Madonna!!

Ze zullen het dak toch wel dicht doen, hoop ik? Anders moet er nog regenkleding mee

Ik had de mutsen wel eens irl willen zien, lijkt me leuker dan MAdonna :smiley:

Leuk, ze is nu op de radio (3fm)

:shock: ik ben stikjaloers!!! ze komt niet naar Belgie, en vandaag kon ik niet naar amsterdam toe, daar ik de hele week moet werken…



geniet en swing ze dames!!! :dance: :dance:

Ik hoop dat Tamaar en ook de andere dames het naar hun zin hebben. Hier is het stil dus niks aan :thumbdown:

Heb even een stukje van manlief mee mogen luisteren, die staat/stond met veel tegenzin met klanten in een skybox :? En ik mocht niet eens mee :snooty: Ik vind haar live vreselijk vals zingen, maar hey het is toch wel een leuk sfeertje :thumbup: Hoop dat jullie allemaal een hele leuke avond hebben gehad en lekkere schorre bekkies hebben van het lekker meezingen :dance:

WAUW!!!

Wat een supergaaf concert was dat weer. OMAdonna mag dan 50 zijn maar heeft meer energie dan ik ooit heb gehad…

Wonderbaarlijk hoe ze oude nummers in een hip nieuw jasje kan steken en dat ze dan nog beter zijn…

Ja, ikke is zwaar fan…

Het was weer GE-WEL-DIG :smiley:

Ik vond het ook geweldig. Wat een energie!



Maar ik vond haar er eerlijk gezegd een beetje eng uitzien. Strak in de botox en zo gespierd, dat je de aderen over haar armen zag lopen.

8) Supergaaf wijf op haar 50ste maareh ze was niet altijd even zuiver :silenced:



Heb wel een TOP avond gehad :mrgreen: :mrgreen:

Nee zuiver was ze inderdaad niet altijd haha maar des te harder hebben we gelachen. Nou Elka ik vond haar ook niet echt aantrekkelijk en normaal wel hoor maar mennnnn wat kan die vrouw een show weggeven.

Ik heb echt genoten maar ik lag pas om half 4 op mijn bed dus ben een beetje brak :zzz: :zzz:

En mijn stem is gevlogen…

“Aantrekkelijk” … Madonna :eh: :sick:



:hand: Nee ik vind haar zo lelijk gespierd, niet vrouwelijk meer, marja als je ziet wat zij nog ‘even’ allemaal doet snap ik het wel, maar mooi :naughty: nee dat niet!





:lol: :lol: :lol: Tama lekker staan gillen

Heerlijk he en ach valser dan haar kun je niet gaan dus kun je gelijk opzingen :wink: :mrgreen:

tjonge wat een geweldige show was het zeg…ik vond de gouwe ouwe echt geweldig in de nieuwe versies.



Wij zaten zo verschrikkelijk ver weg dat ik madonna niet zo heel goed heb kunnen bekijken maar ik zag wel dat ze engige armpjes had.

Maar goed, als ik de hele dag zo zou moeten dansen en swingen dan zou ik ook enge armen hebben denk ik 8)



Geluid was weer typisch Arena, schel en hard…maar jongens wat een geweldig concert :thumbup:



('t was idd niet altijd even zuiver, maar in het Evita liedje kon je toch echt horen dat ze wel kan zingen)



was om 02.00 uur thuis, dus ben verrot…maar het was het waard!

@F’lien wrote:

“Aantrekkelijk” … Madonna :eh: :sick:



:hand: Nee ik vind haar zo lelijk gespierd, niet vrouwelijk meer, marja als je ziet wat zij nog ‘even’ allemaal doet snap ik het wel, maar mooi :naughty: nee dat niet!





Haar lichaam vind ik inderdaad niet mooi maar haar gezicht wel, die ogen, dat spleetje (tussen haar tanden dan he voor de viezeriken onder ons) :inlove: :inlove:

Ze heeft gewoon een sexappeal :drool: :inlove:

Haar dochter lijkt ook echt precies op haar he. Ik zag de hele tijd het gezicht van Lourdes…



Verder vond ik het top.



Zwaar arrogant dat ze ons zo lang liet wachten, maar het was wel mooi om mee te maken.

En Robyn vond ik erg stom :silenced:

Het was een nachtmerrie om er te komen. Ik ben om 17.15 vanuit Hoofddorp de fille ingedoken en ik moest mijn schoonzusje nog oppikken onderweg in Amsterdam. Toen verder in de fille. Om 20.30 konden we tot onze grote verbazing onder de arena terecht met de auto :shock: . Echt de deur uit lopen en on de hoek bij vak J naar binnen.



We waren al bang dat we d helft van de show gemist hadden, maar gelukkig niet. We hadden zelfs nog tijd on te eten.



Uiteindelijk zijn we helemaal rechts vooraan bij het hek beland. De voorste ring, waar mensen 200 euro voor neertelden was nog bijna leeg.

Aan het begin van de show werden daar oppeens ook weer mensen toegelaten ( ook lullig voor die mensen die 200 euro hadden betaald)



Ik heb echt genoten van de show, hoewel ik geen madonnafan ben. Ik ken alleen de oudere liedjes :oops: . Ik heb wel bewondering voor haar.



Ik was bang om na de show weer in die fille nachtmerrie terecht tekomen, dus ben ik voor het laatste liedje vertrokken. Mijn schoonzusje baalde geloof ik een beetje, maar ik moest rijden en zij niet.

Bovendien moest ik haar nog naar huis brengen, dus ik vond het wel goed zo.

Uiteindelijk hebben we alleen het laatste lied gemist geloof ik.



Wat een show!!!

Heb echt een topavond gehad!

Wat een show…dat maakt alles goed wat ‘‘minder’’ was…soms iets hard geluid en een schelle madonnastem…maar verder vond ik haar echt niet zo slecht live…en die show…die klopte écht vet!

Wat een flow zat erin…en de gouwe ouwe in een nieuw jasje :thumbup: geweldig!