proesttttttttttttttt
Ik weiger in punt BH te gaan, steek de mensen op de voorste rij een oog uit zeg… :o
@renzosmam wrote:
Nee ik zeg toch!
We gaan in punt b.h…jij durft dat wel ,in b.h gaan, weet ik uit betrouwbare bron :lol: :silenced:![]()
Daar ben ik best voor in hoor…Iets geks…Iets madonna-achtigs…
Al is het maar een leuke moedervlek bij mijn lip…
@Madre wrote:
@renzosmam wrote:Nee ik zeg toch!
We gaan in punt b.h…jij durft dat wel ,in b.h gaan, weet ik uit betrouwbare bron :lol: :silenced:![]()
Ik vijl wel een spleet tussen mijn tanden…
Sas, wij willen best een legging aantrekken he, maar meer niet… :mrgreen:
@faizaa wrote:
@Madre wrote:@renzosmam wrote:Nee ik zeg toch!
Ik vijl wel een spleet tussen mijn tanden…
Sas, wij willen best een legging aantrekken he, maar meer niet… :mrgreen:
Wel een knalroze he…
Ik ga voor een Madonna-outfit uit de jaren 80
Een knalrozelegging durf ik wel…wilde ik toevallig toch hebben :thumbup:
@renzosmam wrote:
Een knalrozelegging durf ik wel…wilde ik toevallig toch hebben :thumbup:
Wat moet jij met een knalroze legging??? :shock:
Tjeemineeeee doordravers… knalroze legging… ehmm… zal eens over nadenken :snooty: doen we zeker ook strikjes in het haar… :roll:
Ik ben meer van de zwart/wit outfit… maar is dat ook Madonna :think: :mrgreen:
@Madre wrote:
@renzosmam wrote:Een knalrozelegging durf ik wel…wilde ik toevallig toch hebben :thumbup:
Wat moet jij met een knalroze legging??? :shock:
Vind ik wel cool…heb een hele mooie zwarte jurk gekocht en wil daar een roze legging onder :shifty:
Dat mág tegenwoordig hé :lol:
En ik doe géén strikjes in mijn haar hoor

Zullen we touperen en stijf van de haarlak zo’n kuif naar 1 kant doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Ik ben voor alles in. Jullie hebben gezien dat wij met onze pantermotiefjes niet eens opvielen… :lol:
@Madre wrote:
Ik ben voor alles in. Jullie hebben gezien dat wij met onze pantermotiefjes niet eens opvielen… :lol:
Count me in … ben benieuwd wat de party poepers doen :lol: :lol:
@victoria wrote:
@Madre wrote:Ik ben voor alles in. Jullie hebben gezien dat wij met onze pantermotiefjes niet eens opvielen… :lol:
op jou kan ik rekenen he, mijn lieve kleine pantertje…wrrrrrrrrrrrauwwwwww
@victoria wrote:
@Madre wrote:Ik ben voor alles in. Jullie hebben gezien dat wij met onze pantermotiefjes niet eens opvielen… :lol:
Zie ineens Sas voor me, ik ernaast… broek naar beneden en een drolletje draaien :mrgreen:
Laat klein er maar vanaf :lol: :lol:
Ik had ook wel naar Madonna gewild. Maar op 2 september is Tycho jarig. Dus helaas.
@faizaa wrote:
Zie ineens Sas voor me, ik ernaast… broek naar beneden en een drolletje draaien :mrgreen:
:shock: :naughty: :lol:
Ik ben naar haar laatste 2 concerten geweest in het gelredome en de arena… Laatste keer arena heb ik 100euro betaald voor het kaartje (wat een geld) maar als die-hard madonna fan had ik dat er wel voor over. Concert was helemaal super…
Maar nu??? Ik heb haar nieuwste album, en ik vind hem gewoon bar slecht (dat zeg ik als zwaar fan met pijn in mijn hart :-(). Dus nee, dit keer tel ik geen 100euro neer om de nummers die ik slecht vind geplaybackt (want ja, dat doet ze bij de uptempo nummers) voorbij te horen komen…
Jammer, hopelijk is het volgende album wel goed
Trouwens vorige concert was in een uurtje uitverkocht en voor dit concert zijn nog steeds kaarten te krijgen… ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt
Wij betalen iets van 65,00 :dance: :dance:
ALs ik naar concerten ga wil ik wel goede plekken, zeker in de arena (ivm met geluid)… Die kaarten zijn ong. 100euro… (eerste rang zitplaatsen). Ben nogal een verwend nest wat dat betreft
@Frank@ wrote:
ALs ik naar concerten ga wil ik wel goede plekken, zeker in de arena (ivm met geluid)… Die kaarten zijn ong. 100euro… (eerste rang zitplaatsen). Ben nogal een verwend nest wat dat betreft![]()
Nee hoor, ik snap dat ook wel… zou daar zelf ook voor gaan… ALS je dan echt fan bent dan wil ik een top plaats en anders niet… maar in ons geval gaan we met een stel meiden en tuurlijk is Madonna kei gaaf maar die-hard fans, nee… ik iig niet en dan is een tweederangs plaats ook geen probleem voor mij…
jaaa…party poeper in aantocht :dance: :dance:
100 euro voor madonna, veldplaats, waar je moet dringen en nog geen ruk kan zien (ik is klein), mij niet gezien.
En zo slecht is het geluid toch niet in de arena?