Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Dank jullie wel voor jullie antwoorden, ik ga eens even terug lezen wat er allemaal geschreven is!

JanineB: bedankt dat je het ook hier geplaatst hebt.

Ik zal even knippen en plakken, zodat mijn verhaal hier ook komt.

Ik ben sinds gisteren weer thuis gelukkig. Aangezien de harde buiken niet erger werden en juist net gisteren toen ik aan de schan lag, er helemaal niet waren, mocht ik vandaag naar huis.

Maar ik mag zeker niet gaan werken en moet rust houden. Volgende week moet ik terug komen voor controle bij de gyn in het ziekenhuis.

Ik weet niet goed hoe het nou precies heet, maar ik had ontsluiting van ongeveer 1 cm maar die baarmoeder"buis"/mond was wel gewoon 4,5 cm, zoals het hoort. Alleen het uiteinde was dus “week.”

Hopelijk snappen jullie het een beetje wat ik bedoel.

Aangezien de harde buiken wel blijven maar minder zijn geworden en ik nu dus geen pijn meer heb tijdens zo’n harde buik, mocht ik dus naar huis. Ik heb wel het rechtstreekse nummer van de afdeling gehad met een lijstje van wanneer ik moet bellen, die telefoon is zelfs 's avonds en in het weekend rechtstreeks door verbonden met de dienstdoende gyn daar.

En bij twijfel natuurlijk ook meteen bellen.

Dus nu ben ik weer thuis, moet rustig aan doen en mag zeker niet gaan werken. Maarja, op dit moment kan ik dat ook niet, aangezien ik wel erg moe ben.

vanavond had ik al een afspraak bij de VK staan en die gaat gewoon door nu ik weer thuis ben.

Jos zorgt er goed voor dat ik zeker niks doe en terwijl ik inhet ziekenhuis lag heeft mn moeder hier de huishoudelijke taken op zich genomen die ik eigenlijk nog had willen doen afgelopen dagen.

dus ik word goed in de watten gelegd

Bedankt voor jullie reacties, als ik weer wat langer rechtop kan zitten reageer ik wel weer op iedereen.

:-* ook voor jullie!

Bagheera,

Fijn dat je weer thuis bent! En geweldig dat je man en moeder zorgen dat je ook echt niet te veel doet. Was wel even schrikken het berichtje van Janine. Hoop dat je snel verder opknapt.

Mouse :-*

Mootje, ik werd na het stoppen met de pil maar niet ongesteld. Pas na 4 maanden. En daarna bleven de cycli lang (6-8 weken). Daarom mocht ik al na 9 maanden naar de gyn en het was meteen raak in de eerste ronde clomid. Als we klaar zijn om voor een 2e te gaan, mogen we meteen een afspraak maken bij de gyn. Ze vonden me zelfs oud, dus moest ook niet te lang wachten. Ben nu 33, en voel me nog niet oud. Vandaag ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden na de bevalling. Ik ben niet van plan om weer aan de pil te gaan. Ik ga mijn cyclussen bijhouden en weer temperaturen. Daar haal ik zelf veel informatie uit, omdat ik wel een eisprong van mezelf heb.

Heel veel succes.

Dag meiden,

Bagheera: Fijn dat je weer thuis bent, ik snap je uitleg helemaal hoor. Doe het lekker rustig aan de komende tijd he meis.

Ik schrok ook heel erg van het berichtje zeg. Laat je maar even lekker in de watten leggen door je moeder en hub!!

Mouse: O meid wat goed dat je dit weekend een eisprong gehad hebt!!! :smiley: Ben helemaal blij voor je joh! En dit zonder hormonen toch?

Hopelijk hebben jullie goed geklust hihi :mrgreen:

Nu dus weer op het wachtbankje, verwacht heel gauw naast je te komen zitten, misschien zit er er zelfs al hihi… Word weer aftellen geblazen!

Mootje: Ik had na het stoppen met de pil totaal geen cyclus meer. In totaal ben ik 9 maanden niet ongi geweest, toen doorgestuurd naar de gyn en is de boel opgewekt dmv Primolut. Daarna heb ik Clomid gekregen, dit heb ik 5 rondes gebruikt en inmiddels ben ik overgegaan op hormonen spuiten. Tot nu toe helaas nog niet die felbegeerde test in handen gehad!

Kaatje: Hihi die hiiteaanvallen zijn zoooo herkenbaar! Die had ik ook standaard tijdens de clomiddagen en soms ook nog wel tot een week erna. Is je moeder toevallig ook in de overgang? Die van mij wel en we hadden soms samen last van opvliegers. Ben er dus ook al maar al te goed op voorbereid :mrgreen: Heel veel succes he donderdag!!! Duim megahard voor je!

Wienie: Weer een beetje bijgeslapen inmiddels? Als het maar gezellig was toch? Ik heb het de afgelopen maand ook een keer erg bont gemaakt, maar dan kun je er voor je gevoel echt weer even tegenaan! Succes deze ronde meis!

Janine: Hoe gaat het met jou nu? Jammer dat het feest zo’n flop was, maar de breezers waren wel lekker begrijp ik :wink: Ik krijg altijd zo’n last van m’n zenuwen (in m’n tanden) van dat spul. Weet je al wat meer over je cyclus hoe die nu is? En lukt het emotioneel allemaal nog een beetje om het een plekje te geven?

Paikea: Fijn dat je eindelijk weer ongi geworden bent na je bevalling. Hopelijk hoeven jullie niet naar de gyn en anders heel veel sterkte!!

Woezeltje: Hoe is het intake gesprek gegaan vandaag met de kraamverzorgster? Hopelijk is het een beetje een leuke vrouw en heb je er een goed gevoel over!! Nog even doorbijten en je verlof staat voor de deur! Wat voor beroep heb je eigenlijk?

Fijn dat de babykamer zo lekker opschiet! Laat je ons het resultaat zien? Ben heel benieuwd!!

Angeltje: Lekker rustig aan blijven doen he!! Laat je maar lekker verwennen. Hoe gaat het nu met je? Geen bruinverlies meer gehad? En als je je ongerust voelt om wat dan ook, pak gewoon de telefoon he meid!

Daar is de vk voor, voel je niet bezwaard! Sterkte!!

Nou meiden, ik en mijn hub hebben alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen en toch de Pregnyl gezet en geklust. Ik heb voor woensdagmorgen een afpraak bij de gyn gemaakt zodat zij kan zien hoeveel er nu daadwerkelijk gesprongen zijn. De kans op een drieling is natuurlijk aanwezig maar wel afhankelijk van een heel aantal factoren. Ten eerste moeten alledrie de follikels gesprongen zijn, als dat al zo is moeten ze nog bevrucht geraakt zijn en moeten ze zich nog eens innestelen.We zijn al zo lang bezig en hebben al zoveel teleurstellingen te verwerken gekregen, dat we toch de gok hebben gewaagd.

Verwacht zo vanavond m’n eisprong(en) te hebben, maar misschien zijn ze ook al geweest, ik temp niet meer dus heb geen idee…

Liefs en :-*

Mar

Wienie: zo te lezen heb je je heerlijk uigeleefd tijdens het stappen!!! Lekker hoor een keer helemaal los!! :mrgreen: Alleen die dag erna he… :lol:

Angeltje: :-

Kaatjes: hoe is je examen gegaan vandaag?? Hopelijk heb je er wat moois van gemaakt en slaag je!!!

Mootje: ik had een hele onregelmatige cyclus: dan weer 3 maanden, dan weer wat langer… Ik ben na 6 maanden naar de ha gegaan en meteen doorverwezen naar de gyn.

Mouse: meis, duimerdeduimduim!!! Ik hoop echt op een positieve ronde!!! :kaars: :-

En heerlijk zo’n dagje zonder de mannen!!! Lekker een beetje aan rommelen e.d.! Heerlijk hoor!

Ellen: welkom meis!!! Heel veel succes!!!

Bagheera: fijn dat je weer thuis bent! Doe maar lekker rustig aan en denk alleen maar aan je beebje en jezelf!!!

Mar: spannend zeg… Zo te horen hebben jullie samen goed gepraat en het voor jullie gevoel juiste besluit genomen!! Duim voor je dat er iig minimaal ééntje bevrucht gaat worden hoor!!! :thumbup:

En ja, het gesprek met de Thuiszorg was erg verhelderend. Het was een aardige vrouw (zij doet alleen de intake, is niet de kraamverzorgster), we hebben echt een paar keer flink zitten lachen! Ik heb recht op de “standaard” 44 uur verdeeld over 8 dagen. Maar ja, als we idd een keizersnede krijgen, gaan daar natuurlijk de zh dagen nog vanaf. Dus hou ik zo’n 3 tot 4 dagen over. We zien het wel!

En ik ben beleidsmedewerkster Openbare Orde en Veiligheid bij een gemeente (ambtenaar dus… :mrgreen: ) en hou me dus bezig met rampenbestrijding en veiligheid. Er waren wat meiden die daar naar vroegen, dus bij deze! :wink: Ben ook wel nieuwsgierig wat jullie allemaal doen! (van Angeltje en Mouse weet ik het wel, maar de anderen niet eigenlijk…)

Liefs Woezeltje

Hey Woezel,

Fijn te horen dat de kraamverzorgster een leuke vrouw lijkt!! En wel jammer dat als je een keizersnede krijgt ze de uren die je in het zkh doorbrengt eraf trekken he? Een vriendin van mij was ziek geworden na de bevalling en lag zodoende een week in het zkh waardoor het recht op kraamzorg verdwenen was toen ze thuiskwam.

Dus jij bent beleidsmedewerker bij een gemeente? Hihi mijn hub ook, alleen dan in de R.O.! Ik werk trouwens als secretaresse bij een internationaal bedrijf, best leuk en afwisselend en leer er erg goed Duits, Engels en zelfs Frans spreken en schrijven. Erg afwisselend, maar soms ook weleens hectisch…

Liefs

Mar

Hé Mar,

Wat toevallig dat jou hubbie dat ook is! RO… daar heb ik heel weinig kaas van gegeten, ken wel wat van bestemmingsplannen e.d. maar verder…hahaha, gelukkig ieder zijn vakgebied! Maar RO is wel heel afwisselend en breed!

En jou baan klinkt ook erg leuk hoor! Talen spreken mij ook erg aan, was echt een talenmens op school. Ik ben er alleen nooit wat mee gaan doen! Vooral Frans vond ik erg mooi! Leuk hoor dat je dat daar allemaal leert!

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Hier ook weer even een teken van leven :mrgreen:

Woezeltje: fijn dat het gesprek met de thuiszorg zo duidelijk was. Ik hoop natuurlijk nog steeds van harte dat je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven, m.a.w., geen keizersnede… Duimerdeduim voor donderdag!! :thumbup: :-*

Mar: fijn dat jij en je hub er samen uit zijn gekomen. Ik had precies hetzelfde gedaan hoor, je wacht al zo lang dat je deze kans niet wil laten ontglippen. Ik duim echt heel hard voor je dat er minimaal 1 eitje bevrucht is!!! :pray:

Bagheera: doe maar rustig aan hoor, wij lopen echt niet weg :mrgreen: . Fijn dat je weer thuis bent en dat je zo in de watten gelegd wordt!!! Was alles ook goed bij de VK?

Wienie: heb je je kater weer een beetje bij kunnen slapen :wink: . Kan best lekker zijn hè, om je af en toe zo te laten gaan. Nu mag het idd nog :mrgreen:

Ellen: welkom hier!!!

Mouse: super dat je je eisprong hebt gevoeld. Ook voor jou ga ik weer heel hard duimen :thumbup:. En lekker hè, af en toe zo’n beetje rommelen in huis… Die 2 mannen van jou vermaken zich ook vast wel met elkaar :mrgreen:

Kaatje: hoe is het nu met de bijwerkingen van de clomid, is het al weer wat minder geworden? Ik hoop dat je er donderdag tijdens je examen geen last van zult hebben. Alvast veel succes!!

Mama2: hoe is het met jou? Heb je de huisarts nog gebeld of is het alweer wat minder met de buikpijn?

Gisteren bij de vk was alles in orde. Nog even goed met haar gesproken over de harde buiken en het zal er bij mij toch wel gewoon een beetje bijhoren. Het kindje is zo ontzettend druk in mijn buik (gelukkig!!) dat door het vele schoppen ik ook vaak harde buiken krijg. Daarbij speelde de stress van de afgelopen periode op het werk natuurlijk ook een grote rol en dat is nu gelukkig weggevallen. Verder moet ik het bloedverlies goed in de gaten blijven houden, hoewel het waarschijnlijk komt door een zeer goed doorbloede baarmoedermond. Mocht het helderrood worden of ik vertrouw het niet dan moet ik gewoon meteen bellen. Al met al gaat het dus prima en ben ik weer helemaal gerustgesteld.

Vandaag ben ik mijn eerste babywasjes aan het draaien. Het deed wel zeer om al die zachte/fluffy kleertjes in de wasmachine te doen hoor. Hopelijk blijven ze net zo zacht :?

Liefs, Angeltje

Hoi hoi,

even een kort ego berichtje maar, wnat heb t nog drukjes! Alles goed met iedereen?

Ik heb vandaag weer 1e meting van deze cyclus gehad, zola ik al dacht, niks te zien. Toch denk ik zelf wel dat het gewerkt heeft omdat ik de bijwerkingen weer erg had. Moet vrijdag terug, en dan gaan ze ook meteen een samenlevingstest doen, dus we moeten dan die ochtend verplicht klussen! Jeetje gek hoor. Weet iemand hoe dat gaat zo’n test en hoe lang t duurt? Ik ben wel blij dat ik nu weer controles heb, dan lijkt de tijd weer wat sneller te gaan. Zit vandaag op dag 11, dus dan is d ekans er weer een beetje! vrijdag dus dag 14. Ben benieuwd!

Tot snel weer!

Groetjes wienie

Hallo,

Mar, spannend zeg. Goed dat jullie het uitgebreid besproken hebben en ik duim dat er in ieder geval 1 raak is!!

Woezel, fijn dat de intake goed is verlopen. Morgen naar de gyn hè, ben benieuwd of je zonder keizersnede mag bevallen en anders weet je straks de datum, lijkt me best gek.

Angeltje, gaat goed met je als ik het zo lees. Tja die babykleertjes moeten nu eenmaal gewassen en de eerste keren kun je ook beter geen wasverzachter gebruiken, tenzij hypoallegeen, alhoewel Brent van de parfum van Robijn toch uitslag kreeg.

Wienie, bij een samenlevingstest nemen ze wat slijm uit je baarmoeder en kijken dan onder de microscoop of ze bewegende zaadcellen kunnen vinden. Duurt niet zo lang en je krijgt meteen de uittslag. Succes vrijdag!

Kaat, zijn de clomid dagen weer voorbij? Hoe is eht met de bijwerkingen?

Mama2, nog nieuws van de huisarts?

Joehoeoeoeoe, Jippie, voglens mij nog geen internet in je nieuwe huisje, maar ben wel nieuwsgierig of de iui al heeft plaatsgevonden.

Egni, hoe gaat ie? Volgens mij missen we je hier ook al eventjes.

Gisteren nacontrole gehad van de kijkoperatie. Alles was in orde. Ook deze gyn, gaat er vanuit dat mijn cyclus is herstelt en deelt de mening van mijn eigen gyn dat wachten tot december het beste is. Verder weinig nieuws, zit in de wachtweken nu blijft toch spannend.

Groet, Mouse

Hai hai

Ellen, van harte welkom!

Kaat, succes morgen, hopelijk is er verandering te zien bij de fm!

Woezeltje, heb je nu verlof?? Geniet ervan met hopelijk niet te vele harde buiken!

Mouse, mijn duimen draaien! Hopelijk heb je goed nieuws deze maand! Fijn dat de nacontrole goed was!

Wienie, iets te veel gedronken?? hihi, lekker heh, even uit je bol!!

Bagheera, hele dikke :hug: , de beeb moet nog wel ffies blijven zitten hoor!

Mar, spannend hoor!! Ik ben benieuwd of er straks eitjes bevrucht zijn, en dan ben ik ook erg benieuwd hoeveel!!

Angeltje, zijn de kleertjes nog zacht gebleven? Lijkt mij idd ook moeilijk om ze te wassen!

Van het feestje geen kater overgehouden. Wel lekker lang op bed gelegen, tot half 11!

Na aanleiding van een vraag van Mar, emotioneel gaat het toch best goed moet ik zeggen. Ik heb wel dat ik bij bepaalde liedjes of beelden op tv ineens kan gaan huilen, maar dat is dan zo ook weer over. Ik heb nog geen break down gehad.

Gisteren en eergisteren weer eens flink gesport, bent heavy en natuurlijk spierpijn :slight_smile: Vanaf vandaag weer een reeks van 5 werken. Morgen een workshop, gaan we een hefststuk maken, ach we zien wel.

Liefs, Janine

Woezeltje, ik heb ook een keizersnede gekregen en moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Toen ik thuis kwam, besloot de kraamzorg om verlenging aan te vragen. Dag ging heel gemakkelijk. Dus als blijkt dat je behoefte hebt aan meer kraamzorg, gewoon bespreken na de bevalling. Met een keizersnede kun je nog niet veel. Ik kon Kian nog niet eens in badje doen en mijn vriend ging al weer werken. Dus vond het wel fijn dat ze langer bleven.

Hallo,

Angeltje: Hoe zijn de babykleertjes uit de was gekomen? Nog steeds lekker zacht denk ik hoor!!! Hihi, maar snap je wel hoor, zou daar ook last van hebben.

Hoe gaat het verder nu met je? Geen bloedverlies meer gehad? Fijn dat je gerustgesteld bent door je VK meis, en ik denk dat jullie zoontje maar op voetbal moet als ie een jaar of 4 is :mrgreen:

Woezeltje: Hoe is ie? Kun je genieten van je verlof? Gaat het verder goed met de harde buiken enzo?

Wienie: Balen dat er nog niks te zien was, maar het kan indd nog heel goed hoor!! Heel veel succes met het ‘verplichte nummertje’ en de ST vrijdag! Wij mochten het gwoon de avond van te voren doen, als het maar niet voor 23.00 was. En onze ST was hartstikke positief overigens!

Janine: Ik vind je echt een ‘bikkel’, niet echt een toepasselijk woord misschien, maar je snapt vast wel hoe ik het bedoel!! Echt, je komt zo sterk over, en het is logisch dat bij bepaalde muziek en beelden het verdriet ineens komt. Het is ook niet niks wat je meegemaakt hebt. Goed van je dat je zo fanatiek gaat sporten trouwens :thumbup: Kun je even lekker je hoofd leegmaken en je op wat anders concentreren. Hoe is het met je cyclus eigenlijk nu?

Mouse: :thumbup: dat je cyclus indd herstelt is, zou toch prachtig zijn als het nu vanzelf kwam!! Ik hoop echt dat je je gauw zwanger mag noemen meid!

Jippie: Hoe is de fm gegaan dinsdag? Weet je al wanneer je voor de inseminatie mag?

Kaatje: En, en, en? Weet je al meer inmiddels? Hoo dat je goed bericht gehad hebt meis!

Excuse me als ik iemand vergeten ben!!

Met mij gaat het ff niet zo lekker, zit er even een beetje door…

Vanmorgen naar weer een andere gyn, aangezien mijn eigen arts nog steeds op vakantie is. Ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik zondagochtend toch de Pregnyl heb gezet en dat ik nu graag bevestiging wilde dat de follikel(s) ook daadwerkelijk gesprongen waren.

Nou, wat een nachtmerrie, ze zitten alledrie nog ‘netjes’ op mn eierstokken.

De grootste joekel is gewoon over de 27 mm.! :shock: Ik kon wel janken in die stoel! gewoon meer dan 72 uur na de Pregnyl en die roteitjes springen maar niet!

Ben het even helemaal zat, elke keer weer teleurstellingen te verwerken te krijgen. Dit gaat dus ook niet voor mij werken, wat nu dan?!! :cry: Maandagmorgen kan ik pas weer bij m’n eigen gyn terecht en tot die tijd dus helemaal niks en ook geen duidelijkheid…

Liefs

Mar

Hallootjes,

Mar: Potverdorie meis!! Waarom kan het nu niet gewoon eens een keertje goed gaan? Zeker nu je zo blij was dat het eindelijk aan leek te slaan… Maar bestaat de kans nu nog wel dat ze alledrie gaan springen? Ik hoop het zoooooo. Kan me voorstellen dat je het echt even gehad hebt, iedere keer weer die tegenslagen :cry: . Ik hoop dat het alsnog gaat lukken deze ronde. Dikke knuffel meis en ik denk aan je!!

:pray: Eitjes van Mar, spring, spring, spring!!! :pray:

(de kleertjes zijn trouwens nog lekker zacht hoor, gelukkig :inlove: )

Paikea: leuk dat we je hier weer wat vaker zien. Hoe is het met dat kleine manneke van je, gaat alles goed?

Janine: ik sluit me helemaal aan bij Mar, ik vind je ook echt een kanjer!!! Zo knap hoe je met je verdriet omgaat. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik je geen kanjer zou vinden als je je verdriet wel heel erg zou uiten, iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Lekker dat je zo fanatiek gesport hebt en veel plezier met de workshop morgen!!

Mouse: zeker spannend, die wachtweken. En eindelijk ook weer eens een reeële kans. Ik hoop zo dat het wachten voor jullie nu eindelijk beloond wordt!!! (Ik heb idd geen wasverzachter gebruikt…)

Wienie: ik hoop dat er vrijdag wel wat te zien is en dat de samenlevingstest ook goed zal zijn!!! Heel veel succes alvast!!!

Woezeltje: alvast heel veel plezier morgen op je laatste werkdag. Geniet ervan om de deur even een poosje achter je dicht te kunnen trekken en je te storten op bevallen en je kindje. En ook heel veel succes in het ziekenhuis morgen. Ik denk aan je en ik blijf nog even doorduimen meis!!!

Dikke knuffel!!!

Liefs Angeltje

(P.S. ik ga zo even lekker uit eten met hubbie. Nu kan het nog zo makkelijk hè :mrgreen: . Ik heb echt enorme trek in spare-ribs, mmmmm :drool: )

Hoi meiden,

Mar: Jeeeeemig meid… Natuurlijk heb je het even helemaal gehad, niet meer dan logisch! Zitten er eindelijk drie mooie follikels en dan springen ze weer niet. Al zullen ze dat nog wel gaan doen, hoorrr! Maar goed, wel een gedoe. Als je Pregnyl zet, verwacht je ook dat je keurig een eisprong gaat krijgen binnen 48 uur. Misschien nog een extra keertje knuffen, dan kan het alsnog wel raak zijn, hoorr. Maar ik snap ook dat je daar even helemaal geen zin in hebt, dat verplichte gedoe als je even niet in de stemming bent. :? Ik vind het echt heel erg balen voor je allemaal. Het mag nu ook wel eens een keertje meezitten, toch? Hele dikke knuf! :hug:

Bagheera: Hoe gaat het nu met je? Zijn de harde buiken weer een beetje verdwenen? Je moet de beeb nog even binnenhouden, hoor! :wink:

Angeltje & Woezeltje: Hoe gaat het met jullie en de beebjes? Ook alles nog goed?

Janine: Ik vind je een topmeid, hoor! Je doet het super en het is ook niet niks wat je allemaal meemaakt. Niet vreemd dat je zo nu en dan even emo wordt. Heel veel sterkte en ik denk aan je! :-

Egni: Hoe gaat het met jou?

Paikea: Leuk weer wat van jou te lezen! Alles goed?

Mouse: Ik ben blij dat alles in orde is! Ik hoop dat je cyclus zich goed herstelt. Maar ik hoop nog veel meer dat je die hele cyclus niet meer nodig hebt! :wink: Succes met de wachtweken, ik duim voor je!

Wienie: Succes vrijdag, ik hoop op een mooie uitslag van de samenlevingstest en dat er wat te zien is op de echo.

Kaatje: Hoe is het met jou? Hopelijk niet meer zo’n last van de bijwerkingen!

Ben ik nog iemand vergeten? Ik hoop het niet!

Hier gaat alles wel goed. Potverdorie alleen nog steeds geen internet! :twisted: Wat een gedoe allemaal. Het is volledig verkeerd gegaan en alles gaat bijelkaar langs bij de verschillende bedrijven, dus we zitten nog steeds zonder. Echt balen, ik heb er nu wel genoeg van! We hebben ook nog steeds geen telefoon… Voor de rest ben ik gisteren voor de 2e fm geweest. Ik zit nu op dag 17 en helaas alleen nog maar kleine follikeltjes van rond de 10 mm. De Menopur slaat deze keer dus niet zo goed aan. Bij mij is dat elke cyclus verschillend, wel irritant. Ik moet vrijdag voor de 3e fm en de dosis is nu verhoogd. Dus ik hoop dat er dan meer te zien is. Ik weet nog niet wanneer we de IUI hebben, dat zal wel zo ongeveer volgende week dinsdag worden, denk ik. Nou ja, nog een beetje geduld hebben.

Vandaag ook nog weer een afspraak gemaakt voor een 3e zaadonderzoek. Voordat we met IVF/ICSI beginnen wilden ze het zaad onderzoeken, dan wordt het bewerkt en gaan ze kijken hoe de aantallen na het bewerken zijn. Na het eerste onderzoek wilden ze nog eens kijken, maar op grond daarvan zou het IVF worden. Na de tweede keer waren de aantallen zo laag dat het ICSI zou worden, en dat was een beetje onverwacht, omdat we altijd wel ruim voldoende hebben, een heel eind boven de aantallengrens. (want anders hadden we ook geen IUI kunnen doen). Dus nu willen ze nog een keer gaan kijken. Wel irritant, want die onderzoeken doe je ook niet voor de lol. :? En op zich zegt het ook niks, want we zullen toch elke keer een grensgeval blijven en moet op het moment pas blijken of het IVF of ICSI gaat worden. Maar goed, toch maar weer een afspraak gemaakt. We hebben dat onderzoek over 2,5 week. Komt dus mooi uit met de IUI, kunnen we gewoon doorgaan met deze en een eventuele volgende poging. En hebben we geen last van dat onderzoek en hoeven we geen ronde over te slaan, dus daar zijn we wel blij om!

Iedereen heel veel succes & sterkte!

Dikke knuf voor iedereen en hopelijk weer tot gauw! :-

Liefs,

Jippie

HA Lieverds,

Mar, AAAAARRRRGH!! Ik baal echt stevig met je mee. Echt balen dat de eitjes niet zijn gesprongen. En logisch dat je het even niet meer ziet zitten. HEt blijft zo lastig om na ieder klap jezelf weer op te pikken en verder te gaan. Ik hoop adt er toch nog 1, 2 of zelfs 3 springen. een hele dikke knuf voor je :hug: :-

Angeltje, waren de spareribs lekker? Groot gelijk om dat nu nog te doen. Ik vind het ook altijd zo stom om een oppas te vragen om samen uiteten te gaan, ja slaat nergens op, maar op de een of andere manier doe ik dat tich niet zo snel.

Woezel, nog 1 dagje!!! Heel veel succes morgen bij de gyn, ik denk aan je. Slaap je ondertussen al wat beter?

Bagheera, hoe gaat ie? Zijn de harde buiken al vermindert?

Janine, :-
ook ik vind dat je het top doet en dat je af en toe emo wordt, ach dat geeft toch niet. Ik kan sinds de geboorte van Brent soms ook geen kinderliedje zingen zonder een brok in mijn keel, suf hè.

Mama2, gaat het goed?

Jippie, yes, daar ben je weer!! Balen dat het internet nog niet is geregeld. En spannend weer een iui poging in zicht. Ik duim voor jullie. En hoop dat je ook weer snel internet hebt.

Heb zelf niet zo veel te melden op het moment. Druk op werk en 2 mannen die erg lopen te hoesten, hoop dat ik niet ook verkouden ga worden.

Kus, Mouse

Thnx lieve meiden, heb echt veel aan jullie hoor. Zonder dit forum zou ik me soms echt geen raad weten! :-

Angeltje: Nog lekker gegeten gisteren met je hub? Indd nu kan het nog gemakkelijk hihi. Het is straks echt aftellen geblazen, zo fijn lijkt me dat!

En gelukkig dat de kleertjes nog lekker zacht zijn :wink:

Mouse: Bevalt je werk je nog steeds zo goed? Hopelijk is het niet te druk, want dat is ook weleens vervelend. En hoe is het met je mannetjes nu? Hopelijk hebben ze je niet aangestoken!

Egni: Hoe gaat het met jou eigenlijk???

Jippie: Wat jammer dat de Menopur zo langzaam werkt. Hey, maar goed bereid kost even tijd hihi :mrgreen:

Hoop dat je follies met de opgehoogde dosis als een speer gaan!! :thumbup:

En wat naar zeg al die zaadonderzoeken, je hub is natuurlijk ook geen robot, dus kan me voorstellen dat dat zowel voor hem als jou behoorlijk belastend moet zijn. En lijkt me ook dat het toch goed genoeg moet zijn voor IVF als het voor IUI ook goed genoeg bevonden is? Succes hoor met alles!

Balen dat jullie nog steeds geen i-net hebben, hopelijk ben je gauw weer online vanaf jullie eigen plekkie!!

Weet niet of je dit nog leest hoor, maar wat jij zei dat ze sowieso zouden moeten springen, vlgs die gyn die ik gisteren had werden het zeer waarsch. cysten of hoe zij het zei ‘cystesprongen’ want anders zouden ze al gesprongen moeten zijn, heel vreemd :? Vandaar dat ik er ff doorheen zat. Maar goed, het bmslijmvlies was ook alweer dunner 5,4 mm. is echt te dun he om nog hoop te houden denk ik? Pfft zo irritant dit!

:-

Mar

Wienie: Ja we hadden een oude commode en ledikantje. Dat setje heeft mijn moeder nog gebruikt bij mij, mn zus en mn broer. Dus vandaar dat wij dat mochten hebben.

Maar nu hebben we bij Ikea een nieuwe commode gekocht. En tja, als we dan een “oude” kast in de babykamer zetten en een zelf geschilderd bedje en dan een nieuwe commode, dan krijg je helemaal zo’n allegaartje aan “bij elkaar geraapte meubels” dus vandaar dat we toen we bij Ikea waren besloten om een nieuwe commode te kopen met bedje en hangkast.

Goh ,wat vervelend dat je die bijverschijnselen hebt, ik :pray: echt voor je dat je een goed ei hebt gehad!

Wij kregen wel een advies wanneer we “aan het werk” moesten, zoals de gyn het zei.

Mar22: Ja ik kan me voorstellen dat het spannend is als je te horen krijgt of je te korte luteale fases bijwerkingen zijn geweest van Clomid… is er al iets bekend over de oorzaak?

Bah, wat een tegenvaller dat je eitjes er nog zitten… :hug:

kon de gyn niet zeggen wanneer hij vermoedde dat ze zouden springen?

Janine: vervelend dat een feestje een flop blijkt te worden zeg…maar wel weer leuk dat je nieuwe mensen hebt leren kennen.

Hee woezeltje, reiki? Daar heb ik ook een inwijding in gehad! Wat toevallig zeg. En begreep ik het nou goed dat

mouse ook reiki heeft? Fijn dat het intakegesprek met de kraamzorg je zo goed bevallen is. Dat geeft je toch een gerust stelling.

Kaatjes: hoe is het met je examen afgelopen? WEet je al iets?

Mouse: hee wat een goed nieuws dat je je eisprong gevoeld hebt! Hopelijk binnenkort goed nieuws, ik :pray: voor je!

Wel fijn dat alles in orde is na de kijkoperatie.

Beterschap met je 2 hoestende mannen hoor!

mama_moeder: Ellen, welkom hier! Hopelijk voel je je hier snel thuis.

Angeltje: fijn dat alles nu goed met je gaat! Enne zeker de VK bellen als er iets is hè?

Beter een keer voor niks gebeld dan weer opgenomen te worden in het ziekenhuis!

JanineB: wat een leuke plannen allemaal, veel plezier! En zien we ook nog foto’s van je herfststuk? :wink:

Jippie: goh, bij ons duurde het ook al zolang voor we weer internet hadden, wat is dat toch net die bedrijven?

Wat vervelend dat je weer zo’n onderzoek met afwachten. Aan de andere kant weet je dan wel weer of het nu wel goed is, ik :pray: voor jullie!

Ik geloof dat ik nu bij ben met lezen, sorry als ik nog iemand of iets vergeten ben.

Hier zijn de harde buiken een stuk minder en ze doen geen zeer meer.

We hebben gisteren een echo gehad en daarop was te zien dat het supergoed gaat met ons meisje: ze weegt al meer dan 2 kilo en als ze zo doorgaat met groeien en op tijd (en niet te vroeg) geboren wordt, dan zal het een 6 of 7 ponder worden :smiley:

Ook zagen we dat ze behoorlijk veel “hoofdhaartjes” had en na meting bleken die al 7 mm lang te zijn.

Verder was het gemiddelde van haar grootte 33 weken en 5 dagen, terwijl ik 32 weken en 1 dag zwanger was gister. Haar voetjes, buikomtrek en haar hoofdomtrek waren dus behoorlijk aan de grote kant, alleen het bovenbeentje zat net iets onder de 32 weken.

Dus ondanks wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt tijdens de zwangerschap heeft ons meisje daar gelukkig tot nu toe niet onder geleden en daar ben ik erg blij om.

Jos heeft de commode gehaald en ik heb 'm ingericht ( de commode dan hè? :wink: ) . Vandaag gaat hij het bedje en de legkast halen en in elkaar bouwen.

Hey Bagheera, wat fijn weer wat van je te horen! Fijn ook dat de harde buiken zijn afgenomen en dat jullie meisje zo goed op schema ligt! Gaat dus echt harstikke goed, mooi zo!!!

Wat lief ook dat ze nu al haartjes heeft :inlove: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat hoor :mrgreen:

Show je jullie spulletjes nog even strakkies als alles er is?

Pff ik ben ff aan het forummen op mn werk, kom de dag bijna niet door, 't is vandaag echt rustig niet normaal meer…

Hey wat ik me afvraag, wie van jullie heeft er eigenlijk hyves? Ik heb het sinds een tijdje maar sinds kort pas ‘echt ontdekt’! Dus misschien is het leuk om elkaar toe te voegen (als jullie het hebben natuurlijk :wink: )

Liefs

Mar