mc donalds reclame

Die van de Burger King ken ik niet…

Hihi ik las de titel en dacht meteen gelukkig nog iemand die zich irriteert en dat ventje, die tekst, een klassieke win win situatie :sick: :sick:

:twisted: :thumbdown:

Oeeeeeeee…heeel erg vreselijk :sick: :silenced: dat jochie van de Mac. Onuitstaanbaar!!!

En Anneke, ik zag die reclame van de Burger King afgelopen weekend…G en ik zeiden ook tegen elkaar: wat enorm fout dit…hoe bedenk je zoiets???:sick:

@Pattycoat wrote:

Ik vind het ook een walgelijke reclame veel te wijs…

Geef mij maar:

http://www.youtube.com/watch?v=J3_6aHY9Wp0

ooh :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik vind het wel meevallen eigenlijk…niet dat het me nu echt opviel of stoorde…

Maar zoals je ziet…ook slechte reclame is goede reclame…haha… :wink:

Jaaaah van die reclame gaan mijn haren overeind staan :wall:

Oh ja, ik kan me dat oude filmpje ook nog zo goed herinneren…zo schattig!!! :inlove:

@Madre wrote:

Ik vind het zo’n vreselijk vervelend kind. Niets leuks, humorvols of knaps aan…Vind hem echt zooo lelijk en irritant…bah…

Waahahaha dadelijk is het een kindje van iemand hier op KOK :angel: :wink:

Zielig voor die moeder :mrgreen:

ik snap de irritatie niet zo eerlijk gezegd. Heb die reclame meerdere keren voorbij zien komen en heb er nooit zij bij stil gestaan.

Waarom vinden jullie het jongetje irritant?

Ik vind die reclame ook heel erg vervelend, maar dat is met de meeste reclame zo (behalve die van KPN nu, hilarisch)

@girly1980 wrote:

Ik vind die reclame ook heel erg vervelend, maar dat is met de meeste reclame zo (behalve die van KPN nu, hilarisch)

Zeker deze…

Rare foto van je moeder :think:

8)

Zal je maar gebeuren :eh: :mrgreen:

@juulisjuul wrote:

@Madre wrote:
Ik vind het zo’n vreselijk vervelend kind. Niets leuks, humorvols of knaps aan…Vind hem echt zooo lelijk en irritant…bah…

Waahahaha dadelijk is het een kindje van iemand hier op KOK :angel: :wink:

Zielig voor die moeder :mrgreen:

Dat denk ik niet…HEt is een oude reclame he…Hij is een tijd geleden ook al op de tv geweest en ik dacht dat ik er vanaf was. :angel:

Die aanbieding waar hij het over heeft vind ik overigens wel leuk :lol:

maar nog rest de vraag, waarom vinden jullie dat jochie zo irritant?

hoe die praat, en hoe die met zijn mond doet, bij als je je ouders een financiele bla bla bla

@jet wrote:

maar nog rest de vraag, waarom vinden jullie dat jochie zo irritant?

Hij zal vast in het echt hartstikke leuk zijn, maar ik vind hoe hij praat en doet gewoon irritant…