Hallo allemaal!!!
Hier ben ik weer!
Weet niet of jullie het vergeten waren maar ik was op vakantie.
We waren in turkije [alanya].
We hebben het heel lekker gehad maar ook wat slecht weer.
De tweede dag waren er tornado’s op zee te zien. Misschien hebben jullie dat wel op het nieuws gezien. Ik vond het wel eng want je weet natuurlijk nooit wat zo’n ding gaat doen.
Gelukkig konden we ook nog een paar dagen naar het strand.
Ik ben vandaag weer begonnen met mijn eertse van de laatste reeks clomid. Ben dus op dag 31 weer netjes ongi geworden helaas.
Heb nu nog weinig hoop voor deze ronde. Donderdag 2 nov. weer eens naar de gyn en zal ik meer uitleg krijgen over het spuiten.
Jullie hebben natuurlijk lekker veel geschreven, heb dus nog even nodig om op iedereen te reageren maar wil alvast dit zeggen:
marr: ik zat net even snel te lezen en dacht wauw drie mega eitjes maar zie dat het niet mocht baten. Wat jammer zeg. Ik hoop echt dat ze als nog springen dus klus toch nog maar even door hoor!!
Je mag echt wel even verdietig zijn hoor geef je zelf er maar even tijd voor. Het moet er soms gewoon even uit. Daarna vind je vast weer snel nieuwe moed!
:-
Angeltje, Wat fijn dat je weer thuis bent en dat de weeenremmers goed hebben gewerkt!!!Ben blij voor je!!
Houdt je nu maar echt rustig! laat je mannetje maar even voor je lopen haha!!!
Bagheera, ook al in het ziekenhuis geweest jeetje!! Maar nu weer thuis zie ik?! fijn!!!
Let goed op je zelf en hou je rustig hoor!!!
Op de andere meiden ga ik binnenkort weer reageren!
Allemaal een dikke :-
O ik las iets over hyves ja heb ik ook lijkt me leuk om jullie toe te voegen!
Ik ben ing26
Egni
Lief dat jullie naar mij vragen. Met ons gaat alles goed hoor. Ik had echt niet gedacht dat het bij jullie zo lang zou duren voordat jullie zwanger zouden zijn. Jullie ook niet, dat weet ik.
Ik blijf voor jullie duimen en .
Hoi meiden!
Er is weer lekker veel geschreven zeg!!! :mrgreen:
Wienie: succes morgen! Hopelijk een positieve samenlevingstest en natuurlijk een groeiende follikel!!!
Mouse: super dat de nacontrole bij de gyn goed was! En ja, spannend hoor weer die wachtweken!! Duim heel hard door hoor!!!
Janine: ja liedjes kunnen echt emoties losmaken he! Maar dat geeft niets hoor, laat de traantjes dan maar lekker even stromen! Daar heb je alle recht toe!!! Je bent een geweldig lieve meid! :-
Paikea: kan me voorstellen ja, dat het wel lekker is om uiteindelijk na een keizersnede toch wat meer uurtjes te krijgen van de Kraamzorg. Ik wacht het wel af. Ze gaf al wel aan dat het mogelijk is om wat meer uren te krijgen!
Ik ben ook blij je weer regelmatig te horen! Ben blij dat het goed met jullie gaat! :-
Mar: jeetje…ben er helemaal stil van!! Wat vind ik dit erg voor je! Ik kan me je frustratie zo goed voorstellen! Hoe kan dit nu??? Lieve schat, ik denk aan je en duim met alles wat ik in me heb dat ze echt nog heel snel springen!!!
Jippie: hé meis!!! Wat fijn om je weer even te horen!!! Balen dat je nog geen internet hebt!
Dus de eitjes groeien nog niet goed genoeg? Hopelijk komt daar snel verandering in. Ik hoop echt op een positieve IUI poging deze keer, echt ik hoop het echt!!!
Bagheera: Ja, ik heb Reiki, maar alleen Reiki I. Ik ben nu verder gegaan met Healing. Mouse heeft inderdaad ook Reiki, zij is zelfs Reikimaster! Leuk dat jij daar ook interesse in hebt!
Ben blij dat het goed met je gaat. Ik hoop echt dat het zo blijft hoor!!
En fijn dat alles in orde was bij de vk!
Egni: Welkom terug!!! :-*
Nou, vandaag weer bij de gyn geweest. En het is en blijft een keizersnede en we weten ook de datum al… maar… die blijft geheim!!! :mrgreen: Maar alles was goed, buik was goed gegroeid, bloeddruk was goed en het hartje klopte weer heerlijk!
Al met al erg spannend hoor… Zo raar om nu al te weten wanneer het komt!
En vandaag verlof gekregen! Heerlijk, lekker een tijdje niet meer naar het werk. Ik vond het vanochtend wel heel vreemd om weg te gaan met het idee om pas in februari weer terug te komen…
Slapen gaat nog steeds niet goed, maar het is niet anders. Nu ik verlof heb, kan ik 's morgens gewoon blijven liggen, misschien dat ik dan nog wat uurtjes mee kan pikken!
Liefs Woezeltje
Hallo!
Mar, wat 'n rotnieuws zeg… ik had zo’n goede hoop voor jullie, ik dacht echt nu gaat ze los. Maar nee hoor. Kan me voorstellen dat je even inzakt.
Take care, meid!
Angeltje, lekker gegeten??
Bagheera, wat fijn te horen dat 't goed met je gaat, en vooral met jullie kleine meisje!
Het is erg fijn om te lezen hoe je over haar groei praat! Leuk!!!
Wienie, jammer zeg. Hopelijk zie je met de volgende fm 'n mooi gegroeid eitje wat op springen staat!
Woezeltje, geniet er lekker van, van je verlof!
meiden: ik heb m’n theorie op zak! Ben met 'n 7 geslaagd en superdesuperblij!!!
Lief dat jullie aan me dachten
Vandaag ook weer 'n fm gehad: niets gegroeid en niets te zien. Ik had 't wel gedacht, maar niet gehoopt. Ze kijkt dinsdagochtend nog en als er dan niets groeit, gaan we de alternatieven bespreken en over naar de volgende stap.
Op zich vind ik 't niet erg, al besloeg me vanmiddag wel even de gedachte dat we kinderloos zouden blijven. Natuurlijk helemaal niet te zeggen, want we zitten pas op 't begin (kijk naar velen van jullie die mij voorgingen en nu zwanger zijn of 'n kindje hebben!!). Maar ik zal toch blij zijn als we ook 'n keer wat leuker nieuws mee naar huis krijgen… :?
Heb uit teleurstelling gewoon 'n sigaretje gerookt vanavond. :roll:
Iemand vroeg over ons beroep: Ik ben office manager bij 'n ICT bedrijf, waar ik ook 'n gedeelte administratief (boekhoudkundig-administratief) werk verricht. Erg leuk, tussen alle mannen :mrgreen:
Fijne avond meiden!
Liefs,
Kaatje
Hoi meiden,
Kaat: gefeliciteerd met je examen!! Super hoor. Het andere nieuws is helaas wat minder leuk , ik hoop dat daar dinsdag nog verandering in komt. Het is af en toe heel moeilijk om positief te blijven, ik hoop voor je dat je snel weer nieuwe moed vindt :thumbup: .
Woezeltje: ik hoop dat je idd nog lekker op je bedje ligt, een beetje uitslapen en niet zoals ik alweer sinds half 7 wakker bent :wall: :mrgreen: .
Paikea: fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat je zo lief blijft hopen en duimen voor de meiden hier :-*
Egni: sorry, was idd vergeten dat je met vakantie was :oops: . Nou, super in ieder geval dat jullie het naar je zin hebben gehad!! Balen dat je weer ongi bent geworden meis, ook voor jou zou het nu wel eens fijn zijn om wat beter nieuws te hebben. Ik duim op de volgende ronde!!!
Bagheera: super dat het zo goed gaat met jullie meisje en dat de harde buiken ook minder en minder pijnlijk zijn. En leuk hè, het inrichten van de babykamer. Ben benieuwd naar het eindresultaat!!!
Mar: ik begrijp goed dat je er even doorheen zit, maar ook een gyn kan zich makkelijk vergissen hoor. Er is niets zo onvoorspelbaar als eitjes/zaadjes en baby’s :mrgreen: . Dus nog even doorknuffelen hoor, je weet maar nooit… Dikke knuffel meis!!!
Mouse: ik hoop dat die mannen van jou snel ophouden met proesten en dat ze jou lekker ongemoeid laten. Maarja, je kunt het natuurlijk niet laten om Brent (en hub natuurlijk ook) lekkere kusjes te geven :mrgreen: . Dan is het toch een beetje je eigen schuld als je het ook krijgt hoor (geintje).
Jippie: wat balen zeg, dat je i-net zo lang op zich laat wachten :wall: . Hopelijk is het nu snel geregeld… En verder, ja, het is idd geen pretje, al die onderzoeken. Maarja, het is vor een goed doel hè. Het zou fijner zijn als het allemaal anders kon en niet zo’n medische toestand zou worden, maar het is helaas niet anders… Ik vind het echt knap van je hoor, dat je toch zo positief blijft. Hopleijk is het allemaal niet nodig en gaat het deze ronde met de IUI gewoon lukken. Daar duimen we op!!! :thumbup:
Het etentje was heerlijk hoor. Alleen veel te vet gegeten natuurlijk en vervolgens de hele nacht met brandend maagzuur wakker gelegen… Maar ik had het er voor over :mrgreen: . Verder ben ik gisteren een dagje met hub meegeweest op de vrachtwagen. Was zijn ideetje, dan weet hij tenminste zeker dat ik een dag niets doe en alleen maar kan zitten, liggen (bed in zijn vrachtwagen) en een boekje lezen . Ik moet zeggen dat het me goed is bevallen. En vandaag mag ik naar de gyn nog voor nacontrole a.g.v. de ziekenhuisopname. Ik ga er vanuit dat alles goed is, maar hoop wel onze frummel nog even te mogen zien op de echo :inlove: .
Liefs, Angeltje
(ik heb trouwens geen hyves, gebruik msn al amper :lol: )
Hoi allemaal,
Jeetje, wat is er weer veel geschreven! Hier maar weer eens een berichtje bij mijn schoonouders vandaan. Ik moet toch een beetje op de hoogte blijven, hè?
Mar: Hoe gaat het nu met je, meis? Wat vreselijk balen dat het waarschijnlijk niet meer een goede eisprong gaat worden. Alles ging zo goed en dan heb je dit weer… Hoe nu verder dan? Eerst je ongi afwachten en dan daarna Puregon in combinatie met Pregnyl spuiten? Ik vind het echt zoooo vreselijk klte voor je! Ik hoop echt dat alles nou eindelijk een keertje goed mag gaan voor jullie, wordt wel eens tijd! Sterkte en je mag me altijd bellen/mailen/smsen, dat weet je! :-
Woezeltje: Aaaaaahhhh, waarom mogen we de datum van de keizersnede niet weten??? Ik ben zo nieuwsgierig! :mrgreen: Nee, joh… ik snap dat je dat lekker voor jezelf wilt houden, is het toch nog een beetje een verrassing voor iedereen wanneer de beeb komt, toch? Alles is al zo gepland op deze manier, dus je hebt helemaal gelijk hoorrr!
Alles goed met de rest van de meiden hier? Ik mis jullie allemaal wel, hoor! Ik vind er niks aan dat ik niet op de hoogte ben van al jullie dingetjes en ik niet zo actief kan meekleppen. :?
Vanochtend weer voor een fm geweest. Yeeaaaah, eindelijk vooruitgang. Afgelopen dinsdag is de dosis Menopur verhoogd en dat is aangeslagen. Vandaag zat er een follikel van 16 mm. Ik moet vandaag en morgen nog Menopur spuiten en dan zondagavond de Pregnyl zetten, dinsdagochtend hebben we de inseminatie. Nummer negen alweer… Aan de ene kant verwachten we er helemaal niks meer van, maar je houdt toch een beetje hoop en denkt toch stiekem van: Jee, stel nou eens dat het nu toch nog raak is? Dan zouden we de IVF kunnen afblazen. Maar goed, dat is te mooi om waar te zijn. Maar wie weet, we hebben toch weer een kansje en dat is al heel wat! Duimen dus maar weer! :shifty:
Fijn weekend iedereen en hopelijk weer tot snel!
Dikke knuf voor jullie allemaal!
Liefs,
Jippie
mar22: nee ik heb geen hyves, maar ik zit er over te denken om daar ook es te gaan kijken. En als jullie dat neit erg vinden, show ik de spulletjes als alles in de kamer klaar staat.
egni: wow spannend, we hebben het zeker op TV gezien van die tornado’s op de zee… Fijn dat je heelhuids weer thuis bent en het ook fijn hebt gehad daar, ondanks het weer wat een paar dagen slechter was!
Woezeltje: Is healing ook een vervolg op reiki dan? Of is dat weer een andere “tak� zeg maar? Ik heb er nog niet van gehoord.
Wel leuk, want tijdens de haptonomische begeleiding herken ik wel dingetjes van de reiki
Geniet van je verlof en zeker ’s morgens lekker uitslapen!
Kaatjes: wat vervelend dat er geen eitjes gegroeid zijn. Ik wou dat ik iets voor je kon doen meis
Sterkte.
Schijnbaar heb ik ergens gemist dat de uitslag bekend is van je examen, dus alsnog bij deze: gefeliciteerd!
Angeltje: wat leuk zeg, een dagje mee op de vrachtwagen! Mijn man heeft het ook een keer beloofd, maar wanneer het zover is ( als hij zeker weet dat de baas neit in de buurt is) is maar afwachten. Fijn dat je lekker gegeten hebt, alleen jammer van die maagzuur ’s nachts. Mag je er geen Rennies ofzo tegen innemen?
Fijn dat het verder goed met je gaat.
Jippie: fijn dat je weer iets van je laat horen! Goed nieuws tijdens die fm zeg! ik mee dat het deze keer aanslaat, ik gun het jullie echt van harte!
Wij zijn vanmorgen bij de gyn geweest voor een gesprek over de bevalling en die bacterie.
Kort maar krachtig: de bacterie is weg dus we konden weer naar huis… :shock:
Tja toen zaten we daar… dus ik ben maar gaan vragen hoe en wat verder. Tijdens de opname hebben ze dus urine 3 keer gecontroleerd op blaasontsteking en dus blijkbaar ook op die streptokokken bacterie. Fijn dat ik dat dan ook weet.
Maargoed, de bacterie is weg, verdwenen, dus over 4 weken moet ik nog een keer urine weg brengen om te kijken offie nogsteeds weg is en over 5 weken weer terug naar de gyn om de uitslag te horen. En als het dan wel gevonden wordt, dan horen we pas hoe en wat tijdens de bevalling. Dat betekent dat we 15 december bij de gyn verwacht worden terwijl ik 19 december uitgerekend ben…
Het is te hopen dat ons meisje er dan nog zit, want als de bevalling eerder begint… tja wat dan?
Dat ben ik dus vergeten te vragen maar dat vraag ik wel aan de VK over 2 weken.
Verder rustig aan blijven doen. Eigenlijk zou ik hierna nog 1 week werken en dan zou mijn verlof in gaan, maar de gyn ziet het niet zitten dat ik nog aan de slag kan, aangezien ik volgende week vrijdag de nacontrole heb van de opname…
Gelukkig is de bacterie in ieder geval weg, das al goed nieuws!
Hey forumdinnetjes,
Kaatje: Bah, bah wat een rotnieuws zeg! Ik had gezien je bijwerkingen echt het idee dat het aan ging slaan, echt rot voor je meis :hug:
Ik hoop natuurlijk dat het alsnog komt en dinsdag er iets te zien is. En als je moet spuiten ofzo, je mag me altijd alles vragen he, ik zelf zou ook niet gelijk voor een LEO behandeling gaan, maar dat is heel persoonlijk. Koppie op :-* O ja en nog van harte met het behalen van je examen!!!
Egni: Ik had je al even toegevoegd op hyves, maar dat had je vast al gezien hihi :mrgreen: Echt leuk dat ik nu een beeld bij je heb! Was dus ook helemaal vergeten dat je op vakantie was :oops:
Ondanks het slechte weer soms nog wel een beetje naar jullie zin gehad?
En wat balen dat je weer :evil: bent geworden, echt zooo naar. Ik gun het je zo, jullie zijn al zo lang bezig ook! Hoop dat de laatste ronde met clomid toch nog z’n vruchten af mag werpen
Woezeltje: Ahh wat flauw, mogen wij de datum echt niet weten?
Hihi genieperdje :mrgreen:
Fijn dat je cursus reiki zo goed bevalt! En hoe bevalt het verlof je eigenlijk? Het is vast wennen?
Angeltje: Wat leuk dat je met je man mee geweest bent op de vrachtwagen! Is hij nationaal of internationaal chauffeur? Hihi hij zal wel gedacht hebben, Angeltje mooi bij mij, straks gaat ze toch eigenwijs doen :naughty:
Jippie: Ik ben echt blij voor je dat je follies nu zo goed zijn doorgegroeid!! :thumbup: En hetzelfde geld voor jou he, dat weet je je kunt altijd bij me terecht!! Ik gun het jullie ook zoooo ontzettend!! Ga heel hard duimen voor je, en je weet maar nooit, niet de moed opgeven! Ook al is het al de 9e poging, er zijn kansen!! Oooo wat hoop ik voor jullie dat IVF niet nodig zal zijn
Bagheera: Blij te horen dat de bacterie weg is zeg! Maar wat vreemd dat je 15 december dan pas bij je gyn terecht kunt terwijl je de 19e uitgerekend bent. Ik vind dat niet echt acceptabel eerlijk gezegd, want stel dat de bacterie nu niet helemaal weg is?? Indd echt even aan je VK vragen over 14 dagen meis. Misschien hebben ze er niet zo goed bij nagedacht in het zkh?? Vreemd hoor. En natuurlijk is het goed als je foto’tjes plaatst wanneer alles klaar is!!!
Eindelijk weer weekend!!!
Ga zometeen met mn ouders, hub en zusje + vriend uit eten naar een kiprestaurant dat vorig jaar onder handen is genomen door Herman den Blijker (je weet wel die dikke kok van rtl 5 )
Onbeperkt kip eten met patatjes en salade, mjummm heb nu al trek :drool:
Morgen heb ik afgesroken met een vroegere vriendin die ik echt al bijna 6 jaar niet meer gezien heb, ook via hyves weer tegengekomen, echt leuk!!
Allemaal aan de hyves dames, weet ik eindelijk hoe jullie eruit zien :mrgreen:
Verder gaat het eigenlijk wel weer goed, ik heb geen idee wat mijn behandelplan nu gaat worden, wil maandag goed om tafel met mijn gyn. Zijn nu bijna 1,5 jaar bezig en tot nu toe nog geen echte kansen gehad…
Liefs en knuf
Mar
Hallo meiden,
Hoe is 't hier? Ik heb/had een beetje een baaldag, na mijn fm, maar net lekker gesport en dat heeft geholpen, ben wel weer beetje blij.
Vandaag samenlevingstest en fm, dag 14. Samenlevingstest was goed, de zwemmers zwommen, dus dat was al wel fijn, maar er was nog geen groter ei te zien wat er echt uitsprong. Nu moet ik dinsdag dus weer terug voor een meting en dan moet er toch wel iets te zien zijn…anders? Vorige keer had ik op dag 10 niks, dag 13 ei van 17 mm en is ie waarschijnlijk dag 17 gesprongen…nu dus dag 14 nog niks. Ik baalde dus want ben bang dat het deze keer dus niks is. En ik dacht van wel vanwege al die bijwerkingen, maar dat hoeft dus niks te betekenen. Denken jullie dat er nog iets kan groeien nu? Heeft iemadn dat ook wel eens hier, pas dag 18 iets te zien? Zo positief als ik ene moment kan zijn, zo moedeloos voel ik me dan nu weer…
mar, balen zeg van die eitjes, het zag er zo kansvol uit! Maar hopelijk komen ze met een goede volgende stap, geen kansen is natuurlijk niet eerlijk!
Angeltje, gelukkig nog zachte kleertjes?! Lekker gegeten?
Jippie, hopelijk zijn de zwemmers goed voor IVF, maar wie weet is t deze keer al wel raak! Ik duim hoor!
mouse rustig aan! Ziekjes worden willen we niet!
bagheera, zeker leuk he, alles inrichten? Jullie meisje is er vast heel blij mee! Wij krijgen ook een zogenoemd “vrijadvies” Maar dat op commando zo 's ochtends vroeg beviel me helemal niet. Gelukkig was de test goed, dan hoeft t vast niet meer voorlopig.
egni, lekkere vakantie gehad dus?! Die tornado’s waren idd op tv hier!
woezeltje, raar dat je de datum al weet lijkt me, maar wle ook heel leuk en spannend, je weet echt vanaf wanneer je mama wordt!! Wij zijn benieuwd wanneer!!!
kaatje, voor jou dus ook niks te zien, toch wel balen he. Welke dag was dit voor jou? ik moet ook di terug…voor ons allebei dus even spannend
Zo, nu lekker douchen! Tot van de week!
Liefs wienie
Hoi Wienie,
De hormonen kunnen nog best wel aanslaan, hoor! De moed nog niet opgeven, want zo ver ben je nog niet in je cyclus.
Bij mij is de werking heel verschillend. De ene keer heb ik al op dag 17 de eisprong en is er bij de eerste fm meteen al wat te zien en een andere keer duurt het een hele poos. Deze ronde hebben we de IUI op dag 24, maar ik heb mijn eisprong zelfs nog wel op dag 34 gehad. Alleen hangt het wel heel erg van je gyn af hoe lang je mag doorgaan en mag afwachten. Toen ik nog bij een algemene gyn liep, werd het altijd afgebroken als er op dag 20 nog niks te zien was. Alleen duurt het bij mij soms even voordat er een reactie komt, dus ik heb menig keer voor niks hormonen genomen (Clomid) en dat het op helemaal niks uitliep. Alleen kreeg ik dan de volgende keer niet een hogere dosis en zo hebben we wel een jaar verspild, doordat Clomid gewoon niet geschikt voor mij was en ik er niet op reageerde :? Nu lopen we al bijna een jaar op de fertiliteitsafdeling en daar wordt net zo lang gekeken met fm’s totdat er wel een reactie te zien is. Zodoende dat ik ook pas een keer op dag 34 nog een IUI heb gehad. Of het moet natuurlijk wel heeeeeeel lang duren, dan wordt het wel afgebroken en wordt Primolut voorgeschreven om je ongi op te wekken. Maar dat doen ze niet zo snel. Dus dat hangt heel erg van je gyn af.
Dus het kan maar best zo zijn dat er bij de volgende fm wel wat te zien is, meid. Pin je niet te veel op dag 14 vast, dat je dan je eisprong moet hebben. Want dat kan ook gewoon veel later zijn (als je PCOS hebt in elk geval).
Heel veel succes & ik hoop dat er op de volgende echo wel wat te zien is! :-*
Groetjes,
Jippie
Jee meiden, ben zeker weer 2 dagen niet geweest! Wat is er veel geschreven!!
Jippie, mooi dat je toch dinsdag de iui kunt doen. Ik :thumbup: dat het nu wel raak is, zou toch geweldig zijn als je geen ivf nodig zou hebben.
Woezel, geniet je een beetje van je verlof? En lukt het slapen nu wat beter, of doe je 's middags een tukje op de bank?
Bagheera, klopt ik ben Reikimaster en volg daarnaast nog meer dingen op spiritueelgebied. Wat heb jij gedaan aan Reiki? Grappig trouwens dat je in de haptonomische zwangerschapsbegeleiding eea herkent, ik had dat ook bij mijn zwangerschapsyoga.
Egni, oeps vergeten, vroeg em al af waar je toch zat, maar op vakantie dus. Jammer dat je toch weer ongi bent geworden. Succes met je clomiddagen.
Kaatje, balen dat er nog niets te zien is. Ik duim heel hard dat de volgende fm wel resultaat laat zien!! En :-* :dance: met je examen!
Wienie, bij mij wisselde het ook erg de ene cyclus op dag 17 een sprong, andere cycli pas op dag 22 of zelfs 25, dus volgens mij kan het nog wel. Ik duim voor je
Angeltje, klinkt leuk zo’n dagje met je man mee. Heb je iig goed kunnen rusten en het was nog gezellig ook!
MAr hoe gaat ie? IS er uiteindelijk nog een eitje gesprongen of heb je pas volgende week weer controle?
Janine, weer druk meid? Hoe was het herfststukjes maken? Goed gelukt?
Nou ik ben nog niet aangestoken door mijn proestende mannen, maar ben benieuwd of ik het volhoud. Wat werk betreft, ik geef juridisch advies aan ondernemers, voor een grote dienstverlener. En Hyves?? Ik heb niet eens msn. Ik zal eens googlen.
Groet, Mouse
Mar22: Hoe was het eten? Hopelijk heeft het gesmaakt en was het erg gezellig!
Succes maandag bij de gyn, groot gelijk dat je er achteraan gaat.
Ik denk dat de assistente van de gyn zich gewoon vergist heeft, dus ik klim maandag maar even in de telefoon.
Wienie: fijn dat het sporten je een beetje helpt als je je even niet zo fijn voelt door alle stress enzo. Fijn dat de samenlevingstest goed was! En volgens mij was het bij mij ook zeer afwisselend wanneer ik een ei had, want de laatste keer zei de gyn: ik denk dat jullie maandag “aan het werk” kunnen gaan, want dan zallie wel gesprongen zijn.
Die maandag niet geklust omdat we allebei zoooo moe waren. Dinsdag was hubbie niet lekker, dus ik had al zoiets van: hè verdorie, weer een kans gemist. Uiteindelijk donderdags ofzo pas geklust maar niet meer omdat het moest.
En dat bleek dus uiteindelijk toch wel DE dag te zijn. Dus zelfs toen mijn eitjes groot genoeg waren zijn ze nog een dag of 4 blijven zitten…
Dus idd wat Jippie al zegt: pin je niet te veel vast op die 14e dag!
Ik voor jullie.
Mouse: ik heb alleen de inwijding gedaan. Ik zou bij die vrouw ook de voetreflex cursus gaan doen en daarna verder in de reiki, maar toen heeft ze mij erg opgelicht voor 160 € en daarom ben ik niet verder meer gegaan met haar en die cursussen.
Hey meiden,
Wienie: Ik sluit me bij de reacties van Bagheera en Jippie aan. Het is echt niet uitgesloten dat er niks meer gaat groeien hoor!! De 1e ronde met Clomid had ik pas een eisprong op dag 24, succes!!
Bagheera: Groot gelijk dat je morgen de assistente van de gyn opbelt!!
Hoop heel hard dat de bacterie wegblijft!!
Jippie: Je mag bijna aftellen!! Spannend, vanavond mag je de Pregnyl zetten toch? Succes meis!!
Hoe is het met alle andere meiden?
Hier niet zo denderend. Ik heb sinds 1,5 dag ineens een opgezette buik, duizelig als ik opsta, steken vooral recht en zelfs plassen doet pijn. Voor de grote boodschap durf ik niet eens meer naa de wc.
Als ik bijvoorbeeld alleen al mn benen over mekaar sla als ik ergens ga zitten krijg ik onwijze pijnscheuten… vertrouw het totaal niet :?
Doe vandaag heel rustig aan en hoop het uit te kunnen zingen tot morgenvroeg half 10, want het gaat niet goedkomen op deze manier…
Liefs
Mar
** breekt even in **
Hey Mar,
Dat klinkt inderdaad niet goed! Zou het toch nog een eisprong zijn van de 3 follikels, dat je daar zo’n last van hebt? Of groeien ze nog door dat je weet?
Aan welke kant zaten de follikels?
Liefs Dominique
Hallo meiden,
Allereerst even dit:
Gisteravond kreeg ik een telefoontje van de man van Woezeltje. En ja, het cirkeltje is nu compleet. Na mijzelf en Bagheera is nu ook Woezeltje opgenomen in het ziekenhuis .
Ze had al een paar dagen last van een vervelend zwaar gevoel in haar onderbuik en natuurlijk de pijnlijke harde buiken die ze al had en ze heeft daar ook nog wat bruinverlies bij gekregen. Daarom is ze gisteravond uit voorzorg ter observatie opgenomen, daar de placenta bij haar voor de baarmoedermond ligt en ze elk risico op bloedingen of dat ze zelf al gaat bevallen voor de keizersnede uit willen sluiten…
Ze heeft me zelf ook nog een sms gestuurd gisteravond en ze is erg positief en hoopt vandaag alweer naar huis te mogen. Even afwachten dus…
Woezeltje, we denken aan je en hopen dat je snel weer thuis bent!!! Dikke knuffel :-* :-* :-*
Liefs Angeltje
Zo, nu even op jullie allemaal reageren…
Mar: ik hoop dat je het een beetje hebt kunnen trekken met de pijn en dat je straks weet wat het is. Het zouden idd best de follikels kunnen zijn. Hopelijk betekent het dat ze alsnog zijn gesprongen en niet dat het cystes zijn. Ik duim echt heel hard voor je, je hebt het zooooo verdiend!!! Laat je straks wat weten?? :-*
En mijn hub is nationaal chauffeur, hij rijdt groente en fruit. Dus onze koelkast is altijd gevuld met verse groenten en fruit en hij is ook nog eens elke avond thuis. Wat wil je nog meer :mrgreen:
Mouse: Fijn dat je het hoest en proest-virus nog hebt kunnen ontlopen :mrgreen: .
Jippie: lief dat je toch telkens tussendoor even komt kijken hoe het hier gaat en zo met iedereen meeleeft. Je bent een schat :inlove: .
Wienie: ik heb dat ook een aantal keer gehad hoor, dat er op dag 14/15 nog niets te zien was. Als ik dan helemaal ontmoedigd was, bleek het een week later ineens wel zo te zijn. Ik moet er wel bijzeggen dat de dosis clomid bij mij toen nog verhoogd is omdat de cyclussen te lang waren. Maar niet opgeven hè? :thumbup:
Bagheera: wat een goed nieuws dat de bacterie weg is!!! Jammer dat het allemaal zo vaag gecommuniceerd wordt, maar het is in ieder geval wel positief!! Ik hoop dat het zo blijft :thumbup:
Vorige week vrijdag nog voor nacontrole bij de gyn in het ziekenhuis geweest. Ik moest bijna 3 kwartier wachten voor ik aan de beurt was. Heerlijk hoor, zo’n houten stoel als je al zo’n last van je rug hebt. Tevens had ik al vanaf het opstaan die dag al veel harde buiken, dus dat werkte ook niet echt mee. Vervolgens binnen bij de gyn heeft hij een echo gemaakt, ook nog een inwendige echo en getoucheerd. Vervolgens zei hij dat ‘op zich’ alles goed was :shock: . Toen ik vroeg wat ‘op zich’ inhield zei hij dat hij natuurlijk geen garanties kon geven op een gezonde baby maar dat alles er ‘in principe’ goed uit zag voor de duur van de zwangerschap. Lekker vaag dus. Ik wist meteen weer waarom ik destijds uit dat ziekenhuis weg ben gegaan toen we nog bezig waren om zwanger te raken… Ik kwam zelfverzekerd binnen en ben onzeker weer de deur uit gegaan. Ik moest ook nog bloed laten prikken, wat urine inleveren en er is een kweekje gemaakt (naar aanleiding van afscheiding) en moet dan volgende week donderdag nog een keertje terugkomen bij deze gyn. Maar goed, ik vertrouw maar gewoon op mijn eigen gevoel. Frummeltje is zo lekker beweeglijk de laatste dagen, dat moet wel goed gaan daarbinnen!!!
Ik ga sowieso zometeen even mijn huisarts bellen, ik heb echt zo’n last van 1 bepaalde spier op mijn rug de laatste dagen. Als ik net uit bed ben gaat het goed en na een halfuurtje begint hij alweer zeer te doen. Ik weet dan echt niet meer hoe ik moet zitten… (sorry weer voor deze klaagzang, ik ben echt nog steeds supergelukkig hoor. Hopelijk twijfelen jullie daar niet aan…)
Meiden, fijne dag vandaag!!
Liefs Angeltje
Woezeltje sterkte. Dat de kleine nog een beetje langer mag blijven zitten.
Jullie zwangeren hebben wel pech hoor.
Heey meiden!
Zo na 5 dagen werken weer even 3 dagen vrij, en even Kokken natuurlijk!!
Mar22, geen idee hoe mijn cyclus is. Aanstaande donderdag is het 28 dagen geleden dat ik gecuretterd bent. Dus nog even afwachten. Ow meid, tjonge wat balen zeg dat je eitjes nog niet gesprongen zijn, en dat na het zetten van de Pregnyl. En dan ook zo groot! Dikke :hug: Hoe is het vanmorgen gegaan?
Jippie, ik zal aan je denken dinsdag, hopelijk deze keer raak!! Ik kan met voorstellen dat zo een zaadonderzoek toch altijd weer even vervelend is. Wij hebben het maar 1 keer hoeven doen, maar het is zo raar en tegen je principes in.
Bagheera, ik zou best foto’s willen plaatsen hoor van het herfststuk, maar voor mij is het is stuk maar gewoon. Ik heb ook een bloemiste diploma (ach ja, van alle markten thuis), maar ik zal proberen of het nog lukt om even een foto te maken vandaag. Fijn dat de harde buiken minder zijn geworden!! En natuurlijk toppie dat het met de beeb goed gaat!
Egni, welkom terug! Ja ik heb het gezien van de tornado’s. Lijkt me best raar en eng om te zien ja! Balen dat je weer ongi bent geworden! Heb je het dan 6 maanden geslikt? Omdat je het hebt over je laatse reeks?
Kaatje, balen dat er niks gegroeid was! Op welke cd was de fm? Ach, en dat ene sigaretje… ik rook ook weer sinds de miskraam, niet veel hoor. Hele dikke :hug:
Wienie, fijn dat de samenlevingstest goed was! Wel een toestand heh, steeds die metingen. Jij ook een dikke knuffel!
Mouse, gelukkig ben je niet aangestoken door je mannen! Zijn ze alweer beter?
Woezeltje, ik denk aan je! Hopelijk blijft de beeb nog even zitten. Ik hoop snel weer wat van je te lezen! Hele dikke knuffel!
Angeltje, aardige gynaecoloog zeg, maar niet heus. Wat sprak die vaag zeg! Gelukkig zegt jouw gevoel dat het goed is, anders kan je er behoorlijk mee zitten! Succes meid!
Zoals ik al eerder vermelde, heb ik dus geen idee hoe mijn cyclus er deze keer uitziet. Ik voel wel het een en ander, maar waarschijnlijk zit dat gewoon weer tussen mijn oren. Ben 2 ochtendjes misselijk geweest, en af en toe voel ik mijn baarmoeder lekker. Ook had ik kramp een week geleden. Dat leek net weer zo een innestelings kramp. (ik weet van de zwangerschap na terug rekenen wanneer het eitje was ingenesteld, en voelde ik die dag ook zo iets) Maar ja, zoals ik al zei, het kan ook tussen mijn oren zitten. Verder doe ik ook weer de gekste dingen, zoals een keukenrol zoeken in de koelkast. Ik zit nu pas op cd 25, maar als ik 14 november nog niet ongi bent geweest, gooi ik er een test tegen aan. Waarom 14 november? Omdat dan mijn zwager jarig is. Ik vind het ook prettig om er dan een test tegen aan te gooien, omdat ik dan zekerheid hebt. Ik hoef pas weer in december naar de gyn, als er dan nog niks gebeurd is hoop ik dat ik weer aan de clomid mag beginnen.
Oja goed nieuws, hubbie heb geluister naar me en gaat niet naar het buitenland!! Jihaaa! (is een beetje raar gegaan op zijn werk)
Nou heel verhaal weer!
Knuffel en liefs.
Hey meiden,
Angeltje, bedankt dat je ons op de hoogte houdt, maar wat weer schrikken zeg!! De 3e van jullie die in het zkh ligt. Lieve woezel, als je dit leest heel veel sterkte en doe rustig aan. Ik denk aan je :kaars: :hug: Angeltje, als je haar nog spreekt wens haar heel veel sterkte van mij!!! Hoe gaat het met jou nu eigenlijk?
Janine: Hey wat spannend joh, al die symptoompjes enzo, o dat zou toch mooi wezen, ik gun het je zooooo meis
En lekker joh dat je nu 3 dagen vrij bent!! Hihi denk je overigens dat je het vol gaat houden niet te testen voor de 17e??
Maar ik snap het ook wel hoor, je wilt jezelf toch behouden voor een evt. teleurstelling.
Jippie: Alvast veel succes voor morgen!!! :-
Nou meiden, ik heb boven verwachting toch goed nieuws
Vanochtend ben ik gelukkig weer bij mn eigen arts geweest en die heeft bevestigd dat de gyno die ik vorige keer had een behoorlijke inschattingsfout gemaakt heeft. :wall:
Het waren achterblijfsels van de follikel zgn. gele lichaampjes die nog op mn eierstokken zaten, maar de follikels waren echt allemaal gesprongen
Mijn progesteronwaardes hebben dat bevestigd die waren heel hoog, 1 dag na de eisprong had ik een progesteron van 30 en het baarmoederslijmvlies is ontzettend ingedikt nu!!!
Ik heb wel een behoorlijke overstimulatie eraan overgehouden, daar komt ook de buikpijn en misselijkheid vandaan, mijn eierstokken zijn helemaal doorgezakt naar onderen en behoorlijk vergroot.
Maar nu komt het, ze zag dat het er misschien zelfs 4 waren ipv 3 :shock:
De 4e follikel heeft misschien verstoppertje gespeeld :eh:
Jeetje, ik had echt verwacht met een kuurtje Provera naar huis te worden gestuurd, had totaal de moed laten zakken. Maar als ik 5 november nog niet ongi ben mag ik van haar testen, spannend!!!
Vandaag nogmaals progesteron laten prikken en dan woensdag bellen voor de uitslag.
Vandaag is mn man ook jarig, dus dit was wel even goed nieuws! Ben zo opgelucht, maar moet wel rustig aan doen omdat ik zulke opgezette eierstokken en buikpijn heb, veel drinken enzo…
Pfieeeew, nu nog een weekje in spanning!!
Kus :-
Mar
Gefeli met je man!
En meid, tjee wat spannend zeg!