@Tweet, ben inderdaad ook wel benieuwd hoe jullie bruiloft is geweest!
En hoe gaat het verder met je?
@Bieslookje, hoe was het bij vk?
@Lins, lekker nog twee weekjes en dan lekker op de boot klussen!
Leuk idee hoor van die hyves!
@Ik heb ook zo’n zin in vakantie, maar ja wij moeten nog even. Wij hebben pas de laatste week van september vakantie.
We gaan dit weekend echt boeken, hahahaha zeg ik al twee weken!
Ja ik ben ook heel benieuwd naar je bruiloft tweet.
eros:
het is zo eind september hoor
Ik plaats nog even wat foto’s van onze bruiloft.
deze foto’s zijn gemaakt door de fotograaf.
@ Eros: Weet je al waar jullie heen willen??
Anders een last minute in september?
Is met veel honden zo dat je ze wel bij een goede fokker moet halen om zo problemen te voorkomen…
Zonde dat er niet veel goede fokkers zijn voor de shar-pei’s…
Maar Bianca en jij hebben vast schatten van honden
Ben zelf ook een honden mens…
Helaas nu geen tijd voor een hond in huis, maar zodra we er wel tijd voor hebben dan komt er zeker een hond!
Wat voor 1 weet ik nog niet, maar we gaan vast en zeker een goede keuze maken!
En ach, me schoonmoeder heeft een Rottwijler en 2 Chiuaua’s, dus ik kan me lol op daar in huis…
Wat een combi eigenlijk he?? Rottwijler en Chiuaua’s in 1 huis :lol:
Hele mooie foto’s Angela!!
Had ze al gespot op je hyves
Jullie zijn echt een pracht stel!!
En je jurk vind ik echt ZO MOOI !! :inlove:
@Angela_84 wrote:
Ja ik ben ook heel benieuwd naar je bruiloft tweet.
eros:
het is zo eind september hoor
Ik plaats nog even wat foto’s van onze bruiloft.
deze foto’s zijn gemaakt door de fotograaf.
![]()
Wow Angela, prachtige foto’s meid!
@Sem wrote:
@ Eros: Weet je al waar jullie heen willen??
Anders een last minute in september?
Is met veel honden zo dat je ze wel bij een goede fokker moet halen om zo problemen te voorkomen…
Zonde dat er niet veel goede fokkers zijn voor de shar-pei’s…
Maar Bianca en jij hebben vast schatten van honden
Ben zelf ook een honden mens…
Helaas nu geen tijd voor een hond in huis, maar zodra we er wel tijd voor hebben dan komt er zeker een hond!
Wat voor 1 weet ik nog niet, maar we gaan vast en zeker een goede keuze maken!
En ach, me schoonmoeder heeft een Rottwijler en 2 Chiuaua’s, dus ik kan me lol op daar in huis…
Wat een combi eigenlijk he?? Rottwijler en Chiuaua’s in 1 huis :lol:
Op het moment staat hoog op ons verlanglijstje gewoon lekker in Nederland blijven, want wil mijn hondje bij mij hebben. naar alle waarschijnlijkheid word het Roomp#t Weerterbergen, Weert Limburg is dat. Zijn wij verleden jaar ook heen geweest en dat is ons goed bevallen. Heerlijk gebied om te wandelen, lekker veel bos enzo!
Ik vind veel honden erg leuk, maar vooral shar-pei’s, mastino napolitano’s, franse bulldog (zoals die van jou Angela :inlove: ), engelse bull, cavalier king charles spaniel en toch ook wel chihuahua’s.
Ik kan echt niet zonder hond, heb ze al heel mijn leven om mij heen!
Wij blijven lekker thuis,dit was toch al een heel duur jaartje.
en wij genieten ook lekker van het thuis zijn.
Lekker in je eigen bed.
en er moet ook nog van alles in en rond ons huis gebeuren.
dus wij besteden daar ons geld aan op dit moment :mrgreen:
@Zo dames, ik ga jullie weer verlaten, want was vanochtend al om half vijf op. Ik ga even lekker bankhangen en dan zometeen mijn favoriete serie weer kijken Private Practice op net 5. Tot morgen weer dames!
Fijne avond allemaal!
@Angela_84 wrote:
Wij blijven lekker thuis,dit was toch al een heel duur jaartje.
en wij genieten ook lekker van het thuis zijn.
Lekker in je eigen bed.
en er moet ook nog van alles in en rond ons huis gebeuren.
dus wij besteden daar ons geld aan op dit moment :mrgreen:
Groot gelijk heb je hoor Angela!
Wij vinden het ook altijd heerlijk lekker thuis, maar vinden het ook heerlijk om lekker even weg te gaan!
Bankhangse Eros!! Gelijk heb je!!
Dat zijn zeker leuke honden rassen die je noemt :thumbup:
Kan me voorstellen dat je je hond lekker bij je wil hebben…
Lijkt me niks om 'm achter te moeten laten. :snooty:
Lekker vakantie houden in NL is ook niks mis mee!!
Hebben wij ook gedaan dit jaar… Lekker naar de Biesbosch geweest
Roompot ken ik zelf niet, maar je zal er vast en zeker kunnen genieten!!
@ Angela: Lekker toch om in eigen land te blijven…
Wij hebben onze vakantie ook gebruikt om thuis nog het 1 en ander te klussen… ECHT klussen hihi…
@Eros wrote:
Op het moment staat hoog op ons verlanglijstje gewoon lekker in Nederland blijven, want wil mijn hondje bij mij hebben. naar alle waarschijnlijkheid word het Roomp#t Weerterbergen, Weert Limburg is dat. Zijn wij verleden jaar ook heen geweest en dat is ons goed bevallen. Heerlijk gebied om te wandelen, lekker veel bos enzo!
Ik vind veel honden erg leuk, maar vooral shar-pei’s, mastino napolitano’s, franse bulldog (zoals die van jou Angela :inlove: ), engelse bull, cavalier king charles spaniel en toch ook wel chihuahua’s.
Ik kan echt niet zonder hond, heb ze al heel mijn leven om mij heen!
Franskes zijn echt superhonden :inlove: :inlove: met een super leuk karakter :thumbup:
Hey Tweet Online!!!
:dance: :dance:
Ben zo bemieuwd hoe je dag is geweest en naar foto’s natuurlijk!!!1 :inlove: :inlove: :inlove:
Same over here Tweet!! :mrgreen:
hahahahaha kan potverdrie niet eens stiekem bijlezen of ik word al gespot!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Stelletje mutskes!!! :inlove:
Hier gaat alles super!!! We hebben een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag gehad vrijdag, alles precies zoals we hoopten en beter. Helaas voor onze omgeving hebben we geen van beiden zenuwen gehad, maar zijzelf wel! :lol: Het voelt zo goed, zo natuurlijk… De kids vonden het geweldig en konden geen van beiden wachten tot ze hun mooie kleren aan mochten en hebben tot TWAALF UUR 'S NACHTS (!!!) gedanst, gespeeld, gelachen, en lol getrapt met alle grote mensen. De ceremonie was superrelaxed, spontaan, grappig, emotioneel voor de genen die we in de maling hebben genomen, en vooral heel erg gaaf. Het diner was meer dan geweldig, zowel voor de vegetariers in ons gezelschap, als voor de kinderen, en voor alle anderen. 's Morgens was het super, en hadden we DRIE uur tijd over nadat visagiste en kapster weer weg waren. Het feest was relaxed, de taart heerlijk, de uitbater had speciaal voor ons, onze favoriete rosé in huis gehaald, die hij normaal nooit heeft, zodat we daarmee konden toosten (ja, ik heb 1 glaasje gehad, en op zaterdag 1 glaasje pagne, stout van mij he?
). Ehhhhhhhhhhhhhh wat no9g meer??? Mijn hoofd stroomt over!!! Dat blijkt ook wel uit het feit dat er totaal geen chronoligische volgorde in mijn bovenstaande verhaal zit! :lol: In ieder geval was het dus echt helemaal top… :inlove:
Foto’s heb ik helaas nog niet voor jullie, die komen binnenkort!
En na vrijdag heeft mijn buik blijkbaar besloten dat het tijd wordt zichtbaar te worden, want hij steekt pront naar voren, en is lekker stevig, zeer tegen mijn gewoonte van een heerlijk zacht buikje!!! :inlove: Ik loop dan ook trots in mijn zwangerschapsrokje met een strak shirtje eroverheen! Is lang geleden dat ik zo trots was op mijn buik!!! :mrgreen:
Zo, dat was wel weer even ego genoeg denk ik zo! Ik beloof jullie dat ik vanaf volgende week weer actiever zal worden hier. Even de chaos van afgelopen week verwerken, en dan kan ik weer gaan genieten en zo :lol:
Ik mis jullie!!! Hoop dat alles ok is met alle buikjes, en dat alle NOD’s ook echt NOD’s mogen blijven nu!!!
PS: Typen met acrylnagels is een vak apart!!! Moet alle knopjes opnieuw leren vinden, en maak om de haverklap typfouten!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tweet,
zo te lezen heb je een super dag gehad :inlove: :inlove:
Ik wacht in spanning op de foto’s hoor
Tweet!! :inlove:
Wat fijn om te lezen dat alles super is verlopen en dat iedereen, maar vooral jullie het naar jullie zin hebben gehad!!
Ben ook benieuwd naar de foto’s!
Cute dat je buikie zich al laat zien, BE PROUD!! :inlove:
Nou take it easy en tot volgende week Tweet!! :-*
Haha… Fijn he acrylnagels :lol:
@Tweet wrote:
Dankzij mijn allerliefst beste vriendinnetje, kan ik jullie toch al een foto laten zien!!!
Mooi!!! :inlove:
Dames, nog een fijne avond!
Ik ga naar bedje toe
Ben echt ram kapot, en koppijn, niet normaal!
Bieslookje, hoop dat alles goed was bij de verloskundige???
Fijne avond dames, en bis morn :-* :-* :-* :-*