Medische molen....en weinig zwemmers..

Peanut:

Hoe is het inmiddels tussen jullie ?

Al zwanger ??

Hoi Tijgetje, dankjewel voor je berichtje! Wat lief van je! :oops:

Nee, nogsteeds niet zwanger… wel de eerste IUI achter de rug in oktober… vond het alleen opeens zo heftig allemaal dat we nu een rustpauze ingelast hebben… de afgelopen 2 maanden ben ik er helemaal niet mee bezig geweest… 2010 gaan we er weer voor…

Hoe is het met jou inmiddels??

XXX

Hoi Peanut,

Ik hoop dat 2010 een vruchtbaar jaar voor jullie mag worden.

Hier ook nog niet zwanger, en toch al meer dan een jaar bezig.

Heb gister een gesprek gehad met de huisarts en de zwemmers van mijn vriend staat nu op 12% ( wat het precies inhoud weet ik nog niet) en we gaan nu dus ook de medische molen in, in het nieuwe jaar. De arts zei dat de kans dat we spontaan zwanger raken heel klein is…

Peanut, ik begrijp helemaal wat je bedoelt met dat het ineens zo heftig is allemaal. Wij hebben in augustus te horen gekregen dat er te weinig zwemmers zijn, en dat hakte er even in. Moest het eerst even verwerken allemaal, en nu hopen we er in 2010 weer voor te gaan, ondanks dat het nog steeds moelijk is soms.

Tijgertje, balen dat bericht van jullie huisarts. Is bij ons een beetje hetzelfde geval denk ik. Te weinig zwemmers, en ook niet erg beweeglijk. Binnenkort gaan we weer een potje zwemmers inleveren, maar verwacht dat het niet beter zal zijn. En dan hoop ik dat we voor ons langverwachte wondertje kunnen gaan dit jaar. Het is jullie ook zo gegund!