Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Ik ben wel superblij met m'n progesteron van 108
:shock: :mrgreen:

Dat is torenhoog, mar ...... ik denk een drieling :wink:

Hallo allemaal,

Mar: goed dat je het hoofd koel houdt. Ik hoop toch echt dat het zo is hoor!!! Het zou wel eens tijd worden voor een nieuwe zwangere hier. Nog eventjes geduld meis :wink: .

Egni: fijn dat er schot in de zaak zit. Het is altijd weer spannend om een volgende fase in te gaan, maar het is wat je zegt, voor je gevoel gaat er nu echt wat gebeuren. Ik blijf natuurlijk hopen dat het gewoon deze ronde raak mag zijn!!!

En hoe is het idd met de andere meiden, het is zo stilletjes hierā€¦

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest en helaas was hij toch weer niet tevreden over mijn baarmoedermond. De verweking heeft toch verder doorgezet. Dus ik moet het echt heel rustig aan blijven doen de komende week (vanaf 34 weken zwangerschap remmen ze niet meer in Nederland) en volgende week weer terugkomen. Mocht ik in de tussenliggende periode weer bloedverlies krijgen zou ik alsnog weer opgenomen moeten worden :shock: . Ook was mijn ijzergehalte veel te laag, daar heb ik nu tabletten voor gekregen. Was wel weer even een tegenvaller, ik had echt het idee dat het nu gewoon goed ging :? . Maargoed, rust, rust, rust dusā€¦

Liefs, Angeltje

Hai hai

Angeltje, balen zeg dat je de fysio moet dokken! Af en toe wordt je helemaal gek van die verzekering! Fijn dat de beeb nog lekker zich laat voelen!! Ohh dat lijkt me zo heerlijk!! (het idee)

Wienie, heh wat balen zeg meid! Ik hoop voor je dat de 150 dan wel aanslaat! Meid, we weten allemaal zo goed hoe je je voelt! Lucht maar lekker je hart en vertel maar alles, als jou dat oplucht is dat alleen maar fijn! Dikke knuffel :hug:

Jippie, spannend weer een IUI. Ik hoop dat het lukt en dat het andere niet nodig is! Het is je zo gegund!! Je vroeg of het mij niet leuk leek om een baan te hebben als bloembindster. Nou heb ik mijn diplomaā€™s daarvoor, maar ik vond het niet leuk meer, geen uitdaging enzoā€¦ en in de winkel verdient het ook niet zoveelā€¦ dus vandaar nu de gehandicaptenzorg!

Mar, mijn duimen draaien voor jou! Stel je voorā€¦ en drieling! Druk maar gezellig!

Bagheera, jammer dat je een auto moest verkopen, vooral als je je er toch aan hecht! Nog steeds druk met bankzaken :smiley:

Mouse, geen gesnoep meer? En is het proesten ook over van de heren? Hope soā€¦

Hier wordt het steeds gekker. Op mijn werk loop het niet helemaal lekker. Ik heb een collega die naast haar schoenen loopt en die strijkt met de eer van een ander. Ik zal jullie het hele verhaal besparen, anders kan je 20 kantjes lezen.

Belde vanmorgen ook nog Leendert op, of hij echt niet 2 weken naar Italie mocht. Ik gezegd dat ik dat niet leuk vind bla bla bla, zegt hij: we hebben het vanavond wel over. Nou dan weet ik al hoe dat afloopt. Dus ikke lekker sago vandaag!

Verder doe ik nog steeds de gekste dingen. Daarnet wilde ik mijn jas een sleutel van de meterkast hangen??!! Zeg ik tegen een bewoner: Goh, zit er weer een veter in je knoop?? DOm dom :naughty: haal woorden door elkaar, letters pfff

Af en toe een duizelingā€¦

Ik word gek, zit gewoon tussen mijn oren volgens mijā€¦

Zo weer genoeg gekletst!! Hhihi sorry dat ik mij hier afreageer haha

Jullie zijn ƃĀ©ĆƒĀ©n voor ƃĀ©ĆƒĀ©n SCHATTEN en dat verdient een

Liefs, Janine

Hoi,

MAr, goeie progesteronwaarde!! Ik blijf duimen!

Janine, hoop dat het toch een goed einde heeft gekregen gisteravond. Wel balen nu je net zo blij was dat ie voorlopig neit weg zou gaan. Heb je ondertussen nog meer symptomen?

Woezel, hoop dat je weer lekker thuis bent!

Angeltje, hoe gaat ie nu? Het blijft spannend zo hƃĀØ

BAgheera, ja een vervolg afspraak in november is natuurlijk logischer, als je al in december moet bevallen. Hoop dat je dan ook weer goed nieuws hebt.

Wienie, balen joh! IK hoop dat het nu wel aan gaat slaan!

Jippie, hoe voel je je, al tekenen?

Wendy, wat goed dat er nu een datum vaststaat voor je operatie. En ja je klacht is gegrond. Bij mij heeft dat ook gespeeld, en had opname zelf al een andere mogelijkheid in optie gehouden zodat de operatie zelfs 2 dagen eerder kon!!! Zo balen als je door dat soort zaken steeds moet wachten.

Hier gqaat het goed. Gisteren een hele gezellige dag gehad met mijn nichtje op de Jonge GezinnenBeurs. Zij moet in december bevallen. We hebben lekker rondgelopen, leuke dingen gekocht en veel info en goodies gekregen. Was echt gezellig! Heb voor Brent een stoere Ernie en Bert rugzak gekocht en een leuk voorleesboek en een wekker die met plaatjes aangeeft of het dag of nacht is ( dag: konijntje speelt, nacht: konijntje slaapt). Als ouder kun je instellen wanneer de wekker verspringt. Hij krijgt binnenkort een groot bed, dus ik hoop hem zo tot een acceptabel tijdstip in zijn kamer te houden. Mijn eerste Sint kadootje heb ik dus al binnen! Zijn er nog meer die naar de beurs gaan of zijn geweest??

Groet, Mouse

Hey meiden,

Janine: Hey meis, heb je nog goed met je hub gepraat gister? Ik zou het ook niet leuk vinden hoor als mijn mannetje zo vaak weg moest. Helemaal nu is het gewoon klte als je weer 2 weken alleen bent. Hoop dat jullie eruit zijn gekomen! En joh die verwarring enzo, hihihi hopelijk is het zwangerschapdementie!! En jij bent ook een toppertje hoorrr!!

Mouse: Wat leuk dat je naar de JGB bent geweest! En die wekker die met konijntjes aangeeft of het dag of nacht is, heel leuk. Hopelijk snapt Brent het gauw!! Hoe gaat het met jou verder? Waar zit je in je cyclus?

Angeltje: Aaargh wat balen dat het lichamelijk toch niet zo goed gaat als je zelf gedacht had. Nu echt goed rust houden he meis!! Lijkt me ook wel heel moeilijk hoor! En weer jammer dat je dan toch de fysio niet vergoed krijgt! Heb je nog wat van Woezel gehoord? Mag ze alweer naar huis toe?

Nou hier gaat het weer k
t. Heb al vanaf gister ongi-achtige krampen en toen ik vanmiddag in de lunchpauze naar het toilet ging had ik bruinige-roze afscheiding in mn slip. Net ook weer bij het afvegen wat gekleurd slijm, ben zo bang dat het doorzet :frowning: Gedverderrie, en maandag nog een progesteron van 108, snap er niks van!!! Heb net mn gyn gebeld en alvast een afpraak gemaakt voor een uitgangsecho maandag, mocht het niet doorzetten (wat ik niet verwacht) dan bel ik dan wel afā€¦

Hub is ook niet thuis vanaaf, dus daar baal ik ook van nu, als ik ongi word trek ik het echt ff niet meerā€¦

kus

Mar

Mar, balen meis. Ik duim toch nog even door dat het niet gaat doorzetten. Wat betreft de progesteron, volgens mij zegt dit alleen iets over je eisprong en niet over de kans op een zwangerschap, alhoewel een goede eisprong natuurlijk wel de kans op een zwangerschap vergroot. Sterkte!

Waar ik zit in mijn cyclus, nog 2 dagen tot mijn nod, denk ik. Is even afwachten of mijn cyclus weer 33 dagen is. Het rommelt wel al dus ik vrees dat ik toch weer ongi wordt.

Mouse

Nou het is hier game-over hoor. Helderrood bloed en ontzettende ongi-pijnen :frowning: Blegh, 3 eitjes notabene en nog lukt het nietā€¦ Ik heb nu een luteale fase gehad van 10-11 dagen heb ik net uitgerekend, dus wat dat betreft heeft de puregon niet echt een meerwaarde tov clomidā€¦

Mouse: Duim nog wel voor jou hoor, 2 daagjes is al best gauw!!

Liefs

Mar

Hee lieve Mar,

Getverderrie, meisā€¦ Alweer geen goed nieuws, klte! :evil: Ik had des te meer hoop voor je met al die supereitjes. Echt balen dat het dan toch weer niet gelukt is! :cry: Heel veel sterkte, hoorr! Dikke knuffel! :hug:

Mouse: Hier draaien de duimpjes volop dat je niet ongi gaat worden! Hou die rotduivels binnen, hoor je? :wink: Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe zwangerschap in ons kluppie!

Janine: Jij bent ook een schat, hoor!! :-

Hoe zou het nu met Woezeltje zijn? Ik hoop dat ze inmiddels weer thuis is!

En alles goed met alle andere meiden?

Hier verder geen nieuws. Nog geen tekenen, maar goedā€¦ de Pregnyl zit nu ook nog in mijn lichaam dus dat zou ook niet al te betrouwbaar zijn. Op zich ben ik niet zo met de wachtweken bezig, maar dat zal vast nog wel komen. Er zijn natuurlijk ook nog maar 3 dagen om, hihi. :lol:

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,

Jippie

He getverderrie Marr, nee toch he, wat onwijs balen weer zeg!!!

Ik had zoā€™n goed gevoel met die drie eitjes!!

Ik vind het echt erg voor je!

Hoe voel je je nu ben je er erg verdrietig van?? mag best hoor!!!

:hug: van mij!! :-*

Jippie, spannend hoor weer wachten!! Veel succes!!!

Egni

Dag lieve meiden!

Wat een hartverwarmende berichtjes van jullie allemaal!!! Jullie zijn schatten :-* :-* :-

Ik ga dit weekend even bijlezen en op jullie reageren. Wil jullie nu alleen even laten weten dat ik weer thuis ben. Ik ben vanochtend ontslagen uit het zh!

Het is nog steeds niet over, het bruinverlies. Soms is het zelfs weer even een tikkeltje erger en ook de buikpijn is soms nog steeds niet te houden. Maar omdat uit alle ctgā€™s en onderzoeken blijkt dat beebje het gewoon super goed blijft doen en ook de baarmoeder gesloten bijft (hij is wel iets week aan de buitenkant, maar gelukkig dus niet van binnen) mocht ik toch naar huis. Wel moet ik me echt rustig houden en alleen activiteiten ondernemen om mezelf te verzorgen: wassen, plassen, eten, beetje rommelen, maar verder niets. En zodra er maar een stippeltje roodbloed bijzit of de buikpijn weer op gaat spelen of de harde buiken erger worden, dan moet ik weer direct bellen. M.a.w. we moeten het echt heel goed in de gaten houden. Het risico op bloedingen vanuit de placenta blijft echt aanwezig, vooral omdat het buinverlies niet lijkt te stoppen.

Maar ik ben blij weer thuis te zijn! Slapen in het zh was helemaal een hel (thuis al, maar daar helemaal). Had ook steeds buurvrouwen die lekker 's nachts begonnen met bevallen, dus die moeten dan weer van de kamer gereden wordenā€¦).

Maar goed, ben weer thuis en ik hoop dat dat zo blijf tot de keizersnede!! Nog even een paar weekjes volhouden!!!

Angeltje: dank je wel voor je up dates!!! Enne, rustig aan he!!! :-

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Jeemigā€¦ :shock: ā€¦ wat is er veel geschreven.

Ik heb 't niet allemaal gelezen, want 't waren ruim 4 paginaā€™s :o

Dat is mijn straf voor de drukke week. We hebben niet 1 avond rustig vrij op de bank kunnen hangen, 't was elke dag wel watā€¦

Ik las dat woezeltje in 't ziekenhuis ligt? Beterschap meissie, hopelijk mag je gauw weer naar huis!

Mar, hoest met jou, en met je cyclus afgelopen?

Ik kreeg afgelopen dinsdag te horen wat ik al verwachte: de clomid slaat niet aan :frowning:

Er waren 3 mogelijkheden, en we (de fertiliteitsarts, hubbie en ikke) hebben gekozen voor spuiten. Ik heb nu ook puregon en pregnyl in de koelkast liggen, egni!

Wanneer mag jij starten? Ik verwacht dat ik dinsdag over 'n week mā€™n ongi krijg, en dan op dag 3 mag ik naar de assistentes om hulp te krijgen bij de 1e spuit. Vind 't best spannend, weet niet hoe ik 't zal ervaren maar de hoop dat dit wel wat doet is groot genoeg om het nare van 't spuiten te vergeten :wink: Hoe ervaar jij 't tot nu toe, egni?

Mar, jij had ook 'n groei d.m.v. spuiten, toch?

Verder is alles goed. weinig nieuws te melden!!

Hoest hier met jullie??

Nog nieuwe zwangeren onder ons??

Liefs,

Ka

Hey kaatje,

nou gaan we gezellig samen spuiten haha.

Ik zit nu op dag 13 en verwacht dus ook ongeveer volgende week dinsdag mijn ongi! Gaan we echt gelijk op!

Ik mag maandag de medicijnen ophalen bij de apotheek ze moesten ze even bestellen

Ik mag inderdaad dag 3 ook naar de assistente voor de eerste prik maar weet nog niet of ik dat doe. Op zich lijkt het me wel te doen zelf.

Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat! We houden elkaar op de hoogte!!

Egni

Hoi meiden,

Lekker weekend gehad allemaal?

Mar: voor jou helaas geen leuk weekend, wat !@#%&$^@! weer zeg (is mijn frustratie die er even uitmoet, kan me dus echt voorstellen hoe erg het bij jou isā€¦). Ik kan alleen maar zeggen dat je moet proberen de hoop niet op te geven, het gaat echt een keertje lukken. Hoe en wanneer weet niemand, maar blijf er op vertrouwen hƃĀØ? Heel veel sterkte!!!

Egni en Kaat: grappig dat jullie gelijk opgaan, laten we hopen dat daar wat moois uit voorkomt!! Ik duim voor jullie allebei!!

Woezeltje: top dat je weer thuis bent meis!! Ik had gisteren geen tijd meer om je terug te sms-en, ik kreeg visiteā€¦ Doe lekker rustig aan de komende periode. Ik duim heel hard voor je dat je geen bloedverlies meer zult krijgen en dus lekker uit het ziekenhuis blijft!!!

Jippie: spannend weer. Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Wat duurt wachten toch lang hƃĀØ :shifty: .

Mouse: fijn dat het leuk was op de beurs, leuke spulletjes heb je gekocht!! Ik had er ook graag naar toe gewild, maar dat gaat helaas even niet lukken. Volgend jaar misschienā€¦ Ik duim dat het gerommel in je buik wat anders betekent en dat de duivels wegblijven!!!

Janine: doe je rustig aan, lijkt me niet echt gezellie, wat je beschrijft over je collegaā€¦ En ben je er met je hub nog uitgekomen?? En ik blijf nog even voor je duimen hoor!!!

Hier een goed weekend gehad. Mijn rug blijft zeuren, maar ik ben bang dat dat ook wel zo zal blijven tot aan de bevalling. Met het buikje en bloedverlies gaat het eigenlijk heel goed, dus ik mag niet klagen :lol: . Straks weer naar de vk, eens vragen of beebje al ingedaald is. Ben benieuwdā€¦

En ik ga vragen of ik nog in bubbelbaden e.d. mag met de deels verweekte baarmoedermond (infectiegevaar), want hub wil vrijdag een dagje met me naar het Sanadome in Nijmegen (thermaalbaden). We zijn dan 12 jaar bij elkaar en hij vindt het zo sneu dat ik niets kan/mag dat dit hem wel een leuk idee leek. Lekker poedelen en ontspannen dus. En lekker eten natuurlijk :drool: ā€¦ Dus ik hoop maar dat het mag van de VK.

Fijne dag allemaal!!!

Liefs Angeltje

Hoi meiden,

Heb niet zoveel tijd dus kom vanavond wel even uitgebreid bij beppen.

Heb helaas ook nog es klte nieuws gehad zonet, mimimaal 1 maand overslaan :cry:

Eierstokken bevatten 3 grote cysten en zijn nog steeds vergroot, kl
tezooiā€¦ Ook voor het eerst echt goed woorden gehad met mn gyn, ze zei letterlijk tegen ons : ā€˜Jullie willen teveel en doen net alsof jullie al jaren bezig zijn, dat stoort meā€™ā€™ ā€¦ :shock:

W.t.f!! We zijn nu 1.5 jaar verder en nog steeds geen echte kansen, ze kan het ook niet verklaren waarom ik steeds zo gauw ongi wordt, dus daar moet ik het dan maar mee doen? :?

Mā€™n geduld wordt echt ff op de proef gesteld nu hoorā€¦

Kus

Mar

Mar22: :cry: Jeetje meis, het zit je echt niet mee hoorā€¦ Ik vind dit echt heel erg voor je!!! Dikke :hug: van mij!!! Kop op lieve schat!!! :-

Wat een kl
te opmerking van je gyn zeg!! Daar zou ik dus niet meer naar terug willen!! Wat denkt ze wel! Dat jullie daar voor je lol lopen???

Sorry hoorā€¦ maar dat maakt me echt enorm kwaad!

Angeltje: blij dat het weer wat beter met je gaat!!! Dikke :-

Egni: spannend meid! Mijn duimen draaien!

Kaatjes: ook voor jou draaien de duimen heel hard door!!! Balen dat de Clomid niet aanslaat, maar kop op meid!!! :-

Jippie: spannend meis! Las dat je in de wachtweken zit!! Hopelijk heb je straks goed bericht!!! Ik hoop het zo! :pray:

Mouse: hoe is het met jou??? :pray:

Ik ben iig blij weer thuis te zijn. Slapen gaat hier net zo slecht als in het zh, maar goed, dan overdag maar een paar keer mijn oogjes dichtdoen!

Bruinverlies blijft ook, maar heb geen hevige buikpijnklachten meer gehad. Hopelijk een goed teken!

Verder doe ik toch maar echt rustig aanā€¦ ā€œbijslapenā€, beetje bankhangen, rommelen in huis en op de babykamer, maar verder deze week maar even niets ondernemen!

Liefs Woezeltje

Mar: ook ik leef met je mee, wat een rotnieuws weer zeg!!! En die opmerking van je gyn, echt belachelijk. Juist iemand in die positie zou moeten begrijpen hoe frustrerend dit voor jullie is!!! Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen meisā€¦

Woezeltje: gezellie dat je er weer bent. Doe rustig aan hƃĀØ?

Ik mag van de VK dus niet naar het sanadome vrijdag, had me er zo op verheugd :cry: . Omdat het zo rommelt in mijn buik + de verweking raadt ze het ten sterkste af. Ook heeft ze n.a.v. het feit dat vrijdag in het ziekenhuis mijn baarmoedermond nog verder verweekt bleek te zijn gezegd dat ik echt nog rustiger aan moet doen. Dus geen boodschapje meer, niets aan huishoudelijke taken enz. Echt het hoogst noodzakelijke. Het frusterende hieraan vind ik dat ik voor mijn gevoel nog best wel wat kan. En ik word gewoon echt stapeldol van het thuiszitten, daarom had ik me ook zo verheugd om er vrijdag even een dagje tussenuit te zijn. Heb echt even flink lopen janken net :cry: :cry: :cry:

Begrijp me niet verkeerd meiden, de gezondheid van mijn beebje gaat natuurlijk voor alles. Als dit is wat er nodig is dan zal ik dat gewoon doen natuurlijk. Maar met beebje gaat het gewoon ontzettend goed. En ik voel gewoon dat ik van deze situatie heel erg gespannen wordt. Heel de dag thuiszitten met 2 katten die af en toe stierlijk vervelend zijn en de boel vies maken terwijl ik niets kan en mag schoonmaken. Alleen maar een beetje op de bank hangen en dr. Phil en Oprah kijken, jakkes!!! Grrrrrrrrrr, ik weet het echt even niet meer.

En tot overmaat van ramp was ik sinds het laatste bezoekje aan de vk (2 weken terug) ook nog eens bijna 3 kg!!! aangekomen.

Ik weet dat ik echt even flink zit te zeiken en dat jullie waarschijnlijk graag met me zouden willen ruilen, maar ik moet het gewoon even kwijt!!! Zullen de hormonen ook wel zijnā€¦

Sorry, ik hoop echt dat ik hiermee niemand kwets!!!

Liefs Angeltje

Hallo meiden,

Sorry dat ik al even niet meer geweest ben! Ik merk aan mezelf, dat ik, bij slecht nieuws, dat wel hier even kwijt wil. Daarna baal ik en wil ik er evenniet mee bezig proberen te zijn en dus hie rniet teveel zijn en dan krabbel ik bij wijze van weer op en heb ik weer zin om hier te kijken. Dan ben ik ook wel weer positief! (plus, we zijn met laatste dingen van verbouwing bezig en de rapporten moeten gemaakt worden op school, dus even drukjes!)

Dus hier ben ik weer!

Maarā€¦moet nu weg, zal straks proberen weer even op iedereen te reageren!

Hoi meiden,

Mar: Wat een ongelooflijke klteopmerking van je gyn! :wall: :twisted: Niet te geloven, zeg! Ze meent zeker dat jullie voor de lol in de mm zitten. Mag het ook eens een keer meezitten als je al 1,5 jaar bezig bent? Dat is toch al een hele poos, wat denkt dat mens wel niet? Sorry, hier kan ik zooo kwaad om worden. Wij hebben ook 2 jaar met zoā€™n (algemene) gyn opgescheept gezeten, ze maakte dan wel niet zulke opmerkingen, maar ze had wel dezelfde manier van doen. Heel herkenbaarā€¦ Loop je bij een algemene gyn of op de fert.afdeling? Mijn ervaring is dat ze op de fert.afdeling veel begripvoller zijn, veel persoonlijker en ontzettend met je meeleven. Misschien kun je om een doorverwijzing vragen? Echt balen ook dat alles nu een poos stilstaat door die rotcystes! Ik hoop dat ze snel weer verdwenen zijn en dat jullie weer door kunnen! Sterkte, ik denk aan je & een hele dikke knuffel! Dat hebben jullie wel verdiend! :hug:

Woezeltje: Fijn dat je weer thuis bent, meid! :dance:

Doe maar lekker rustig aan, ik hoop dat alles snel weer een beetje beter gaat! :-

Angeltje: Natuurlijk kwets je ons niet!

Niet meer dan logisch dat je even in een dip zit. Sterkte, meis! :-*

Wienie: Je moet alleen meekletsen als je daar zin in hebt, hoorrr!

Je bent altijd welkom hier, en je mag altijd je hart even komen luchten!

Kaatjes & Egni: Veel succes met spuiten en als je vragen hebt, mag je ze altijd aan me stellen.

Ik spuit al een poosje, dus ben al behoorlijk ervaren (jammer genoeg :? )

Met alle andere meiden ook alles goed? Hier wel. Morgen hebben we alweer een wachtweek om. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar wie weetā€¦ Is natuurlijk ook zelfbescherming na al die teleurstellingen. We zien het wel, hoor. Verder eigenlijk geen nieuws. We hebben nog steeds geen internet, echt balen! :wall: Maar ik probeer zo nu en dan even mee te kletsen via de comp bij mijn schoonouders. Anders moet ik jullie wel heeeeel lang missen. :cry:

Doegies allemaal!

Liefs,

Jippie

Zo!!! Ben ik weer!

Heb een hoop terug gelezen! Wat veel! Ik hoop dat ik een beetje op iedereen kan reageren, sorry alvast als ik iemand vergeet!!!

mouse, klinkt leuk zeg zoā€™n wekker! Ik weet nog wle hoe lang ik vroeger in bed moest blijven, maar wcahten en wachten. Dit is vast duidelijker! En al ongi? Of juist niet dan he!

mar, dat si echt wel balen, zeker na 3 eitjes! Hopelijk gaat t snel weer beter! En wat een stomme gyn!!!

jippie, dus voor jou wordt t ook weer spannend? Ik hoop dat de wachtweken snel gaan voor je! Enne ik heb wel zin om mee te kletsen hoor, maar als ik even in een dipje zit wil ik er even niet mee bezig zijn, om uit dat dipje te komen, tenmisnte, daar lijkt t voor mijn gevoel tot nu toe op. En nu heb ik er wel weer zin in hoor!

Zo hopelijk heb ik iets tegen iedereen gezegd, ander hallooooo!!! aan d evergeten dames, soorry!

Ik had gehoopt op d epc de aflevering van gtst van vandaag te kunnen kijken, maar dat kanniet, jammer, heb m gemist en het is net heel spannend!!!

Tot snel lieve ladies!

Liefs wienie

egni, hoe is t met jou? ga jij nu ook voor t eerst spuiten, toch? Had jij ook andere keuze mogelijkheden?

woezeltje, goed dat je weer thuis bent! Wel balen dat je niks mag, maar probeer er waarcshijnlijk is dat ook maar zelden in je leven, echt van te genieten, laat je lekker verwennen, ga alle dvdā€™s kijken die je wil zien en alle boeken en tijdscjriften lezen en natuurlijk veel hier kletsen, dan komt t vast goed!

kaatje, dus jij mag ook aan d enaalden? Of naaldjes, want ze schijnen niet zo groot te zijn toch? Welke 3 opties gaf je gyn aan en mag ik vragen waarom je voor deze optie gekozen hebt? de mijne geeft er ook 3, als deze dosis clomid niet ana zou gaan slaan.

angeltje, gewoon lekker je hart luchten, dat mag hoor! en we weten allemaal, hoe graag we ook zwanger willen worden, dat het echt niet alleen roze wolkjes zijn en dat het erg zwaar kan zijn. Balen dat je niet mag, maar wel logisch op zich. Enne voor jou hetzelfde recept als voor woezeltje dan maar he!

Hello Ladies,

Mouse, fijn dat de beurs gezellig was! Toen ik wist dat ik zwanger was, wilden wij er afgelopen zondag heen gaan. Daar hebben we maar van af gezien. Hopelijk volgend jaar! Dan hebben we daar een meeting!!

Mar, ik heb je al een pbā€™tje gestuurd. Een hele dikke knuffel meid, het is toch ook elke keer weer een teleurstelling. En dan die gyn!! Die had ook beter zijn bk kunnen houden zeg!

Woezelte, welkom terug! Ben blij dat je er weer bent meis! Ons niet meer laten schrikken heh?

Kaatje, wat kl
te zeg dat de clomid niet aanslaat! Ik ben benieuwd hoe het spuiten gaat verlopen! Heb jij dan ook PCO? Waar gooien ze het bij jou op? Bij mij zeggen ze dat ik te zwaar weegt en dat het daardoor komt.

Egni, ook jij succes met het spuiten! Ik heb je trouwens een uitnodiging gestuurd voor Hyves!

Angeltje, alvast gefeliciteerd met jullie 12 jarig jubileum!! Balen zeg dat je niet naar de sauna mag! Dikke knuffel meid, ik begrijp je niet verkeerd. Ik kan me voorstellen dat je je op gegeven moment gevangen voelt in je eigen huis!

Wienie, succes met school en alle andere voorbereidingen! Dikke knuffel! Geeft niks als je ff je hart wil luchten! Daar zijn wij voor!

Jippie, mijn duimen draaien voor je! I hope so!! Fijn dat je nog wel ergens anders ff kan internetten!

Nou, zoals het er naar uitziet gaat hubbie niet naar het buitenland, en heeft hij over 4 maanden zijn eigen bedrijfje. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.

Afgelopen donderdag toch een test gedaan, gewoon om te weten waar ik aan toe was. Negatief, dus hoef ik mij even niet meer gek te maken. Ik weet toch niet hoe mijn cyclus eruit ziet. In ieder geval weet ik nu zeker dat de hormonen van de zwangerschap mijn lichaam uitzijn! Ik kan niet wachten tot 21 december, dan eindelijk weer naar de gyn en dan hopelijk clomid!

Heel veel liefs, Janine