dat het nu wel beter met je gaat. Maar is dat niet goed dat je 3 kilo aangekomen bent? Of is dat te veel dan ofzo?

Woezeltje: Doe lekker rustig aan! Het is voor een goed doel moet je maar denken, hoe vervelend het thuiszitten en niks doen ook is!

Hebben jullie geen videotheek in de buurt?

Jippie: gelukkig dat je achter de pc van je schoonouders mag, hoef je toch niet helemaal af te kicken van KoK :wink: Hopelijk werkt het bij jullie binnenkort helemaal goed, dan kun je weer elke dag kokken :mrgreen:

(nog een keertje) JanineB : Bah wat vervelend dat de test negatief was! Hopelijk krijg je 21 december goed nieuws van de gyn :hug:

Wienie: Ik kan je niet helpen, ik heb geen provera kuur gehad. Succes ermee, hopelij kheb je gauw een duidelijk antwoord.

Grrr… :evil: heel bericht getypt… stopt de computer er mee… Beginnen we maar weer opnieuw…

Mar: lieve meid, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt!! Ik vind het ook echt waardeloos hoe je bent behandeld! Vooral omdat je daar toch al een tijd loopt! Misschien is het goed om toch een gesprekje aan te gaan met de arts? Gewoon even aangeven hoe je je voelt? Misschien geeft ze dan wel aan dat het zo niet bedoelt was ofzo! Vragen staat vrij he!

We zijn er voor je, weet dat!! :hug: :-*

Wienie: ik kan je ook niet helpen aan een antwoord op je vraag over bloedverlies en Provera. Ik heb er geen ervaring mee! Sterkte! Hopelijk krijg je van iemand antwoord en anders de arts even bellen!

Bagheera: ja, er is wel een videotheek in de buurt, maar de hele tijd video’s kijken is gewoon niets voor mij! Ik kom de dagen wel door hoor, dat is het niet, maar leuk is anders!

Verder weinig nieuws te melden hier!!!

Liefs Woezeltje

Hallo,

Wienie: Heb je je gyn al gebeld? Had al op je gereageerd in ons andere topicje, zou het namelijk ook niet weten heb je dus nix aan… Succes, hoop natuurlijk dat het doorzet want dan kun je eerder beginnen!

Bagheera: Hoe is het met jou dan?

Woezeltje: Helemaal niks te melden?? Saai hoor :wink: Bedankt voor je berichtje aan mij hoor lieve meid :-

Vanmorgen weer naar mn gyn geweest voor de bloeduitslagen en een extra cystecontrole. Had er helemaal geen zin meer in, het kon me gewoon niet meer boeien zo boos en teleurgesteld was ik. Als het aan mij had gelegen kwam ik er nooit weer, maar het had blijkbaar wel indruk gemaakt…

We komen binnen doet ze poeslief en zegt dat ze echt wel inziet dat het niet niks is wat we doormaken :shock: Viel bijna omver, daarna begon ze zelf over extra luteale ondersteuning, maar ze wist nog niet of ze me extra Pregnyl wou laten spuiten of dat ik Progestan moet gaan inbrengen. Ze zou het in het gynoverleg gooien en zich gaan verdiepen, want ze zei ook eerlijk dat dit bijna nooit voorkwam en ze dacht dat mn bloed wel goed zou zijn. Maar van die uitslag is ze ook behoorlijk geschrokken, dus hoop echt dat ze nu es inziet dat het zo echt niet gaat werken voor ons!

Helaas kan ik daar nu nog niks mee, want heb 3 grote cysten en mn eierstokken zijn nog helemaal opgezet. Heb nu Primolut meegekregen en dan moet ik vanaf 18 november 10 dagen dat slikken, dan wachten op mn ongi en dan een uitgangsecho. Als er niks meer zit mag ik weer beginnen, anders nog een maand overslaan :frowning: Zo K
T!!! Nu is het dus echt wachten, wachten, wachten op niets!! Voelt gewoon als verloren tijd, maar goed even een adempauze, een pas op de plaats, is misschien ook niet heel erg verkeerd. Ik merk dat ik een beetje terugval in m’n oude patroon als het tegenzit en daar mag ik gewoon niet weer aan toe geven! Heeft al genoeg schade aangericht. Probeer positief te blijven naar de toekomst, maar het is zo moeilijk als je geen ‘eindpunt’ hebt, herkennen jullie dat?

Liefs

Mar

Mar: ja tuurlijk is het begrijpelijk dat je je zo voelt. En wij moesten ook eerst een paar maanden afwachten, maar dan met Clomid. Daarna toen het dus echt niet bleek aan te slaan de dosis verhoogd en weer afwachten…

Ik heb ook Primolut gehad maar ik kreeg er niet echt een duidelijke bloeding van. Dus moesten wij toen ook weer afwachten tot de volgende cyclus en daarna nog 2 maanden.

Ik kan me helemaal indenken dat je moedeloos wordt van al dat gewacht. Maar misschien is het ook we leven een adempauze, dat je niet meer “moet” klussen op bepaalde tijden. Ik merkte dat dat bij ons toch wel zwaar begon te wegen op het laatst…

Probeer niet de hoop te verliezen hoor, gelukkig ziet je gyn in hoe het er nu bij staat en was ze poesvriendelijk.

Sterkte meis :hug:

Hallo meiden,

Mar: gelukkig is je gyn enigzins bijgedraaid. Je hebt er niet veel aan op het moment, ik weet het, maar het is in ieder geval iets… En verder, echt heel begrijpelijk hoor, al die frustraties en het verdriet. Gooi het er hier maar lekker uit meid!!! Hopelijk gaat het snel de goede kant op en slinken de cystes zonder te veel gedoe (pil enzo). Ik duim voor je!!!

Wienie: ik kan je ook niet helpen m.b.t. de provera, ik heb het maar 1x geslikt… Ik zou even de gyn bellen.

Bagheera: ik vond het zelf wel shoching, 3 kg in 2 weken. Maar ik voel me ook gewoon een ‘vreetzak’ op het moment omdat ik hele dagen binnenzit en dus geen beweging heb eb veel meer snoep als normaal :? . Maar goed, na de bevalling zien we wel weer verder hoor… Hoe is het met jou?

Mouse: ook voor jou weer balen zeg :cry: !!! Knap dat je toch meteen weer op de volgende rondes focust, ik heb echt respect voor je. Hopelijk gaat het nu echt gebeuren meis :pray: :pray: :pray:

Janine: balen dat de test negatief was. Ookal durfde je er waarschijnlijk niet op te hopen, je lichaam gaat dan toch je hoofd op hol brengen hè. Ik hoop dat er voor jou ook snel positieve ontwikkelingen zullen zijn meis. Hou vol!!

Jippie: wanneer is je nod, duurt niet lang meer toch??? Ik duim voor je meis!!!

Ik ben weer een beetje terug uit het land van de depressie. Een paar dagen donkere wolken gehad, maar ik voel me gelukkig weer iets beter. Bedankt voor jullie lieve woorden en dat jullie begrijpen hoe ik me voel en niet de standaard woorden uit de omgeving: je weet waar je het voor doet, het is even niet anders enz… Ja, duh, natuurlijk weet ik waar ik het voor doe en dat is ook het allerbelangrijkste, maar dat wil niet zeggen dat ik lekker in mijn vel zit op het moment…

Ik ga nu maar weer even mijn ruggetje strekken. Gisteren trouwens weer naar de fysio geweest en daarna voelde het heerlijk aan, maar binnen een paar uur was het weer raak, grrrr. Nou ja, nog even volhouden maar hè.

Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn of dat het nog hetzelfde is als vorige week .

Meiden, fijne dag en knuffel aan jullie allemaal!!!

Liefs, Angeltje

(en nogmaals, jullie zijn echt schatten hoor :inlove: :inlove: :inlove: )

Hier nog even mijn laatste foto van eergisteren. Ik lijk wel een zwangere zebra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Knuffel, Angeltje

Wat een oase van rust hier vandaag zeg, ben helemaal alleen :cry: :mrgreen:

Ben helemaal blij. Hubbie heeft voor morgen een rolstoel geregeld en we gaan lekker een dagje naar Dierenpark Rhenen. Heerlijk, toch nog eruit en een leuke dag!!! Nu nog hopen dat het weer een beetje meezit, komt vast helemaal goed :lol:.

Liefs, Angeltje

WHoehaaha een zwangere zebra!! Hoe verzin je het!

Sorry, heb ff geen tijd om te tikken druk druk druk haha

van het weekend meer

Vanavond catannen!

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens!

Sorry dat ik er de laatste tijd weinig ben maar heb het echt zo giga druk ben bijna geen avond thuis! Af en toe naar mijn moeder die overgens zondag naar huis mag. Het gaat goed met haar.

Helaas heb ik de laatste dagen ook weer veel slecht nieuws gehad.

Bij een collega van mij is kanker in haar maag en lever gevonden. We horen maandag hoe erg het precies is. :frowning:

Daarnaast is een vriendin van het weekend bevallen maar bleek zwangerschapsvergiftiging te hebben gehad. ze ligt nu op de ic want haat nierfunctie is er mee opgehouden. :frowning:

Echt erg allemaal. Wanneer houdt het een keer op :pray:

Ik heb ook nog helemaal geen tijd gehad om me in mijn nieuwe medicijnen te verdiepen. Heb het nu in huis maar heb verschillende dingen gekregen en snap er eigenlijk niet zo veel van. Ik heb ook een klein injectie spuitje gehad en drie grote naalden wat ik daar nou mee moet? dacht dat ik voor elke dag een nieuw schoon naaldje zou krijgen.

nou ja ik moet er ook even rustig voor gaan zitten.

Marr, hoe is het nu met je? Heb je verhalen wel gelezen. Onwijs balen dat je weer ongi bent geworden en dat je nu een maand moet wachten. Daar zit je toch echt niet op te wachten he! Misschien kun je het deze maand een beetje loslaten.

En dan ook nog zo’n reaktie van de gyn. Pfff even te veel allemaal he kan het me voorstellen. Doe maar even rustig aan. Ga lekker wat leuke dingen doen! :-

angeltje, fijn dat je je weer wat beter voelt!! Heel veel plezier morgen! Geniet ervan.

Jippie hoe is het??? Ik denk aan je hoor!!!

Bij de zwangere meiden gaat het nu opschieten he?! zijn jullie er helemaal klaar voor?

Geniet er nog maar even van!

:-
Egni

Egni: Jeetje, je krijgt nu wel alles tegelijk op je dak hè? dikke knuf voor je :hug:

Gisteren beetje te veel spanning gehad denk ik: voor het eerst helemaal alleen met onze bus gereden, de buikbeschildering, helemaal terug gereden en ten slotte het verhaal gehoord dat mijn schoonouders hun kat van 23 jaar in hebben moeten laten slapen :cry:

Dus vannacht en gisteravond veel harde buiken gehad en nu ben ik misselijk en weet me geen houding te geven. Ook beginnen mijn heupen zeer te doen. Vooral mijn lies is pijnlijk. Dus vandaag maar veel rusten, niks doen, veel bank hangen en in bed liggen…

Gisteren zag ik trouwens dat ik “vocht” was verloren en het zag er anders uit dan afscheiding. Dus dat hou ik vandaag maar extra goed in de gaten.

Ook ben ik sinds gisteravond “aan de race” dus vandaag van hubbie bedrust opgelegd gekregen… :wink:

Ook nog leuk bericht: de buikschildering was erg leuk. Ik werd er heel enthousiast ontvangen en samen hebben we van de plaatjes die Jacqueline en ik uitgeprint hadden de leukste uitgezocht om er 1 grote bellypaint van te maken.

Ik vond het erg spannend, we hadden allebei wel hetzelfde idee dus dat was erg leuk, ze wist precies hoe ik het bedoelde.

Steeds maakte ze tussendoor foto’s zodat je de opbouw kon zien. Ook kreeg ik steeds een grote spiegel voor me, zodat ik ook de voor mij onzichtbare kant onder op mijn buikje kon zien… het werd al steeds mooier en mooier!

Nog voordat de zwarte lijntjes eromheen stonden was het al prachtig wat ze geschilderd had, ongelofelijk dat ze dat kon!

Ik heb ook we les wat geschilderd, zo pas die Teigetje op dat papier nog, maar dat papier ligt stil, ons beebje bewoog en spartelde in het begin behoorlijk…

Toen het klaar was kreeg ik een cd mee met alle foto’s van het schilderen, echt zo leuk!

Dus toen weer richting huis en even langs de familie om het te laten zien. Ze waren er helemaal weg van, het resultaat is nog mooier dan ik in gedachte had!

Maarja, ik denk dat de rit daarnaartoe, en nog bij 3 familieleden op bezoek een beetje te veel is geweest, dus ik ga zo maar weer mijn nestje in. Nog even proberen te slapen.

Alvast een prettig weekend allemaal!

Hoi meiden,

Bijna weer weekend!!

Angeltje: Je bent wel een mooie zwangere zebra hoor hihi :inlove:

Vind dat je nog best een bescheiden buikje hebt hoor :thumbup:

Hoe voel je je verder nu? Leuk dat je met je hub even een dagje weggaat, ook al is het in de rolstoel ben je er toch ff uit!

Bagheera: Rustig aan blijven doen he meissie! Vervelend dat je zo’n harde buiken hebt en last van ‘de race’ en je lies. Ik dat ‘rare’ vochtverlies opgehouden nu?

Ben benieuwd naar je bellypaint hoor!

Egni: Fijn dat je mams zondag naar huis mag, moet ze nu nog vaak terugkomen voor bestralingen of chemo? Veel sterkte, vind het heel erg dat je steeds zulk naar nieuws krijgt. Hopelijk gaat het gauw beter met je vriendin en komt het goed allemaal, zelfde voor je collega.

Wbt de naalden, zijn die niet bedoeld voor de Pregnyl? Je hebt daar grote naalden voor de zgn. ‘opzuignaalden’ en de kleintjes voor de prik zelf. Puregon wordt meestal geleverd in een soort insulinepen en daar kun je dan elke dag een schoon naaldje opzetten. Heb je wel een pen gekregen eigenlijk??

Jippie: Het aftellen kan nu echt beginnen, laat gauw wat van je horen meis. Ben zo benieuwd hoe het gaat!!! Ik duim nog steeds heel hard voor je hoor!!

Janine, Woezeltje, Kaatje: Hoe gaat het met jullie???

Nou ik moet zeggen dat ik nu veel rustiger ben dan afgelopen dagen.

‘Live is what happen’s while you’re busy making other plans’… en zo voelt het ook een beetje. Ik kan er zelf toch niks aan veranderen… Je aan dat gevoel overgeven is erg moeilijk want je wilt de controle zo graag houden, maar wil vooral ook de leuke dingen blijven zien in mn leven (klinkt misschien zwaar, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe het te omschrijven).

Hub en ik besloten er even lekker tussenuit te gaan. Hebben voor vlgde maand in de Luxemburgse Ardennen voor 4 dagen een hotelletje geboekt, even lekker weg van hier… Prachtige omgeving, echt zo’n hotel met zo’n nostalgische uitstraling. Heb er veel zin in!

Kus

Mar

Mar: Groot gelijk hoor, dat je er ff met hubbie tussenuit gaat.

Alvast veel plezier!

Ik heb bericht gehad en ik mag de foto’s al plaatsen.

De allereerste foto. De plaatjes die Jacqueline en ik uitgeprint hadden waar we samen een selectie uit gemaakt hebben:

Enorme buik ( voor mijn gevoel dan) met de achtergrond:

Ja hoor, Bambi is geboren! :dance:

Lijntjes erom heen:

De zusjes van Stampertje kwamen gauw kijken!

En daar waren ook Bloempje en Stampertje, die nieuwsgierig dichterbij kwamen…

Bambi is op een open plek in het bos geboren…

Een vogeltje komt een bloemetje brengen.

Een muisje die net wakker is, klimt op een steentje en wast zich met een dauwdruppel, zodattie daarna weer verder kan…

Hier en daar glinstert dit tafelreeltje in de net aangebroken dag…

Van de zijkant, waar het muisje met het glinsterende dauwdruppeltje goed te zien is:

En het totaalplaatje, weer met alle voorbeeldjes erbij!

[/quote]

Wauw bageerha wat mooi!!

Als ik ooit zwanger wordt wil ik dat ook! Echt gaaf.

Was het duur?

Marr, lekker dat je er tussen uit gaat! Dat bedoelde ik dus met leuke dingen en rustig aan doen haha. Heel veel plezier.

Ik ga nu zo even sporten [ben vrij vandaag] en zal dan eens goed kijken wat ik allemaal heb gekregen.

Ik heb inieder geval wel zo’n pen maar volgens mij geen kleine naaldjes.

Ik laat het je wel even weten. Misschien stuur ik je wel even een pb met alles dan kun jij me misschien wat uitleggen.

Liefs Egni

Oke toch maar eerst even die medicijnen uitzoeken.

Ik heb:

Een puregonpen

Een oefensetje met 2 naaldjes en 1 ampul

Een doosje alcohol gaasjes

1 ampul puregon 600 IE/0,72 ml Is dit voor 1 keer???

2 doosjes met ieder 3 micro-fine naaldjes Je moet toch iedere dag een nieuwe dan is dit toch te kort?

2 keer 2 ampullen met pregnyl 5000 en solvens voor prengnyl wat moet ik daar nu mee?

1 injectiespuitje met 2 naaldjes???

1 beker voor de vuile naalden.

Ik ben even aan de slag gegaan met de oefen ampul. vind de naald best groot :o Vinden jullie dit niet eng?

Je moet de puregon pen instellen op dosis maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dat voor mij is? Weet wel dat de gyn laag wilde beginnen.

Heb helemaal geen idee wat ik met de pregnyl aan moet??

Nou meiden hoop dat jullei me kunnen helpen!!

Hoop natuurlijk dat ik het helemaal niet nodig heb haha.

Liefs Egni

Bagheera: Jeetje wat moooooooooooooooooi :inlove: Helemaal geweldig, dat wil ik dus ook echt als het mag lukken allemaal!! Heel mooi voor later ook die foto’s en zo lief bambi!!

Egni: Hihi je kunt voor je gevoel wel een apotheekje beginnen he :mrgreen:

Zal je proberen gauw wat uit te leggen, zit namelijk op mn werk, maar heb een beetje motivatiegebrek :wink: vrijdagmiddagdipje 8)

Die ampul van 600 ie voor in de Puregonpen is niet voor 1 keer hoor!! Als je dat in 1 x zou spuiten :shock: Denk dat jij ook ongeveer met 50 ie begint dan kun je 600: 50 = 12 dagen met 1 patroon doen. Het ligt er even aan hoe je erop reageerd, maar met 12 dagen zou je redelijk moeten uitkomen (ik had 4 eitjes na 11 dagen :stuck_out_tongue: )

Dan de Pregnyl, dat is even wat ingewikkelder. Ik heb heel veel aan deze site gehad http://www.fertiliteit.info/content/fertiliteit/praktisch/spuitenpregnyl.asp , daar staat met foto’s een duidelijke prikinstructie beschreven. Ik heb hem uitgeprint en de eerste keer erbij gehouden. Da’s denk ik wel makkelijk als je dat zo doet…

O ja, Pregnyl moet je zetten om een eisprong op te wekken, maar dat wist je denk ik al? Na de injectie krijg je binnen 36-48 uur je eisprong…

Wbt de naaldjes voor de pen, daar heb je indd niet genoeg van als ik dat zo lees.

Wordt het wel door je verzekering vergoed allemaal??

Nou ja, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel, hoop ook dat je het niet nodig zult hebben hoorr!!

:-*

Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje. Ik heb eigenlijk niet zo’n goed gevoel meer over deze poging… Sinds gisteren heb ik steeds een soort ongi-achtige krampjes en ook zo nu en dan bruine afscheiding. Gisteren heel lichtjes, maar vandaag toch iets meer en iets donkerder. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik zit vandaag nog maar op de 10e dag na de inseminatie. Ik ben een keer eerder veel te vroeg ongi geworden, maar volgens de gyn zou dat bij een uitzondering blijven. Daarna heb ik na elke poging extra Pregnyl gespoten om de luteale fase te ondersteunen en daarmee zou zo’n vroege ongi dus niet voor kunnen komen (ik heb gisteren de laatste spuit gezet). Ik kan het ook nog geen ongi noemen, het blijft bij zo nu en dan een flinke drup en het is ook niet rood. Maar toch, ik weet niet wat ik ervan moet denken en heb er helemaal geen goed gevoel meer over. Echt klte, we hadden deze keer een goede uitslag van de zaadjes en dan heb je dit weer. :cry: Ik baal er flink van. Je denkt steeds van: Misschien een innesteling? En dan denk je weer: Shit, ik word vast gewoon ongi… Herkent misschien een van de zwangere meiden dit? Dat je de innesteling zo duidelijk op die manier kon voelen en ook in combinatie met zo nu en dan donkere afscheiding?

Meiden, ik denk aan jullie! Heel veel succes en sterkte met alles en alvast een fijn weekend! Ik schrijf later iets meer, want ik ben nu bij mijn schoonouders en die lopen steeds langs en lezen mee. Daar voel ik me niet zo lekker bij, dus later reageer ik wat meer persoonlijk op iedereen, hoor! Ik moest eventjes mijn ei kwijt. Dikke knuf voor jullie allemaal! :-

Liefs,

Jippie