Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Woezel, ook ik schrik toch weer hoor, nu ook jij nog het ziekenhuis is. Ik hoopdat alles oké is en dat je snel weer naar huis mag. :hug: :-* Ik denk aan je!

Angeltje, fijn dat je ons op de hoogte houdt, nog nieuws van de huisarts?

Bagheera, mooi dat de bacterie weg is. Heeft je vk nog meer info kunnen geven, want het komt zo wel dicht op je uitgerekende datum te zitten.

Janine, spannend zeg, klinkt toch als symptomen hoor. Ik duim voor je!!

Mar, :dance: WOEHEEE!! Dus toch alle eitjes gesprongen en nu goede voortekenen! Ik :thumbup: :kaars: voor je. Nog maar een weekje en dan weet je meer. Doe je rustig aan, want je klachten nu klinken best heftig.

Nou de mannen herstellen redelijk. Begreepd at Brent vandaag alleen maar heeft lopen snoepen op het kdv, er was iemand jarig, die nogal veel trakteerde. Wel suf dat ze dat dan niet verdelen een beetje daar en de rest mee naar huis. Kun je tenminste zelf bepalen wanneer hij het eet. Nu werd alleen gezegd dat hij waarschijnlijk vanavond niet veel zou eten :evil: Tja en hubbie denkt er dan niet aan om daar een opmerking over te maken. Nou ja doe ik morgen wel.

Groet, Mouse

Dit zijn de foto’s van de herfststuk die ik gemaakt heb

Hoi meiden,

Jee, Janine. Ik vind het herfsstuk er erg gezellie uitzien hoor. Kan ik ook een bestelling plaatsen :mrgreen:

En verder is het weer spannend voor jou begrijp ik. Ik hoop echt dat het zo is, kan me voorstellen dat je er haast niet op durft te hopen, maar je weet maar nooit :pray: .

Mouse: ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit van het kdv. Op de dagen dat Brent daar is nemen zij in principe toch voor de ouders waar. Belachelijk om een kind dan zoveel te laten snoepen en te zeggen dat hij waarschijnlijk niet zal eten :wall: . Ik zou er ook zeker nog even wat van zeggen hoor.

Mar: nog gefeliciteerd met je hub. En zie je nou wel dat ook gyneacologen er wel eens flink naast kunnen zitten? Nu heb jij een aantal dagen voor niks in een dip gezeten, lekker bijdehand van die gyn :? . Maar goed, wel supernieuws hoor!!! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat het deze keer echt goedkomt.

Paikea: ja, het is wel een beetje een kneuzenclubje bij de zwangeren onder ons hè. Nou ja, als de beebs straks maar gezond zijn…

Even een update over Woezeltje: ik heb haar gisteren telefonisch gesproken. Ze moest gisteren toch nog in het ziekenhuis blijven omdat ze nog steeds bruinverlies had. Ze hoopt alsnog vandaag naar huis te mogen. Verder klonk ze zelf erg positief en heeft ze er vertrouwen in dat met het beebje alles goed gaat. Ze had alleen erg slecht geslapen omdat er meerdere bevallingen waren 's nachts :shock: :shock: :shock: .

Ik houd jullie op de hoogte.

Verder ben ik gisteren zelf naar de huisarts geweest voor mijn rug en heb eeb doorverwijzing voor de fysio gekregen. Blijkt alleen weer dat mijn verzekeraar de behandelingen pas vanaf de 10e keer vergoed, omdat ze het dan als chronische aandoening zien. Dat wordt dus weer dokken :x . Ik wordt deze week nog teruggebeld wanneer ik kan komen.

Nou meiden, fijne dag allemaal!!!

Liefs Angeltje

Hier draaien mijn duimen op volle toeren voor Woezeltje!

Hopelijk mag ze snel naar huis!

Hoi hoi,

Ik heb vanmiddag nog even met Woezeltje gebeld, maar ze moet toch nog sowieso een extra dag blijven. Het bruinverlies is nog steeds niet opgehouden, dus het blijft even afwachten…

Liefs Angeltje

jee, dat is schrikken!

Wens haar maar veel sterkte :hug:

Fijn dat jij nu ons op de hoogte houd.

Hallo meiden,

Wat een windje buiten he! Blij dat ik niet in het noorden woon, had het nu op mijn fietsje al zwaar genoeg!

Zo, eventjes teruglezen en reageren, daarna mijn eigen verhaal van vandaag. Was voor de verandering weer eens voor een fm geweest. Haha wat leuk weer.

bagheera, dan hebben jullie echt wel een wondertje op komst, dat je ei dna later was! Fijn hoor!

mar, jeetje wat een verschil! dit is wle meteen weer het positieve van het verhaal, dat het nu heel erg meevalt! Goed zeg! Hoop dat het goed gaat, dat moet toch haast wle met 3 en mischien 4 eieren? Dan moet t wel raak zijn toch! Ik duim en hoop dat de buikpijn ook wat minder is. En 4 november is al keisnel!!! Wanneer was dan die dag dat er 4 gesprongen zouden zijn, is dat dan alweer 2 weken geleden? Ik duim!!!

woezeltje, ik zend je een knuffel en hoop dat het snel weer beter gaat! Wat een gedoetje hier, met die zwangere meiden!

angeltje, wat raar dat die gyn dat zo zegt. Ik zou gewoon lekker je eigen gevoel volgen en als je beebje zo lekker beweegt zal het vast wle goed zijn! En wens je woezeltje veel sterkte?

janine, toch wel typisch die klachten! Dadelijk is t weer raak! Maar goed, rustig aan, en even afwachten nog! Je weet in ieder geval wel zeker dat je zwanger kan worden!

mouse, lijkt me niet fijn nee als je kind volgestopt wordt en niet meer zal eten zo! En ik als juf ben ook van mening dat veel trakteren echt niet nodig is. Van mij mag het best iets ongezonds zijn, het is tenslotte feest, maar zoveel…

Zo hoop dat ik niemand vergeten ben, kan niet zo ver teruglezen!

Nou, zoals ik al zei, was ik dus weer voor een fm geweest. Dag 18. Ik had door jullie allemal echt wel weer een positief gevoel erbij, zo van er zal vast iets te zien zijn! Nou niet dus. Alles was kleiner dan 10 mm. Dus ik heb weer een kuur provera, en we stappen over naar de 150 mg per dag. En ik heb ok even gevraagd wat als dat ook niet anslaat. Nou dan zijn er 3 opties:

-metmorfine of zoiets

-puregon injecties

-LEO

En ik moest daar maar eens over lezen. Zo’n operatie zie ik al helemaal niet zitten, in april was ik 3 dagen van de wereld daardoor, narcose, en ik wil niet weer werk missen! Die injecties zie ik ook nog niet zo maar goed. Zijn er hier ook dames die injecties moeten doen bij zichzelf? Of die een LEO kijkoperatie hebben gehad?

Ik vind t toch wel veel allemaal hoor…

Maar eerst maar eens zien dat die 150 werkt, dat hoop ik maar!!! Het enige positieve nu aan het hele zaakje is dat ik nu wel ongi wordt rond dezelfde tijd als dat ik het anders zou zijn geworden als ik wel een ei had gehad maar iet zwnager was. Dat scheelt weer. Dus over 2 weken weer ongi en dan dag 10 weer naar het zkh.

Denken jullie dat die bijwerkingen nu weer erger worden bij een hogere dosis clomid?

Ik baalde heel erg, maar dit schrijven helpt al wel weer. Ik ga lekker een bad nemen en even helemaal niks!

Tot snel lieve meiden!

Hallootjes allemaal,

Wienie: Balen dat er toch deze keer niks te zien was. :? Ik had zo gehoopt voor je dat deze dosis alsnog zou aanslaan! Dus nu moet je over op 150 mg Clomid? Wat de bijwerkingen betreft: bij mij was er geen peil op te trekken. De ene keer had ik met een hele hoge dosis geen bijwerkingen en met 50 mg juist erg veel, en een andere keer was het weer andersom. Afwachten dus maar, ik hoop dat je er geen last van krijgt!

Woezeltje: Jeetje meid, jij nu ook al? Al de derde van ons kluppie die in het ziekenhuis belandt. Ik hoop dat alles goed gaat met de beeb en dat je snel weer naar huis mag! Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug: :-

Angeltje & Bagheera: Hoe gaat het nu met jullie en de harde buiken? Is alles weer een beetje rustig? Echt vervelend voor je, Angeltje, dat je zo’n last van je rug hebt! Moet je ook nog zelf voor de fysio dokken… :evil: Heel veel sterkte met alles, allebei!

Janine: Wat een mooie herfstkrans heb je gemaakt! :thumbup: Ik maak zelf ook wel eens zo’n krans en met de kerst maak ik altijd stukjes en soms een kerstkrans. Ik vind het zelf ook erg leuk om te doen. Op zich zou ik ook nog een keer een cursus bloembinden willen doen. Lijkt het je niet leuk om een baan als bloembindster te hebben? En spannend al die kwaaltjes! :shifty: Het zou toch wel super zijn als je nu ineens weer zwanger bleek te zijn, ik ga echt heel hard voor je duimen! :pray:

Mouse: Heel veel beterschap met je beide mannen!

En hoe gaat het verder met je?

Mar: Yeeeaaaaahhh, wat goed nieuws meis! Gelukkig zijn ze allemaal toch nog gesprongen en zelfs nog een vierde misschien? Je zou toch bijna denken: Als hier geen zwangerschap uit volgt? Maar helaas kun je nergens vanuit gaan. :roll: Heel veel succes met de laatste wachtweek en ik duim me suf voor fantastisch nieuws! :-
O ja, nog gefeliciteerd met je man!

Kaatjes: Hoe gaat het met jou?

Egni: Ik was ook vergeten dat je op vakantie was. :oops: Alles goed daar? Hoe gaat het nu met je moeder?

Wij hebben vanochtend onze 9e IUI gehad. Alles is goed gegaan, en we hadden ook nog eens een hele goede uitslag van de zaadjes! Natuurlijk is het nog wel een verminderd aantal, maar voor ons doen erg goed. En als je dat dan ook nog eens vergelijkt met de uitslag van dat vorige zaadonderzoek voor IVF/ICSI in Groningen, erg vreemd… Maar goed, dan zullen ze er wel weer wat anders mee doen, waardoor er weer minder goede overblijven ofzo. In elk geval eerst de komende twee weken maar weer eens goed doorkomen. We duimen stiekempjes nog steeds dat het gaat lukken met IUI, maar goed… afwachten maar weer. Tcoh wel weer spannend, hoorrrr! :shifty:

Dikke kus :-* & groetjes,

Jippie

Hallo!!!

Het is toch niet waar weer iemand in het ziekenhuis!!! :frowning:

Het lijkt wel alsof jullie elkaar hebben aangestoken.

Ik hoop dat woezeltje ook weer snel naar huis mag en dat het bruinverlies dus snel op houdt!!!

Angeltje, wens haar maar veel sterkte en ik duim voor haar!!!

Marr, wat fijn nu weer goed nieuws. De eitjes zijn toch nog gesprongen, super!!! Maar 4 eitjes, zouden ze dan ook alle 4 gesprongen zijn?

Ik ga voor je duimen dat er een bevrucht is!! Of meer natuurlijk maar ik denk niet dat je hoopt op 3 of 4 toch?

Die overstimulatie is wel vervelend zeg!! Gaat dat vanzelf weer weg?

Veel succes!!!

Wienie, Wat balen dat er niks is door gegroeid zeg!!! ik heb een LEO behandeling gehad! Bij mij heeft het er voor gezorgt dat ik nu met 50mg clomid een goede cyclus heb.

ik hoop dat de 150mg toch gaat werken en dat de operatie niet nodig is!

Als je nog wat wilt weten vraag je maar of pb je maar1

janine, wauw dat klinkt toch weer een beetje hoop vol! Ik ga voor je duimen hoor!!!

Ik heb je trouwens gezien op hyves bij marr en bij de tips. Grappig hoor! Leuke foto!

Vandaag is mijn moeder weer geopereerd! de operatie is weer goed verlopen. Ze hebben nu alles weg gehaald en wat stukjes buikvlies extra omdat ze daar ook een beetje zagen. de arts was tevreden. ze ligt nu op de ic. Hopelijk mag ze snel naar de gewone afdeling.

Liefs Egni

Jippie onze berichtjes kwamen tegerlijk!!!

Wat fijn dat de uitslag van de zaadjes zo goed was!!!

Ik ga weer heel hard voor jullie duimen hoor. Wie weet…

Egni

Hoihoi,

Jippie, fijn dat de uitslag goed was en dat de iui goed is gegaan, ik duim voor je dat het dit keer raak is!!

Angeltje, fijn dat je ons op de hoogte houdt! Balen dat je eerst zelf moet dokken. Blijft toch vaak ondoorzichtig h`e wat er nu precies wordt vergoed.

Wienie, balen dat het toch niet is aangeslagen. Met leo heb ik geen ervaring, wel heb ik clomid in combinatie geslikt met metformine, deze laatste werkt op je insuline productie, die daardoor beter wordt gereguleerd waardoor de clomid ook beter aanslaat.

Egni, fijn dat de operatie van je moeder goed is verlopen!

Mar, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds!!

Janine, leuk stukje! Ook voor jou draaien mij duimen nog, spannend hoor!!

Woezel, meis hoop dat je snel weer naar huis kunt :-*

BAgheera, hoe is het met de inrichting van het kamertje, gelukt? IK is aagje :mrgreen:

Hier verder weinig te melden. Gelukkig is het een uitzondering hoor dat ze zo snoepen op het kdv, maar omdat Brent toch al zo’ lastige eter is 's avonds baalde ik er wel van. Nou ja, hij heeft vanavond de schade ingehaald.

Hallo!!!

Mouse: fijn dat Brent de schade met het eten weer heeft ingehaald :mrgreen: . Verder alles goed met jou?

Egni: super dat de operatie van je moeder zo goed is gegaan. Hopelijk herstelt ze snel en komt het allemaal goed :thumbup: .

Jippie: zeker weer spannend meis. Meer als voor je duimen kan ik helaas niet doen, heel veel sterkte met het doorkomen van de komende 2 weken!!!

Wienie: balen dat er weer niets te zien was, erg frustrerend. Bij mij was er ook geen peil op te trekken, met de 50mg had ik vaak meer last als met de 100mg. Wat dat betreft is het ook maar net hoe je zelf in je vel zit volgens mij. Hormonen blijven nu eenmaal rare dingen :shock: . Gelukkig zie je ook nog de positieve kant in (dat je op tijd ongi wordt). Hopelijk wordt je de volgende keer helemaal niet meer ongi :thumbup: .

Bagheera: hoe is het met jou? Alles goed of nog veel harde buiken. En hoe is het met het kamertje??

Mar: hoe is het met jou? Nog niet bezweken onder de spanning :mrgreen: . Ik blijf heel hard doorduimen hoor!!!

Hier gaat het verder goed. Gister had ik echt even een dipdag. Ik werd gek van de pijn in mijn rug en kon echt niets doen en had ook nergens zin in. Gelukkig belde de fysio 's middags dat ik vandaag om 11:00 uur mag komen. Dus ik hoop maar dat dat wat uithaalt, dit is gewoon echt niet leuk meer!!! Verder gaat het goed, Frummeltje trappelt vrolijk verder. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle, ben benieuwd of de gyn dit keer wat duidelijker is…

Als ik nieuws van Woezeltje heb laat ik het jullie nog weten vandaag.

Liefs Angeltje

Hallowie!!

Jippie: :dance: goede uitslag voor jullie dus van de zaadjes!! Echt fijn te horen, en wat raar dat in Groningen de uitslag minder is dan… De laatste IUI zit er dus op nu. Ik ga echt zooooooooooooooo hard voor je :thumbup: en :kaars: !!! Meid, het MOET nu echt eens jullie ronde worden!! :-*

Mouse: Fijn dat het gesnoep op Brent zn KDV eenmalig bleek te zijn, ik zou dat ook echt niet willen hoor. Een keer een snoepje prima, maar je kunt ook overdrijven. Fijn dat ie gisteravond lekker weer gezond heeft meegegeten met jullie.

Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat verder…

Egni: Wat fijn voor je mams en jullie dat de operatie zo goed verlopen is.

Ik hoop dat ze gauw van de IC af mag!! Weten ze al hoe lang ze ongeveer zou moeten blijven in het zkh? Sterkte voor jou en je fam.!

O ja je vraag over overstimulatie, vlgs m’n gyn slinken de achtergebleven omhulsels vanzelf en neemt alles dan weer een normale grootte aan. Maar ik word nu wel goed in de gaten gehouden. Als ik meer dan 1 kilo per dag aankom moet ik gelijk naar het zkh. Maar heb wel het idee dat het nu een stuk beter gaat, veel minder pijn als afgelopen weekend.

Angeltje: Jeetje ik hoop echt mega hard dat alles goed blijft gaan met Woezel :kaars: Duim voor haar dat het bruinverlies gauw ophoudt!

Jij had dus ff een dipdagje gister, wat naar meis. De laatste loodjes zijn het zwaarst he… Veel succces bij de fysio, hopelijk brengt het wat verlichting!! En succes morgen bij de controle!

Wienie: Balen dat 100 mg. dit keer niet aangeslagen heeft. Ga heel hard duimen dat 150 meer voor je doet! Sterkte met de Provera dagen!

Bagheera: Hoe issie met jou?

Janine: Mooi herststukje zeg! Crea-bea heur :thumbup: :mrgreen:

Hoe is het nu met de kwaaltjes enzo?? ‘Nog verdachte’ dingen opgemerkt afgelopen dagen? Enne leuk dat je nu in mn hyve lijstje staat, hihi. Hoop echt dat je weer zwanger bent hoor en het dit keer goed mag blijven gaan!!

Nou hier eigenlijk weinig te melden. De buikpijn is gelukkig behoorlijk minder geworden. Vanmiddag mag ik even bellen voor de progesteron uitslagen van maandag. Ben benieuwd, maar weet ook dat een hoog progesteron nog niks hoeft te zeggen, helaas… Het is gewoon afwachten!!!

Liefs

Mar

Net trouwens gebeld met de assistente van mn gyn. Progesteron was 108 afgelopen maandag! Is toch best hoog dacht ik zo??

he mar, wil ene hoog progesteron gehalte zeggen dat je zwanger kan zijn? Stijgt t dan? En wat is normaal? Ik weet eerlijk gezegd niks hiervan, dus of t hoog is?

Wat denk je zelf, zwanger of niet? En heb je klachten? Hoeveelste cyclusdag zit je?

Mar22: Vervelend van die pijnscheuten enzo! Beterschap ermee.

Wow, spannend dat je 5 november mag testen, ik :pray: echt voor je!

Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.

Angeltje: alvast succes volgende week donderdag bij de gyn, hopelijk heb je een goede uitslag!

Fijn dat je vandaag al mocht komen van de fysio, heeft het al iets geholpen?

JanineB: wow, mooi herfststuk zeg! Echt heel leuk gedaan.

Fijn dat hubbie niet naar het buitenland gaat, heerlijk!

Groot gelijk dat je de 14e een test gaat doen hoor, ik :pray: voor je! :kaars:

Mouse: Fijn dat “de mannen” al beter zijn! En inderdaad raar dat ze zoveel snoep geven op het KDV en het niet mee naar huis geven… Groot gelijk dat je er wat van gaat zeggen hoor!

Woezeltje: sterkte meid! En inderdaad: beter dat je extra blijft en met een gerust hart naar huis kunt dan dat je strakjes alsnog met spoed terug moet, ookal is het erg saai om in een ziekenhuis te liggen. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws!

Wienie: hè wat vervelend dat bij de fm ze kleiner waren dan 10 mm :hug:

Schrijf het hier maar lekker van je af en ik :pray: voor je dat die operatie niet nodig is!

Ow Jippie, SPANNEND! Ik :pray: en mn duimen draaien hier op volle toeren voor je!

Egni: Beterschap voor je moeder en sterkte voor jou! Mijn moeder heeft ook op de IC gelegen ( alweer een jaar ofzo geleden) en het is toch ingrijpend! Fijn dat d eoperatie goed verlopen is, hopelijk is zo gauw weer op een gewone afdeling.

Hier gaat alles rustig aan. Vandaag is hubbie zijn auto verkocht. we hebben nu allebei een auto en omdat ik stop met werken kunnen we er strakjes geen 2 onderhouden. We hebben toen besloten om allebei de auto’s weg te doen en dan een dieselbusje te kopen. Dus vandaag voor de laatste keer in de auto gezeten. Jeetje, ik moest me toch :cry: :cry:

Het is een hele fijne auto die nu voor export naar Afrika gaat. We zijn ermee naar Engeland geweest, Duitsland, Disneyland Parijs, enz. en hij heeft ons nooit laten staan.

Raar dat ik dan ineens zo moest huilen om een auto, dat wordt nog wat als de mijne verkocht is…

En ik weet dat we over anderhalve maand er iets moois voor terug krijgen en we hebben nu natuurlijk een hele leuke bus gezien, maar dan nog…

Ik merk sinds dat het weer zo omgeslaan is dat ik meer moe ben en meer zin heb om te slapen. Pfff kunnen we deze regenachtige herfst niet overslaan en weer naar het voorjaar gaan? :wink:

Verder gaat het wel goed hoor, heb alleen vandaag veel harde buiken dus ik hang maar wat voor de tv, beetje achter de pc en een klein wandelingetje buiten.

Owja, ik heb de assistente gebeld van de gyn en inderdaad is het een vergissing. 21 November moet ik terug komen voor de uitslag en niet 15 december…

Foto van het kamertje komt er aan, maar ik ga nu weer ff in de bank hangen.

Nou… hèhè… ik heb EINDELIJK een operatiedatum.

Toen wij vandaag op het werk het OK-schema voor december kregen heb ik meteen de opname gebeld om mij in te plannen. En ja hoor… ook zij hadden het schema gehad. Poeh poeh… Kortom, op 4 december word ik EINDELIJK geopereerd. Natuurlijk onder voorbehoud. Want ja… dat móeten ze erbij zeggen. Maar ze gaan er álles aan doen om dit door te laten gaan. (Dit is ze geraden trouwens!)

Verder ben ik vanmiddag gaan praten met één van de klachtenfunctionarissen. Puur om mijn verhaal kwijt te kunnen en om haar te laten weten dat er dingen mis gaan bij de opnameplanning. Ze liet me weten dat ik zeker een gegrond verhaal heb om een klacht in te dienen. Toen de anesthesist (18 augustus) liet weten dat ik alleen in de hoofdlocatie geopereerd mocht worden hadden zij actie moeten ondernemen om een andere gyn te regelen voor de OK en mij daar in te plannen. En ze hadden niet moeten wachten tot ík ging bellen op 18 oktober. Kortom… waarschijnlijk ga ik er een officiële klacht van maken.

Maar in elk geval staat er voor mij nu een datum. Op 4 december ga ik verlost worden van mijn 2 grote vleesbomen en poliep.

Liefs,

WendyD

Hallo allemaal,

Bagheera: wat hormonen al niet met je kunnen doen hè? Huil maar even lekker uit om jullie autootje hoor. Over een maandje ben je het allemaal weer vergeten :wink: . Ik heb gisteren hartstochtelijk zitten huilen toen er een stukje op Discovery was over olifanten. Er ging een jong olifantje dood. Echt blèren hoor :cry: . En verstandig dat je even lekker een dagje rustig aan doet als je merkt dat de harde buiken weer erger worden. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.

Mar: fijn dat de buikpijn minder is geworden en dat je progesteronwaarde goed was!!! Nu snel op naar 5 november. Duimerdeduimerdeduim!!!

De fysio gisteren was erg fijn. Wat tips gekregen over mijn houding (wat hij al met erg mee vond vallen) en even lekker gekraakt en gemasseerd. Ik heb nog wel last, maar merk wel dat het ietsje minder is. Ook heb ik oefeningen gehad, dus die moet ik nu trouw blijven doen. Volgende week mag ik weer komen.

En verder ga ik zometeen naar de gyn. Ben benieuwd of hij dit keer wat duidelijker is :? . Ik hoop ook dat ik geen inwendige ondezoeken meer hoef, heb er echt even geen zin in… Maar goed, we zien het wel.

Woezeltje moest gisteren ook nog in het ziekenhuis blijven, maar mocht wel wat vaker uit bed. Vandaag mag ze echt van de zaal af en als het goed blijft gaan mag ze hopelijk nog deze week naar huis… :thumbup: dus!! Zo sneu allemaal nu haar verlof net is ingegaan.

Meiden, ik ga naar de gyn.

Liefs Angeltje

Hallo meiden,

Ik kom net van de gyn vandaan en ik mag in mijn volgende cyclus puregon en pegnyl gaan spuiten! Wie van jullie gebruiken dit nu??? :oops: Marr toch??sorry kan het soms moeilijk bij houden.

Hij heeft me uitgelegd hoe het werkt en ik moet zeggen dat het scheelde dat ik de termen allemaal al kende van hier!

Hte betekend dat ik dus wel weer vaak op en neer moet naar de gyn voor echo’s enzo. Maar ik vind het ook wel fijn dat we nu iets nieuws gaan proberen.

De gyn vertelde ook dat als dit aanslaat maar ik na 4 keer nog niet zwanger ben hij het wil gaan combineren met iui.

Op zich gaat het nu dus wel heel snel maar heb ik toch weer een iets positiever gevoel. misschien komt het toch nog wel goed met ons!!

Marr, hoe is het met je? Nog ergens last van door de overstimulatie of misschien wel verschijnsellen?! ik duim nog steeds voor je!

Angeltje succes bij de gyn vandaag.

Wat naar dat woezel nog steeds in het ziekenhuis ligt. Hoop echt dat ze snel naar huis mag!!!

Wendy wat fijn dat er eindelijk een operatiedatum is!!! Voor je het weet is het al 4 dec!!!

Janine, hoe voel je je nu??? nog verschijnsellen???

Duim voor je!!!

Liefs Egni

Hi ladies,

Angeltje: Hoe is het gegaan bij de gyn vanmorgen?? Goed je oefeningen doen he van de fysio :wink:

Fijn te horen dat Woezel van bed mag nu en het beter gaat, hopelijk is ze gauw weer thuis en blijft de kleine uk nog ffies zitten!

Bagheera: Hey meis, die hormonen zijn niet niks hoor. Huil maar even lekker uit hoor om het autootje, hopelijk went het busje gauw! En lekker rustig aan doen als je harde buiken hebt!

Wendy: Nu kan het echte aftellen dus beginnen, voor je het weet is het 4 december. Sterkte!

Wienie: Een hoog progesterongehalte bevestigd iig dat er goede eisprong of in mijn geval sprongen geweest zijn, maar ja dan is het nog weer wachten of daar nu eindelijk eens een zwangerschap uit ontstaat!!!

Egni: Dus jij moet nu ook aan de Puregon en Pregnyl. Ik gebruik sinds deze maand precies hetzelfde. Het prikken valt me heel erg mee trouwens, zag er onwijs tegenop. Neem aan dat jij ook zo’n Puregonpen krijgt, dat is te vergelijken met een insulinepen. De Pregnylspuiten vind ik wel hele gemene prikken, maar gelukkig is dat maar 1 x per maand :wink:

O ja vergeet niet om bij je verzekering te checken of het vergoed wordt, ik was vorige maand 600 euro kwijt en heb nu pas de goedkeuring van het IZA.

Per ampul kost Puregon bijna 150 euro, ik deed er 4 dagen mee, dus reken maar uit…

Jippie, Mouse, Janine, Kaatje: Jullie nog nieuws? :-*

Nou ik ben nog druk aan het broeden :mrgreen:

Voel me niet echt anders ofzo. Ik heb me voorgenomen me ook niet te gaan focussen op elk pijntje of wat dan ook. Vorige maanden voelde ik altijd van alles en werd elke keer weer ongi, dus ik trap er niet meer in :hand:

Ik ben wel superblij met m’n progesteron van 108, want heb nog eens even goed gezocht en dat is toch best wel hoog :slight_smile: We zien het wel…

Liefs

Mar