Ze zijn vast een feestje aan het vieren en elkaar ongelovig aan het aankijken en heel hard aan het huilen enzovoorts omdat het raak is!!!
@Tweet wrote:
@Patripiex wrote:Hoelang zou de wachttijd zijn???
Ik heb nog nooit een test gedaan???
Sommige zijn drie minuten, andere vijf…
Dat is best lang wachten…
@Tweet wrote:
Ze zijn vast een feestje aan het vieren en elkaar ongelovig aan het aankijken en heel hard aan het huilen enzovoorts omdat het raak is!!!
@Tweet wrote:
Jahahaaaaa dat hoop ik zo
Mijn god… wat duurt dat lang! En ik ben er pas net!
Ik wacht al sinds vijf uur!!!
@Eros wrote:
@Alvast heel veel plezier gewenst op kamp Matsjo!
Dankje! :-* Gaat wel lukken!! Ik kan pas vrijdagavond weer een nieuw deeltje openen dus hier moeten jullie het 3 dagen mee redden!!
ik geloof dat ik het net zo spannend vind als toen ik mijn eigen test deed
Haal ons uit die gruwelijke onzekerheid Sem!!!
F5 F5 F5…
@Matsjo wrote:
@Eros wrote:@Alvast heel veel plezier gewenst op kamp Matsjo!
Dankje! :-* Gaat wel lukken!! Ik kan pas vrijdagavond weer een nieuw deeltje openen dus hier moeten jullie het 3 dagen mee redden!!
Dat gaan we niet redden hoor :shock: :shock: :shock:
@Matsjo wrote:
@Eros wrote:@Alvast heel veel plezier gewenst op kamp Matsjo!
Ik weet niet of dat wel gaat lukken hoor! :lol:
SEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEMSEM
HIERRRRRRR!!!
Jij alvast veel plezier gewenst Matsjo en we zullen ons best doen om dit draadje snel te vullen!!!
Schiet wel op richting de 50 pagina’s zo!
Niet zwanger meiden!!
Maar ook nog geen :twisted: dus we houden nog hoop
Jemig, blz 3 al!
Balen sem :hug: :hug: