Mag ik even opscheppen ; )

Dank je!

Wat goed dat je je stuwing door bent!

:clap: voor jou! :mrgreen:

Enuh ik ben benieuwd hoor!!!

Weet je al een gewicht!?



Het gaat zo snel…vind ik nu al :shock:

Geniet maar volop!

:-*

mega tromgeroffel…



3500 gram :shock: :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:

en dan ff apart in een berichtje… ineens lijkt het allemaal in te storten… :cry: links is een grote kloof, dus ik had besloten om dat maar ff te kolven voorlopig, tot het niet meer zo’n zeer deed… Daan begon ineens om de twee uur te komen, toen om het uur, en maar huilen… drie slokken… weer half slapen… los… weer willen drinken… kortom armoe troef… er zat gewoon niks meer in… :? Dus ik de kolf gepakt voor links… De eerste keer kolfde ik binnen 10 minuten 100cc… de tweede keer 50cc, en nu kwam ik al niet meer verder dan 30cc :cry: Heb hem die 30 uiteindelijk uit het flesje gegeven… mijn beide borsten wilden gewoon echt niks meer geven(en ja daar raak je ook gestressed van) en hij tutterde hem zo leeg… nu slaapt ie, eindelijk, na een uur of drie, vier van mekkeren, huilen en willen drinken…



Nu hoop ik dat hij er even een uurtje of drie tussen laat zitten, dat rechts de kans krijgt om weer bij te tanken… en links ga ik even om het uur, anderhalf kolven, om te kijken of ik het wat op kan krikken… Mocht ie dan niet genoeg hebben aan rechts live drinken, krijgt ie bij in een flesje… Anders haal ik het niet hoor… Hoe snel zoiets toch kan omslaan… en nu heb ik dus eigenlijk morgen heel hard mijn kraamverzorgster nodig… om te kijken wat er mis gaat… maar die komt morgne niet meer… :cry:

wat heerlijk dat het zo goed gaat.

en daar mag je zeker over opscheppen!

ga zo door :mrgreen:

Slagroom rulez ( ik weet nog precies hoe lekker dat voelde ja :slight_smile: )

Beebiedroom: wat vervelend dat het ineens niet goed gaat met de BV. Heel veel sterkte, niet te snel de moed opgeven he. Ik zal voor je duimen dat het weer een beetje op gang komt oud bruin bier wil nog wel eens helpen en je hebt geloof ik tegenwoordig ook druppeltjes van vsm.

sucses Yvette

beebiedroom meis hou vol!!!

het moet goed komen…

hier mijn tips voor zover je er iets mee kan…

aan de andere kant alle beetjes helpen!!

hier iedere avond voor het slapen gaan een heineken oud bruin biertje,al vanaf dag1!

met een bakje casewnootjes :drool:

bij v d pigge,zo heet dat hier,is zo een natuur winkel,hebben ze losse thee dat heet bvthee!!!

met anijs venkel en nog meer dingen,werkt als een beest!!

als je het niet kan vinden pb me dan dan haal ik het en stuur ik het op!!



echt meis hou vol,als ik die thee moet halen doe ik het met liefde!!

ik hoop dat het een regeldagje is en dat je borsten nu even rust kunnen krijgen…

dikke :-*

regeldagen zouden het idd ook kunnen wezen.



En venkel thee werkt ook erg goed ja en oud bruin ook maar dat had ik al gezegd he :smiley: .

Ik hoop dat het allemaal wil lukken.



Liefs Yvette

hmmm rooibosthee zou ik wel eens kunnen proberen, dat heb ik in huis( in combi met rode sinaasappel)… Ben op zich absoluut geen theeleut… maar goed, voor het goede doel…



Ik hou je aanbod ff in mijn achterhoofd sas… mocht het nou echt niet lukken, en ik kan het hier niet vinden(ga even in Tiblurg kijken bij de natuurvoedingswinkel, die hebben we hier op het durp niet…) en anders… zouden ze dat ook bij simon levelt hebben?>??



Weet alleen niet of ik dat morgen al ga halen… wil eigenlijk wel ff naar de prenatal… (tnx esther :wink: ) anders allicht ergens volgende week eens een keer…



Sja dat blijft een groot probleem bij mij drinken, en eten ook… Heb vaak wel dorst of honger, maar heb dan eigenlijk ook weer nergens zin in… met als resultaat dat ik het meestal maar laat of tijdens het denken aan wa tik lust al weer vergeet om het ook te gaan pakken, en dan ben je zo weer een uurtje of twee verder :wall: :wall: :wall:

pb me maar meis als je het nodig hebt!

ik hoop zo voor je dat het vanaf nu zo gaat als nu!!

:thumbup:

enuh zorg goed voor jezelf!

dat is nu ook goed zorgen voor Daan!!! :wink:

Ik ook, ik ook…



Micah is bijna 5 maanden een woog gisteren 8440 gram…

Geboortegewicht 3280… :dance: :dance: :dance:

:clap: goed hoor

:shock: Wauw! :inlove:

Zo Marlous :shock: over slagroom gesproken :wink:

:clap:

dit sterkt me alleen maar dat ik de juiste keus heb gemaakt… als je hoort hoe goed de kindjes het op bv doen… dan kun je niet anders als concluderen dat wij het als mammies geweldig doen!!!

AMEN!

:angel:

:mrgreen:

Ik ga van de week weer laten wegen…ben zo nieuwsgierig! :mrgreen:

Celiza krijgt een enorme speknek :inlove:

ik ga vrijdag wegen… Dan is ie net aan drie weken… eens kijken wat ie aangekomen is :mrgreen:

vandaag weer ff gewogen.



8 weken oud (+2dagen) 5500 gram 60 cm.



Was keeeeeeeeeeeeurig!!

:clap: voor Mischa… en mama haar (.) :mrgreen: