in de gebruiksaanwijzing van de mkedela kolf staat dat deze niet in de sterelisator mag, nu is mijn vraag heeft iemand dit wel ooit gedaan, en hoe kwam de kolf eruit??? ik ben niet lui, ik hou gewoon niet van uitkoken :oops:
Mijn zachte borstschelpen zijn helaas vervormd… ik weet eigenlijk niet eens of het mag of niet, ging gewoon uit van wel :oops:
Maar ze waren al vervormd toen ik nog gewoon uitkookte in de pan… dus de sterilisator had er weinig mee te maken dan :think:
@Mirretje2 wrote:
Mijn zachte borstschelpen zijn helaas vervormd… ik weet eigenlijk niet eens of het mag of niet, ging gewoon uit van wel :oops:
Maar ze waren al vervormd toen ik nog gewoon uitkookte in de pan… dus de sterilisator had er weinig mee te maken dan :think:
dus de harde delen van de kolf hebben er niet onder geleden?
De harde delen doe ik nog steeds in de sterilisator en hebben nergens last van tot nu toe.
@Mirretje2 wrote:
De harde delen doe ik nog steeds in de sterilisator en hebben nergens last van tot nu toe.
mooi, dan ga ik dat ook doen!
Hoi,
Ik heb een medela kolf met harde borstschelpen. En ik doe echt alles in de magnetronsterilisator.
Ook die kleine flapjes.
Het ging alleen fout toen ik een keer per ongeluk de oven heb aangezet :shifty:
Enniewees, ik heb dit bij mijn dochter 8 maanden en nu bij mijn zoon al 5 maanden gedaan.
Gaat nog steeds goed.
@Mirretje2 wrote:
De zachte delen kan je los kopen, 4.20
Ik doe het ook gewoon in de sterillisator :thumbup: